Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa seurata tavista instassa?

Vierailija
22.10.2019 |

Olen nelikymppinen tavisnainen, minulla on yksityinen profiili ja seuraajia parikymmentä, joista tunnen kaikki. Miksi joku teinityttö haluaisi seurata minua? Pyyntöjä on tullut parin viikon aikana useita, en ole hyväksynyt aiuttakaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sama nimi kuin jollain julkkiksella?

Vierailija
2/8 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mun seuraajistani on mulle tuntemattomia. Kaipa yrittävät saada itselleen seuraajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajattelee, että seuraat takaisin niin saa seuraajia. Tiedä nuista insta pelleilyistä.

Vierailija
4/8 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli tuhat seuraajaa mutta mun tili ei olekaan yksityinen. Niitä kiinnostaa mun kuvat.

Vierailija
5/8 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sama nimi kuin jollain julkkiksella?

No ei ole :D Nimeni on tyyliä Liisa Virtanen.

Vierailija
6/8 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ajattelee, että seuraat takaisin niin saa seuraajia. Tiedä nuista insta pelleilyistä.

Yhdellä pyytäjällä oli joku pari tuhatta seurattavaa, eli noin kai sitten. Mutta en ymmärrä, millä hakuammunnalla otetaan tällainen tavallinen täti, ja mistä ne ovat minut löytäneet. Olen aika tarkka siitä mitä seuraan, esim. julkkiksia en ollenkaan.

Vierailija
7/8 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä pyytäjällä oli joku pari tuhatta seurattavaa, eli noin kai sitten. Mutta en ymmärrä, millä hakuammunnalla otetaan tällainen tavallinen täti, ja mistä ne ovat minut löytäneet. Olen aika tarkka siitä mitä seuraan, esim. julkkiksia en ollenkaan.

Noita pyyntöjä tulee kaikille.

Vierailija
8/8 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraajia ne kalastelee, monet firmat tekee samaa. Mulla on julkinen tili mun tätimäisille harrastuksille, enkä hetkeäkään usko että kiinnostan nuoria tai jotain trendikkäitä pikku brändejä. Kun ei seuraa takaisin, viikossa parissa ne poistuu listalta. Ihan olen mielenkiinnosta tätä toimintaa seurannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän