Miten selvitä loppuelämä ilman elämänsä rakkautta?
Olen ihastunut itseäni vanhempaan henkilöön, eikä tunne ilmeisesti ole molemminpuolinenkaan edes, mistä syytän fyysisiä ja henkisiä ominaisuuksiani. Olin lapsi, kun kyseinen elämäni rakkaus meni naimisiin puolisonsa kanssa, eikä hän halua erota kyseisestä puolisostaan.
Harmittelen nyt siis koko elämääni ja syntynääni ja sitä, että kohtaloni oli ankea jo syntyessäni, sillä en voisi saada rakastamaani ihmistä puolisokseni koskaan. Miten selviän tästä? Jos olisin saanut tietää lapsena, että elämäni olisi aikuisena tällaista, ehkä en enää olisi hengissä, sillä en olisi jaksanut elää.
En voi kiinnostua kenestäkään muusta kuin siitä ihastuksestani, sillä hän on viehättävämpi ja kiinnostavampi kuin kukaan muu. Mikä tähän auttaisi?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Onks tää nyt se limerenssi?
Se juuri.
Olen ihastunut itseäni vanhempaan henkilöön, eikä tunne ilmeisesti ole molemminpuolinenkaan edes, mistä syytän fyysisiä ja henkisiä ominaisuuksiani. Olin lapsi, kun kyseinen elämäni rakkaus meni naimisiin puolisonsa kanssa, eikä hän halua erota kyseisestä puolisostaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootko kysyny..ehkä se erookin???
Vierailija kirjoitti:
Miesten mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut suhde tähän ihmiseen, vai mistä moinen ihastuminen ja rakkaus kumpuaa?
Ei ole ollut suhdetta. Olen vain nähnyt/tavannut häntä muissa yhteyksissa, joten tiedän, miten ihana hän on. Sen jälkeen en ole enää kenestäkään muusta kiinnostunutkaan.
T. Ap
Olet ihastunut tästä ihmisestä luomaasi haavekuvaan. Rakkautta tuo ei ole.
Totta ,kyseessä on harhainen pakkomielle, joka vaatii hoitoa.
Miten niin? Minulle se on osa normaalia elämääni. En edes halua tavata joitain muita ihmisiä.
No sitten kärsit. Se on kuitenkin ihan täysin oma valinta, haluaako riutua onnettomassa ihastuksessa vai ei.
En halua riutua, mutta mitä se hoito käytännössä tarkoittaisi. Haluaisin muuttua sellaiseksi, että voisin vielä saada hänet.
On virhe ajatella että tämä olisi mahdollista. Jos henkilö on todennut sinut (romanttisessa mielessä) ei-kiinnostavaksi, hän ei tule muuttamaan käsitystään, vaikka tekisit itsellesi mitä. Ainoa mahdollisuus on unohtaa tämä tyyppi ja mennä elämässä eteenpäin.
Olet ilmeisesti vieläkin hyvin nuori? On täysin mahdollista elää ihan hyvää elämää ilman sitä elämänsä rakkautta. Tiedän mistä puhun, sillä olen ollut yksipuolisesti ihastunut vuosikausia.
Miksei sulla ole tsäänssejä ihastukseesi?
En tiedä, hän on ollut koko ajan sinkku kuten minäkin. Kerroin useamman kerran tunteistani, ja hän yhtä usein, ettei tunne minua kohtaan samoin. Tilaisuuksia homman etenemiseen olisi kyllä ollut vaikka kuinka, sillä tapaamme edelleen silloin tällöin yhteisten ystävien juhlissa.
Ei se mua jättäis, koska mä oon sille paras . Ap