Mitä sanoa vittumaiselle ja todella ilkeälle työkaverille?
Miten kysyä että mikä sitä vaivaa, niin että se tajuaa oman ilkeytensä paljastuneen?
En ole ikänään tavannut noin läpeensä ilkeää ihmistä...
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyökkäisi takaisin enkä jatkaisi mitään keskustelua jota tämä työkaveri yrittää edistää vittuilemalla. Sanoisin vaan, että "käytöksesi on huonoa" ja että "keskustelen tästä sitten, kun olet valmis keskustelemaan asiallisesti". Tuossa vaiheessa se alkaisi luultavasti kysellä, että miten muka ja miten hän on muka loukannut, ja vähättelisi ja vääristelisi sanojaan. En kommentoisi noita, enkä lähtisi väittelyyn mukaan. Sanoisin vaikka useamman kerran että "sori, mutta en lähde tällaiseen" tai "no, olemme sitten sun käytöksestä eri mieltä", "kyllä, minä olen sitä mieltä" ja "no, jätetään tämä tähän". Eli pysyisin itse täysin neutraalina ja torppaisin kaikki ärsytysyritykset, pysyisin kannassani selittelemättä. Koska jos itse pysyy loputtomiin tyynenä ja toinen ärsyyntyy ja vouhkaa, niin tilanne todistaa itse itsensä. Usein myöskään nuo tyypit eivät tajua omaa käytöstään vaan syy on aina muissa. Joten koska tuo henkilö ei tule tätä tajuamaan niin tyynenä omassa kannassaan pysyminen ja siinä onnistuminen on itselle paras palkinto.
Aijai suorastaan rakastan kiusata kaltaisiasi voimaantuneita filantrooppeja, jotka yrittävät välttää konfliktia viimeiseen asti. Kyllä te olette aina sortuneet, kun riittävän arkaan paikkaan sohaisee. Esim opistolla oli yksi tutori, joka yritti tällaisia kommervenkkejä minuun, mutta aloin spekuloimaan hänen vanhempiensa autismista ja siitä miten ehkäisy on tärkeää nii johan meni tunteisiin humanistihörhöllä. Oijoi lämmöllä muistelen.
Hehehe.... Voi kunpa kohtaisin sinut työelämässä. Olen täysin teflon, minussa ei ole mitään tarttumapintaa ja nahkani on metrin paksuinen. Suurin voimani on erakkoluonne, jolloin viihdyn työpaikalla tarvittaessa vaikka täysin yksin ja keskityn vain olennaiseen, eli työntekoon. Eristäminen kuppikunnista ei kohdallani toimi. Saan äärimmäistä tyydytystä olemalla konfiliktitilanteissa aina erityisen rauhallinen, korrekti ja virallinen. Lisämausteena tarvittaessa vieläpä "ymmärtäväinen" ja "empaattinen". Minussa ei ole "vipuja mistä vetää", koska olen erittäin tyytyväinen itseeni ja elämääni. Egoni on suuri ja itsevarmuuteni terästä, mutta kenellekään en näitä piirteitä työpaikalla mainosta, koska en koe siihen tarvetta. Saan kuitenkin tyydytystä, jos konflikteissa voin näitä piirteitäni käyttää. Tarvittaessa nauhoitan provosoijat puhelimella varmuuden vuoksi esim. esimieskeskusteluita varten. Eräs narsisti ei näitä piirteitäni kestänyt ja irtisanoutui. Noh, ehkä vähän autoin asiaa... hihih....
On vaikea loukkaantua mistään, jos ei suostu olemaan samaa mieltä loukkauksen kanssa.
Like I care who I am.
Töissä on tärkeää tulla toimeen kaikkien kanssa, ettei töuhin olisi inhottava tulla. Siellä saatetaan viettää samojen kollegoiden kanssa useita kymmeniä vuosia pahimmillaan, viisi päivää viikosta. Oikein vaikeassa tapauksessa pyytäisin vaihtoa toiseen pisteeseen tms. Joskus myös kerroin heti esimiehelle ja pidettiin keskustelu. Kiusaaja loukkaantui silminnähden pomolle eikä enää moikannut häntä. Pomo myönsi mulle, että ymmärtää mua koska tyypin kanssa on vaikeaa tehdä töitä!
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja Annalle! YÖK
miksi yök?
Mulkkujen kanssa ei tarvi yrittää tulla toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt pitää hänet huomiotta, enkä reagoida hänen vittuiluihinsa ja mollaamisiinsa, mutta siitähän seuraa se, että kun hän vetää juttuunsa muita mukaan, ja näinollen minua pidetään idioottina hölmönä, osaamattomana kun en puolustaudu kertomalla asioiden todellista kantaa.... se vähän kyllä nyppii. En ole viitsinyt lähteä mukaan tuohon menoon.
Mutta jtn pitäisi keksiä, jotta saan sen pois kimpustani.
Ap
Ei sun tarvi kun istua ja oottaa kun se ite mokaa ja muutkin näkee sen todellisen luonteen. Oo oma ittes, älä luovuta, kyllä se siitä. Hymyile ja toivota sille vaikka kivaa päivää tai oikein mukavaa viikonloppua 🤗 Pidä pintas, totuus tulee esiin aina.
Timo sinä ihmisperse, toivottavasti karma kostaa sulle kaiken vielä joskus. En kuitenkaan itse jäänyt sitä hetkeä odottamaan vaan sanoin morjens ja jätin kyseisen psykopaatin ihan keskenään hoitamaan työtehtäviään. Työttömänä on hyvä olla verrattuna siihen paskaan mitä sai siellä kestää.
Teemu olisi aikoinaan saanut lentää lakanoille. Samoin Krista. Ugh, olen puhunut.
Eeva! Ootko hankkinut kolmannenkin leuan?
(terkkuja!)
Olen tylsämielinen darkkis kirjoitti:
Minä olen niin pimeä henki että saan voimaa vittumaisista ihmisistä. Tunnen oikein kuinka heidän vittumaisuus kumpuaa minun synkästä maasta ja imee lisää energiaa minusta ja saan sen takaisin moninkertaisena.
En siis lainkaan loukkaannu vaan esitän viatonta ja vähän yksinkertaista henkilöä. Hii!
:)
Tälläkin hetkellä katselen pimeästä huoneesta pimeälle parkkipaikalle ja katseeni kiiltää asvaltille. Hii!
Taidat pelleillä, mutta minä en. Nuorena sitä vielä hämääntyi ilkeistä ihmisistä ja kartteli heitä niin kuin kaikki normaalit, terveet ihmiset tekevät. Mutta vanhetessa en enää hämäänny - oivallus siitä, että jonkun on oltava tympeä, ilkeä ja vttumainen jotta pärjäisi tai selviäisi elämässä, on aiheuttanut sen, että nykyisin vain tulen entistä paremmalle tuulelle, iloisemmaksi mitä tympeämpi tyyppi on. Minun päivää nyrppynaamat eivät saa pilattua, eikä heistä tule keskipistettä vaikka kuinka ilkeilisivät. Tämä ketuttaa vttupäitä kaikkein eniten.
Jätkäporukassa vittuilu ja vittumainen käytös muita kohtaan on huumoria.
Jos oikein käy tunteisiin niin voi kiskoa kauluspaidan pois päältä ja tulla rintalihaksilla tuuppimaan naaman eteen nenä vähän pystyssä ja silmät uhmakkaina valmiina kuumaan toimintaan.
Jos on ujo, niin aloittaa tuuppimalla rinnuksille. Voi vähän nakella niskoja ja tehdä räp-liikkeitä uhmakkaasti käsillä ilmaan ja tuuppia samalla kun katsoo vähän nenä pystyssä vastapuolta.
Jos toinen lähtee mukaan leikkiin, niin voi todeta ähäkutti, ottiko tunteisiin, menikö tunteisiin sinä tunteikas pistiäinen.
miks naiset ei osaa huumorilla? kirjoitti:
Jätkäporukassa vittuilu ja vittumainen käytös muita kohtaan on huumoria.
Jos oikein käy tunteisiin niin voi kiskoa kauluspaidan pois päältä ja tulla rintalihaksilla tuuppimaan naaman eteen nenä vähän pystyssä ja silmät uhmakkaina valmiina kuumaan toimintaan.
Jos on ujo, niin aloittaa tuuppimalla rinnuksille. Voi vähän nakella niskoja ja tehdä räp-liikkeitä uhmakkaasti käsillä ilmaan ja tuuppia samalla kun katsoo vähän nenä pystyssä vastapuolta.
Jos toinen lähtee mukaan leikkiin, niin voi todeta ähäkutti, ottiko tunteisiin, menikö tunteisiin sinä tunteikas pistiäinen.
Miehillä vittuilu on sellaista kiimaista esileikkiä jonka lopputulos on himokas paini tai takominen toista vasten.
Naisilla menee liian helposti tunteisiin.
ei kannata sanoo rumasti takasin tälläset narsisti/psykopaatit toivoo just riitaa ja uhriutumista. jos työkaveri ilkeilee jatkuvasti, nauhoitus nauhuril ja sit esimiehen puheil olis hyvä. esmiehen kautta hoitaisin kaikki asiat ilkimyksen kans.
ite oon työpaikal vältelly ilkimyksiä, eli en puhu tai edes vastaa kuittailuihin,jos ei huvita. mut muuten menen kahvihuoneeseen ja puhun normaaleil työkavereil normaalisti. kuitenkin olen vaihtanu ikävästä työpaikasta ,yksin tehtävään työhön. ainakin on rauhallista.pitkän päälle ikävä työpaikka vie terveyden.
Julia, idi na hui. Kuten kielelläsi oikein rumasti toivotetaan. Karma kostaa manipuloivalle ryssykälle vielä. Veemäisin työ'kaveri' tällä pallon puoliskolla.