Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outletit - huijattu olo!

Vierailija
22.10.2019 |

Seuraan erästä ranskalaista muotisuunnittelijaa, jolla tosi informatiivisia videoita youtubessa. Hänellä videoita esim. 10 tunnetuimmasta laukusta ja siitä, miksi ne maksavat niin paljon. Hän myös kertoo erittäin hyvin, mistä tietää, onko kenkä hyvin tehty tai ei.
No nyt tuli sitten eräässä videoissa ilmi, että tunnetut luksusmerkit (ja vähemmänkin luksus kuten esim. Michael Kors) tekevät outleteihin omat mallistot, joiden laatu on selkeästi huonompaa kuin heidän normiliikkeissä. Kuluja karsitaan esim. ompelussa, kangasvalinnassa, takkien vuorissa jne. Ja tästä syystä katteet edelleen kohdillaan, koska todellisuudessa ko. tuotetta ei koskaan ole myyty alkuperäisellä hinnalla. Tyyliin kate 85%, joten -50% hinnalla kate vieläkin 35%!
Mä oon aina luullut, että outleteissa myydään ylijäämävarastoa tms. No en luule enää. Hymyilytti, kun juuri näin Helsinki Outletin Gantin villapaita 39,95 euroa mainoksen, jossa maininta ohv. 149-229 euroa tms. Aikamoista huijausta, sanon minä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap - tää oli uutta tietoa mulle. Eipä tarvi enää outleteihin raahautua.

Vierailija
2/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoo, miksi mä en ole ennen tätä asiaa kuullut????? Onko tää ollut joku julkinen salaisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina suhtautunut noihin outletteihin ennakkoluuloisesti. Olen ajatellut, että ne on jotakin sekundakamaa jollakin tavalla kuitenkin. Ostan tavallisesta alesta missä näkee, että tuote on todella ollut oikeasti myynnissä ensin kalliimmalla.

Vierailija
4/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tästä ollut juttua.

Sama meno Hulluilla päivillä, Sokoksen 3+1 päivillä jne.

Vierailija
5/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen 3+1 päiville ainakin raahataan aina samat muovilaatikot täynnä halpaa markettikosmetiikkaa ja roinaa mitä eivät normaalisti myy ollenkaan. Samaa teki Anttila aikanaan. Taulunkehyksiä muka -70%, samoin työkaluja, joita ei todellisuudessa koskaan oltu myyty ns. normaalihinnalla. Ihan silkkaa kusetusta.

Vierailija
6/6 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mielenkiintoista kuulla noilta yhtiöiltä, et miksi he näin ihmisiä huijaavat? Olis varmasti mielenkiintoisia "selityksiä".