Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja palstan naisilta. Nainen sanoo että kuppikoko on 34C. Onko se paljon vai vähän?

Vierailija
24.10.2019 |

Alle 160 senttinen nainen kyseessä.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali. Uskallat mennä livenä tapaamaan.

Normaali ihminen ei kerro rintaliivikokoaan netissä tuntemattomille. Mutta rintojen koko on aika normaali. Ei iso, ei pieni.

Ap kysyi naisen rintaliivien koosta ja siihen vastasin. Ei ap ollut huolissaan naisen henkisistä ominaisuuksista.

Vierailija
42/126 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän, kuppikovat vaihtuivat juuri, itse olin ennen 75 C nykyisessä kokoluokituksessa 75 E, eli silloin voisi kuvitella nykyisen C koon olevan vanha A.

Ihanko totta? Mistäs moinen tieto?

Ihan yleistä tietoa, ollut jo vuosia. Englanniksi kutsutaan termillä "vanity sizing". Rintaliiveissä se tarkoittaa sitä että ympärysmitta merkitään pienemmäksi kuin se todella on, ja kuppikoko merkitään isommaksi kuin se on.

Jos siis käytit vuosia sitten kokoa 75D, saadaksesi tänään samankokoisen liivin joudut ostamaan kokoa 70E tai sinnepäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali. Uskallat mennä livenä tapaamaan.

Normaali ihminen ei kerro rintaliivikokoaan netissä tuntemattomille. Mutta rintojen koko on aika normaali. Ei iso, ei pieni.

Normi treffisäätöä...

No jo on säädöt. Ei tulisi mieleenkään viestitellä kuppikokoa. Taidan jättää treffailun kokonaan jos tuo on normaalia :D

Vierailija
44/126 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 75C siis keskikokoinen? Mitkä sitten on pienet rinnat, Beet vai? Minkä kokoisilla voi mukavasti elellä ilman liivejä?

Pienimmät ympärysmitat joita valmistetaan on 55-65 ja kuppikoosta pienimmät ovat A, AA ja AAA. Pienin olisi siis kaikinpuolin 55AAA.

Toisaalta on olemassa liivejä ympärysmitalla 130 ja kuppikokoja P:hen asti. Jos laskee noista koosta keskiarvon niin se on 90F.

Mutta 90 F vaatii kyllä huomattavasti keskikokoista tukevamman käyttäjän. Pitää huomioida, että nuo isoimmat koot ovat hyvin harvinaisia. Tuo 75 C taas on hyvin yleinen koko.

No tuo on yksi tapa ajatella asiaa. Kuten yllä sanoin Suomessa yleisin ostettu koko nykyään on n. 80E, joten kun otetaan huomioon rintaliivien kokojärjestelmän muutokset, niin 10 vuoden takaiseen tilanteeseen tuo vastaa kokoa 85D. Eli ei sittenkään kovin kaukana pelkkien mahdollisten rintaliivikokojen matemaattisesta keskiarvosta 90F.

Vierailija
45/126 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 75C siis keskikokoinen? Mitkä sitten on pienet rinnat, Beet vai? Minkä kokoisilla voi mukavasti elellä ilman liivejä?

Pienimmät ympärysmitat joita valmistetaan on 55-65 ja kuppikoosta pienimmät ovat A, AA ja AAA. Pienin olisi siis kaikinpuolin 55AAA.

Toisaalta on olemassa liivejä ympärysmitalla 130 ja kuppikokoja P:hen asti. Jos laskee noista koosta keskiarvon niin se on 90F.

Mutta 90 F vaatii kyllä huomattavasti keskikokoista tukevamman käyttäjän. Pitää huomioida, että nuo isoimmat koot ovat hyvin harvinaisia. Tuo 75 C taas on hyvin yleinen koko.

Mulla ei taida enää tuttavapiirissä olla ketään jonka koko on 75C, eli aika harvinainen se taitaa nykyään olla. Yksi tyttökaveri on 80B, muut ovat kaikki D+ kuppisia, ympärykset vaihtelevat 70-105 välillä.

Vierailija
46/126 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei taida enää tuttavapiirissä olla ketään jonka koko on 75C, eli aika harvinainen se taitaa nykyään olla. Yksi tyttökaveri on 80B, muut ovat kaikki D+ kuppisia, ympärykset vaihtelevat 70-105 välillä.

Minä en tiedä kenenkään muun ihmisen rintaliivikokoa kuin omani.

Vierailija
47/126 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän, kuppikovat vaihtuivat juuri, itse olin ennen 75 C nykyisessä kokoluokituksessa 75 E, eli silloin voisi kuvitella nykyisen C koon olevan vanha A.

Ihan yleistä tietoa, ollut jo vuosia. Englanniksi kutsutaan termillä "vanity sizing". Rintaliiveissä se tarkoittaa sitä että ympärysmitta merkitään pienemmäksi kuin se todella on, ja kuppikoko merkitään isommaksi kuin se on.

Jos siis käytit vuosia sitten kokoa 75D, saadaksesi tänään samankokoisen liivin joudut ostamaan kokoa 70E tai sinnepäin.

Ihan höpöhöpöjuttuja taas. Kyllä ainakin mun 70 ympäryksisen liivin ympärysnauha on mitattuna sen 70cm. Kaikkien on se mitä on merkittykin.

Vierailija
48/126 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä kenenkään muun ihmisen rintaliivikokoa kuin omani.

Mä tiedän, koska olen hyvä ostamaan rintaliivejä ja autan usein mun tuttavia ostamaan netistä ja joskus kaupoistakin. Toisaalta kyllä vähän sinnepäin pystyy arvioimaan silmämääräisestikin.

Vierailija
49/126 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpöhöpöjuttuja taas. Kyllä ainakin mun 70 ympäryksisen liivin ympärysnauha on mitattuna sen 70cm. Kaikkien on se mitä on merkittykin.

Ei ole. Pitää paikkansa.

https://www.kirbyplasticsurgery.com/popular/vanity-bra-sizing-how-popul…

Mulla on itsellänikin ollut sama ongelma, olen säästänyt yhdet liivit jotka ostin vuonna 2006, ovat kokoa 75E ja edelleen sopivat. Mutta jos ostan nykyään samaa merkkiä tai muitakin merkkejä, ei paljon parane ottaa G-kuppia pienempää. Ja minusta rintani olivat aikaisemmin kiinteämmän ja isomman tuntuiset.

Vierailija
50/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Pitää paikkansa.

https://www.kirbyplasticsurgery.com/popular/vanity-bra-sizing-how-popul…

Mulla on itsellänikin ollut sama ongelma, olen säästänyt yhdet liivit jotka ostin vuonna 2006, ovat kokoa 75E ja edelleen sopivat. Mutta jos ostan nykyään samaa merkkiä tai muitakin merkkejä, ei paljon parane ottaa G-kuppia pienempää. Ja minusta rintani olivat aikaisemmin kiinteämmän ja isomman tuntuiset.

No ainakin ympärysnauhojen nykytilanteen voi mittanauhalla mitata. Jos koko on lapussa 75, pitäisi uusien liivien ympärysnauhan olla n.75cm pitkä.

Vierailija
51/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 160 senttinen ja rinnanympärykseni rinnan alta on about 71,5-72 cm. Olen monen mielestä älyttömän siro. Jos rinnan ympärykseni olisi alta mitattuna 86 cm niin olisin omasta mielestäni kyllä jo iiisohko.. Mutta tod.näk. tämä nainen käyttää väärän kokoisia liivejä. 34 kuulostaa pieneltä. Eli uskon, että hän on hoikka/normaalipainoinen ja normaalit, ei valtavat tissit. Sirohko, ei liian laiha. Tai sitten käyttää liian pieniä liivejä ja on pulska.

OK, kiitos. Siro hän on kuvasta päätellen. Salapoliisityötä joutuu tekemään, kun kuvasta ei voi päätellä ja on viestittelyn sivulauseessa heitetyn kuppikoon varassa.

Siis pidät naista itse sirona, mutta haluat tuntemattomilta ihmisiltä varmistuksen vaikka sulla itselläsi on eniten materiaalia asiasta.

Pystymättömyys omien mielipiteiden muodostamiseen on aika hemmetin iso turn-off.

Vierailija
52/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 160 senttinen ja rinnanympärykseni rinnan alta on about 71,5-72 cm. Olen monen mielestä älyttömän siro. Jos rinnan ympärykseni olisi alta mitattuna 86 cm niin olisin omasta mielestäni kyllä jo iiisohko.. Mutta tod.näk. tämä nainen käyttää väärän kokoisia liivejä. 34 kuulostaa pieneltä. Eli uskon, että hän on hoikka/normaalipainoinen ja normaalit, ei valtavat tissit. Sirohko, ei liian laiha. Tai sitten käyttää liian pieniä liivejä ja on pulska.

OK, kiitos. Siro hän on kuvasta päätellen. Salapoliisityötä joutuu tekemään, kun kuvasta ei voi päätellä ja on viestittelyn sivulauseessa heitetyn kuppikoon varassa.

Siis pidät naista itse sirona, mutta haluat tuntemattomilta ihmisiltä varmistuksen vaikka sulla itselläsi on eniten materiaalia asiasta.

Pystymättömyys omien mielipiteiden muodostamiseen on aika hemmetin iso turn-off.

Kun katsoo näitä kuvia, näkee ettei mihinkään ole luottamista https://www.reddit.com/r/Instagramreality/

Vierailija
53/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tavalliselta hoikahkolta ihmiseltä. C taitaa olla rintojen keskikokoa.

Vaatekoko 34 on pieni, mutta rintaliivien koko 34 ei varmaan ole sama asia.

Missit taitavat olla kokoa 60, joten tuo 34, joka vastaa kokoa 75 on ihan normaali.

Vierailija
54/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule useammassa liivinaupassa on huomatettu kokojen uudistumisesta, mitattu ja arvioitu kuppikoko uudelleen. Funkyladyn merkit, change ym.

Valmistajat jotka valmistavat pelkästään alusvaatteita ovat koot vaihtaneet.

Lindexit, hemppamaukat ym ovat vielä vanhassa mitoituksessa. Vähän sekavaa tiedän, mutta ei kannata ihmetellä jos c kuppi on joissakin liiveissä pikkuhärpäke nännin päällä. Silloin rohkeasti kohti E kuppia.

Vierailija
55/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule useammassa liivinaupassa on huomatettu kokojen uudistumisesta, mitattu ja arvioitu kuppikoko uudelleen. Funkyladyn merkit, change ym.

Valmistajat jotka valmistavat pelkästään alusvaatteita ovat koot vaihtaneet.

Lindexit, hemppamaukat ym ovat vielä vanhassa mitoituksessa. Vähän sekavaa tiedän, mutta ei kannata ihmetellä jos c kuppi on joissakin liiveissä pikkuhärpäke nännin päällä. Silloin rohkeasti kohti E kuppia.

Luulen että kyse on ennemminkin siitä, että jopa meillekin alkaa levitä tieto siitä, että se ikivanha luulo että ”C-kuppi on keskikokoa” ei ihan pidäkään paikkaansa. Saatavilla on paljon suurempi valikoima kuppikokoja eikä vain se 75-90A-E valikoima joka oli ennenvanhaan Anttilasta saatavilla ja joista A ja B oli pienitissisille, C keskikokoisille, D isoille ja E niille joille suositeltiin pienennysleikkausta.

Vierailija
56/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 34 ei tarkoita vaatekokoa 34, vaan liivin ympärysmittaa joka on eri asia.

Vierailija
57/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuoko on ainoa asia jonka haluat treffikumppanistasi tietää? Kunhan tutustut häneen ensin muuten- ehkä huomaat että moni muu asia on tärkeämpi!

Vierailija
58/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih. Ja hölmöt vastailee tosissaan sivukaupalla. Eiköhän tuo onneton aloittaja olisi voinut selvittää tuonkin asian googletuksella aika nopeasti, vaikka ihan kuvien kanssa. Miksi ihmeessä hän kysyisi asiaa täällä, jos on tosissaan?

Vierailija
59/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuoko on ainoa asia jonka haluat treffikumppanistasi tietää? Kunhan tutustut häneen ensin muuten- ehkä huomaat että moni muu asia on tärkeämpi!

Jos kuppikoko on ainoa asia, mikä naisessa kiinnostaa, niin luultavasti nainen on samaa sarjaa henkisesti kuin mieskin.

Vierailija
60/126 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outo ilmestys. Varmasti erottuu, jos sattuu ohi kulkemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi