Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perustelkaa tähän lyhyesti, että miksi ihmeessä te käytte vielä Stockmannilla ?

Vierailija
24.10.2019 |

Itse en keksi kyllä syitä.
Kallis putiikki.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaen esimerkiksi niistä irtokarkeista siinä Hesan stokkan ala-aulassa. Lähes tuplahinta moneen markettiin verrattuna hinta. 

Vierailija
2/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakauppaakaan stokkalla ei enää ole. Yksi syy oli ennen asiointiin juuri "rautakauppa", josta sai ruuveja ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono itsetunto ja tunnen täysin perusteetonta ylemmyyttä asioidessani siellä.

Vierailija
4/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkussa oli ennen monia tuotteita, joita tuli ostettua ja siksi ajauduin sinne. Herkun omistajavaihdoksen jälkeen en enää ole käynyt kuin pari kertaa. Esim. premium applarimehuissa luomu poistui valikoimasta. 

Vierailija
5/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan kerätä kaikki Stockan kangaskassit. Siinä on mun tavoitteet elämälle.

Vierailija
6/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään hakemassa 4 stokkan kanta-asiakaskassia. Olen tasolla 6 ja sain myös muut kassit.

Vierailija
7/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valikoima ja miellyttävä ympäristö sekä haluan tukea perinteikästä suomalaista kauppaa (maksan mielelläni vähän enemmän).

Vierailija
8/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saattaa törmätä Tuomas Enbusken.

Vierailija
9/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään hakemassa 4 stokkan kanta-asiakaskassia. Olen tasolla 6 ja sain myös muut kassit.

Mitä järkeä tuossa on? Eikö yksi kassi olisi riittänyt?

Vierailija
10/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joskus poikkean herkussa. Tosin näytän s-etukorttia.

Joskus kävelen kodinosastolla, en ole vuosiin ostanut mitään

Vierailija
11/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan maksaa Taxellin kondomeista?

Vierailija
12/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää mutta kun antoivat niin otin. Voinhan antaa ne jollekin. Minulla on pilvin pimein kangaskasseja muutenkin.

Vierailija
13/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen moniin Stockan omiin tuotteisiin, enkä aina jaksa kierrellä pienemmissä kaupoissa esim rintaliivien perässä. Joitain tuotteita en ole löytänyt muualta lähiseudulta enkä ole halunnut tilata netistä (esim kenkiä kun ei voi sovittaa).

Käyn siis samasta syystä kuin muissakin kaupoissa, saan sieltä jotain mitä haluan. Ei ole mitään vahvoja tunteita suuntaan tai toiseen.

Vierailija
14/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkan vinttikin on pilalla. Se entinen oli niin viihtyisä. Kävin siellä usein lounaalla ja populaa oli. 

Pari viikkoa sitten vilkaisin sinne "vintille". Ei ollut entisensä. Asiakaskato sen sijaan oli runsas. 

Vierailija
15/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Stockalta lähinnä vaatteita, valikoimassa on useita lempimerkkejäni. Tosin ostan yleensä vain -20% kanta-asiakasalennuksilla, joka on ihan kiva alennus muutaman sadan euron vaatteista. Toki varsinaisista alennusmyynneistä ostan myös.

Vierailija
16/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan käy lainkaan. Powerissa saatan hulluilla päivillä käydä, jos on jokin tietty haussa.

Vierailija
17/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkan varrella, teen usein ruokaostokset sen vuoksi Herkussa. Vaateosastolla on joitakin merkkejä jotka ovat mieleeni. Lapsesta lähtien on tullut Stokkalla käytyä joten myös perinteen vuoksi käyn, ja tuntuisi surulliselta jos Stokkaa ei enää olisi. 

Vierailija
18/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leso on leso.

Vierailija
19/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkussa mutta höylään ässäkorttia koska bonuksessa on järkeä enemmän kuin Stockan eduissa

Vierailija
20/60 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän laadukkaista ja kalliista tuotteista ja imartelevasta asiakaspalvelusta, jossa paljon kuluttava asiakas on aina oikeassa ja asiakkaalla on parempi maku kuin myyjättärillä.

Joo, en oikeesti käy ikinä Stokkalla.