Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastaako isäsi sinua?

Vierailija
23.10.2019 |

Vai onko suhde vaikea?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, on täysin piittaamaton minua ja lapsiani kohtaan. Ei koskaan ole sanonut minusta tai minulle mitään hyvää. Tietää että olen hankalassa elämäntilanteessa, hänellä olisi mahdollisuus auttaa monin tavoin, ei koskaan edes kysy että mitä meille kuuluu.

Olen vieläpä ainoa lapsi eli ei ole ketään muutakaan jolle hän olisi isä tai pappa.

Vierailija
22/28 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa, minä en ainakaan rakasta häntä yhtään. Aina oli haukkumassa tyhmäksi jos jotain asiaa en tiennyt. Olisi pitänyt ilmeisesti olla lapsinero niin olisin kelvannut. Eläkööt omaa surkeaa elämäänsä itsekseen ihmetellen, miksei lapset pidä yhteyttä.

Vierailija
24/28 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Kun olin nuori niin alkoholi vei voiton ja äiti heitti isän mäkeen kun olin 4v. Yhden kerran nähnyt sen jälkeen ja siitäkin 20v..

Vierailija
25/28 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ollessani lapsi ja teini isäni tuntui vihaavan minua suunnattomasti. 

Vierailija
26/28 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapa kun mietin. Olen soittanut hänelle kerran elämäni aikana, hän itse ei ole kertaakaan ottanut yhteyttä. Kysyin onko hän koskaan ajatellut minua, kuulemma ei.

Vierailija
27/28 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaikea kysymys? Pitäisi ratkoa ennen tätä muutama muu kysymys, sillä isäni on ollut kuolleen 2 vuotta. Toivoisin tietysti että kyllä.

Vierailija
28/28 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin :) isi on paras maailmassa!