Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä loppuelämä ilman elämänsä rakkautta?

Vierailija
22.10.2019 |

Olen ihastunut itseäni vanhempaan henkilöön, eikä tunne ilmeisesti ole molemminpuolinenkaan edes, mistä syytän fyysisiä ja henkisiä ominaisuuksiani. Olin lapsi, kun kyseinen elämäni rakkaus meni naimisiin puolisonsa kanssa, eikä hän halua erota kyseisestä puolisostaan.

Harmittelen nyt siis koko elämääni ja syntynääni ja sitä, että kohtaloni oli ankea jo syntyessäni, sillä en voisi saada rakastamaani ihmistä puolisokseni koskaan. Miten selviän tästä? Jos olisin saanut tietää lapsena, että elämäni olisi aikuisena tällaista, ehkä en enää olisi hengissä, sillä en olisi jaksanut elää.

En voi kiinnostua kenestäkään muusta kuin siitä ihastuksestani, sillä hän on viehättävämpi ja kiinnostavampi kuin kukaan muu. Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on surullista luettavaa. Jos tuo on totta, niin muuta itsesi ja ota hänet. Kyllä se ihastus ja fantasointi pian muuttuu sen jälkeen.

Vierailija
42/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on mahdoton rakkaus. Jos tunne ei ole molemminpuolinen, rakkaus ei ole mahdollinen. Myönnä riippuvuutesi, naura sille ja etsi mies, joka haluaa saada tunteet sinua kohtaan syttymään.

Olen joskus miettinyt, että joillain muutoksilla hän voisikin välittää minusta. Tai siis jos olisin sosiaalisempi, extrovertimpi, sanavalmiimpi, kasvoiltani kauniimpi, treenatumpi ja mulla olisi parempi työura ja sosiaalista elämää. Sitten kelpaisin hänelle ja saisimme olla yhdessä.

T. Ap

Et kelpaisi. Tosin ihan itsesi vuoksi kannattaisi opetella sosiaalisemmaksi, sanavalmiimmaksi, treenata, hankkia parempi työura ja sosiaalista elämää. Et tulisi siltikään saamaan elämäsi rakkautta omaksesi, mutta elämäsi voisi muuten muuttua parempaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää nyt se limerenssi?

Vierailija
44/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on mahdoton rakkaus. Jos tunne ei ole molemminpuolinen, rakkaus ei ole mahdollinen. Myönnä riippuvuutesi, naura sille ja etsi mies, joka haluaa saada tunteet sinua kohtaan syttymään.

Olen joskus miettinyt, että joillain muutoksilla hän voisikin välittää minusta. Tai siis jos olisin sosiaalisempi, extrovertimpi, sanavalmiimpi, kasvoiltani kauniimpi, treenatumpi ja mulla olisi parempi työura ja sosiaalista elämää. Sitten kelpaisin hänelle ja saisimme olla yhdessä.

T. Ap

Et kelpaisi. Tosin ihan itsesi vuoksi kannattaisi opetella sosiaalisemmaksi, sanavalmiimmaksi, treenata, hankkia parempi työura ja sosiaalista elämää. Et tulisi siltikään saamaan elämäsi rakkautta omaksesi, mutta elämäsi voisi muuten muuttua parempaan suuntaan.

Mulle tosin se ainoa todellinen onni tulee hänestä. Kaikki muu tuntuu aika yhdentekevältä. En usko, että em. tekijöitä muuttamalla löytäisin sinänsä ketään muutakaan. Mielestäni rakkaus on elämän tärkein asia.

T. Ap

Vierailija
45/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mulle tosin se ainoa todellinen onni tulee hänestä. Kaikki muu tuntuu aika yhdentekevältä. En usko, että em. tekijöitä muuttamalla löytäisin sinänsä ketään muutakaan. Mielestäni rakkaus on elämän tärkein asia.

T. Ap

Mutta kyseessä ei ole rakkaus, vaan se, että olet ihastunut luomaasi haavekuvaan, ja se tekee sinut erittäin onnettomaksi. 

Vierailija
46/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
47/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissa, koira, tai marsu.

Vierailija
48/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ollut suhde tähän ihmiseen, vai mistä moinen ihastuminen ja rakkaus kumpuaa?

Ei ole ollut suhdetta. Olen vain nähnyt/tavannut häntä muissa yhteyksissa, joten tiedän, miten ihana hän on. Sen jälkeen en ole enää kenestäkään muusta kiinnostunutkaan.

T. Ap

Olet ihastunut tästä ihmisestä luomaasi haavekuvaan. Rakkautta tuo ei ole.

Totta ,kyseessä on harhainen pakkomielle, joka vaatii hoitoa.

Miten niin? Minulle se on osa normaalia elämääni. En edes halua tavata joitain muita ihmisiä.

No sitten kärsit. Se on kuitenkin ihan täysin oma valinta, haluaako riutua onnettomassa ihastuksessa vai ei.

En halua riutua, mutta mitä se hoito käytännössä tarkoittaisi. Haluaisin muuttua sellaiseksi, että voisin vielä saada hänet.

On virhe ajatella että tämä olisi mahdollista. Jos henkilö on todennut sinut (romanttisessa mielessä) ei-kiinnostavaksi, hän ei tule muuttamaan käsitystään, vaikka tekisit itsellesi mitä. Ainoa mahdollisuus on unohtaa tämä tyyppi ja mennä elämässä eteenpäin.

Olet ilmeisesti vieläkin hyvin nuori? On täysin mahdollista elää ihan hyvää elämää ilman sitä elämänsä rakkautta. Tiedän mistä puhun, sillä olen ollut yksipuolisesti ihastunut vuosikausia. 

Miksei sulla ole tsäänssejä ihastukseesi?

Vierailija
49/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ollut suhde tähän ihmiseen, vai mistä moinen ihastuminen ja rakkaus kumpuaa?

Ei ole ollut suhdetta. Olen vain nähnyt/tavannut häntä muissa yhteyksissa, joten tiedän, miten ihana hän on. Sen jälkeen en ole enää kenestäkään muusta kiinnostunutkaan.

T. Ap

Miten niin? Minulle se on osa normaalia elämääni. En edes halua tavata joitain muita ihmisiä.

No sitten kärsit. Se on kuitenkin ihan täysin oma valinta, haluaako riutua onnettomassa ihastuksessa vai ei.

En halua riutua, mutta mitä se hoito käytännössä tarkoittaisi. Haluaisin muuttua sellaiseksi, että voisin vielä saada hänet.

On virhe ajatella että tämä olisi mahdollista. Jos henkilö on todennut sinut (romanttisessa mielessä) ei-kiinnostavaksi, hän ei tule muuttamaan käsitystään, vaikka tekisit itsellesi mitä. Ainoa mahdollisuus on unohtaa tämä tyyppi ja mennä elämässä eteenpäin.

Olet ilmeisesti vieläkin hyvin nuori? On täysin mahdollista elää ihan hyvää elämää ilman sitä elämänsä rakkautta. Tiedän mistä puhun, sillä olen ollut yksipuolisesti ihastunut vuosikausia. 

Hän ei vain halua olla mun kanssani. Todellista syytä en tiedä, mutta epäilen, etten vain ole riittävän hyvännäköinen ja korkeastatuksinen.

T. Ap

Vierailija
50/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Hän ei vain halua olla mun kanssani. Todellista syytä en tiedä, mutta epäilen, etten vain ole riittävän hyvännäköinen ja korkeastatuksinen.

T. Ap

Todennäköisimmin syy on se, että hänellä on jo kumppani jonka kanssa haluaa olla. Et ole oikea ihminen hänelle.

Vierailija
51/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja. Niinhän sitä sanotaan. Jos tod. kyseessä on elämänsä rakkaus, siinä vinkkini.

Vierailija
52/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tämä kysymys on Miesten miehelle.

Vierailija
53/65 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja. Niinhän sitä sanotaan.

Eikä ole.

Vierailija
54/65 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu. Monilla ihmisillä on samanlainen kohtalo. Ei kannata edes ajatella niin, että pitäisi saada puolisokseen se henkilö jota rakastaa, koska niin ei käy välttämättä. Elämältä ei saa kaikkea mitä haluaa, mutta voi elämä silti elämisen arvoista olla.

Vierailija
55/65 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt satavarmasti voi tietää, että rakastat sitä äijää koko loppuelämän... Sen näyttää aika.

Vierailija
56/65 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit loppuelämän lukea avtä ja käyttää dildoa ?

Vierailija
57/65 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä IHANIA miehiä.

Eleletkö jossain pussinperällä?

Vierailija
58/65 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mietitään vähän

Tunnen miehiä jotka ovat 50 vuotiaana jättäneet puolisonsa 25 vuoden avioliiton jälkeen...

Kummasti on jätetyt naiset löytäneet jonkun kaljun ja kaljamahaisen äijän...

Kommentois tätä

Vierailija
59/65 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm mietitään vähän

Tunnen miehiä jotka ovat 50 vuotiaana jättäneet puolisonsa 25 vuoden avioliiton jälkeen...

Kummasti on jätetyt naiset löytäneet jonkun kaljun ja kaljamahaisen äijän...

Kommentois tätä

ne jätetyt vaimot eivät ole rakastaneet miehiään, siksi ne on jätetty.Ap

Vierailija
60/65 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottuu. Monilla ihmisillä on samanlainen kohtalo. Ei kannata edes ajatella niin, että pitäisi saada puolisokseen se henkilö jota rakastaa, koska niin ei käy välttämättä. Elämältä ei saa kaikkea mitä haluaa, mutta voi elämä silti elämisen arvoista olla.

Ajatteles ap JOS SAISITKIN SEN MIEHEN!!!!

ooh orgasmi..nuss..itaan

Sit se mies jättäs sut parin vuoden päästä ja sanos sulle: OOT VANHA JA LIHAVA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi