Perustelkaa tähän lyhyesti, että miksi ihmeessä te käytte vielä Stockmannilla ?
Kommentit (60)
Käyn mielelläni stokkalla. Hintataso pitää huolen siitä, että siellä ei yhteiskunnan loisia pahemmin näy. Saa shoppailla rauhassa.
Haluan sellaisen violetin kassin kun olen käyttänyt 25000 € Stokkalla...
Vierailija kirjoitti:
Työmatkan varrella, teen usein ruokaostokset sen vuoksi Herkussa. Vaateosastolla on joitakin merkkejä jotka ovat mieleeni. Lapsesta lähtien on tullut Stokkalla käytyä joten myös perinteen vuoksi käyn, ja tuntuisi surulliselta jos Stokkaa ei enää olisi.
Tämä!
On sekä työmatkan varrella, ja myös meidän lähiruokauppa. Aleksin Stocka siis.
Vierailija kirjoitti:
Käyn mielelläni stokkalla. Hintataso pitää huolen siitä, että siellä ei yhteiskunnan loisia pahemmin näy. Saa shoppailla rauhassa.
Juuri ne suurituloisimmathan ne pahimpia loisia ovatkin. Eivät maksa juuri mitään veroja, kun "suunnittelu".
Vierailija kirjoitti:
Onko sukunimesi ehkä Ämpäri? Tosin itse äännät sen eri tavalla.
Tilasin 100 kpl noita kasseja alibabasta 30 senttiä kappale.
Siellä on tuotteita, joita voi ostaa. Siinä sinulle perustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sukunimesi ehkä Ämpäri? Tosin itse äännät sen eri tavalla.
Etunimesi ehkä Vuokko? Orvokki? Leinikki? Susanna?
Vierailija kirjoitti:
Mainitse yksikin myymälä, josta ei voi ostaa tuotteita tai palveluita.
Lopetin Stokkalla käymisen kun siitä tuli Prisma.
Vierailija kirjoitti:
Stokkan vinttikin on pilalla. Se entinen oli niin viihtyisä. Kävin siellä usein lounaalla ja populaa oli.
Pari viikkoa sitten vilkaisin sinne "vintille". Ei ollut entisensä. Asiakaskato sen sijaan oli runsas.
On kai siellä edelleenkin vessat?
Vierailija kirjoitti:
Lopetin Stokkalla käymisen kun siitä tuli Prisma.
Missä niin on käynyt?
Tykkään sovittaa ja ostaa, en sovittaa jossain ja tilata netistä. Tai tilata sovittamatta.
Monet palautetut netti ostokset eivät palaa enää myyntiin vaan hävitetään jätteenä, ja se tilaus palautusrumba, aikani on liian kallista siihen. Tutteet tulevat myös yksitellen muovipakkauksissa lentorahtina ja sitten takaisin.
Eli omen ympäristötietoinen ja haluan välttää turhaa vaivannäköä.
Stoccalla on hyvä valikoima saman katon alla, suuri osa kestäviä hyvälaatuisia merkkejä joiden tuotteet kestävät käyttöä ja aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitse yksikin myymälä, josta ei voi ostaa tuotteita tai palveluita.
Tässä ketjussa on kyse Stockasta. Perusta oma ketju muita kauppoja varten, jos kiinnostaa tietää, miksi asioin tai en asioi niissä.
Kävelen siitä läpi Terveystaloon
No katsos kun tori.fi sivuatolla voi sitten myydä vaikka 500e kappale hintaan ja hakea uudet ensi kuussa!
Olen öykkäri. Samaistun rikkaisiin vaikka olenkin p.a. Samasta syystä äänestän kokoomusta. Luu kurkkuun (muille) köyhille!
Bossin vaatteet. Toinen vaihtoehto on matkustaa Vaalimaalle Zariin.
Haluan tukea suomalaista yritystä ja auttaa työpaikkojen säilymistä. Olen myös usein saanut Stockmannilla oikein hyvää ja ystävällistä palvelua.
Jo lapsuudessa oli lentävä loru Stockmannista "Jestas sentään, mitkä hinnat". Tämä siis 1970-luvulla.