Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää, kun vanhempana ymmärtänyt kuinka aikuiset miehet lähennellyt teini-iässä

Vierailija
21.10.2019 |

Olen 25v ja mietin tässä teini- aikojani, ja havahduin siihen kuinka paljon huomiota sai 14-17 ikäisenä, ja hyi että. Aikuiset miehet yrittivät pyytää treffeille, kirjoittelivat facebookissa, lähentelivät, kehuivat muotoja jne. Ja kuinka lapsi sitä on ollut. Oikeasti jotkut jopa samanikäiset seurustelivat aikuisten miesten kanssa. Ei sitä silloin oikein ymmärtänyt.
Ällöttävää :( ei voi ymmärtää

Kommentit (569)

Vierailija
561/569 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju minkä luin läpi, ja kyllä aikamoisia juttuja. Itse olin nätti teininä, ja koin lähentelyä oikeastaan vain puliukoilta ja niiltäkin harvoin. Kyllähän ne vanhemmat miehet kadulla katsoi mutta ei mitään lähentelyä tapahtunut ja harvoin mitään tuijottavaa kuolaamistakaan. Mutta silloin teinityttönä otti kaikki miesten katseet usein sellasena "hyi toi vanha pervo äijä kattoo ja kuolaa mua", vaikka ei olisi niin oikeasti edes tehnyt. Tottakai on paljon miehiä ketkä oikeasti on kiimaisia teinityttöihin, mutta harva nyt iholle tulee, toisin kuin tästä ketjusta saa kuvan ettå joka paikassa ahdisteltiin. :'D teinityttö nyt kokee helposti pienetkin jutut isoina. Itse olen nyt 34v nainen ja edelleen saan todella paljon katseita miehiltä mutta nyt niihin on tottunut enkä pidä sitä minään pervona, toisin kuin silloin teininä.

Itsekin joskus huomaan "tuijottavani" teinejä (niin poikia kuin tyttöjäkin) kun joskus se niiden käytös on niin huomiota herättävää tai toki joskus myös jos on todella kauniin näköisiä tyttöjä ja poikia, niin pakostihan se "kauneus vangitsee katseen". Toivon että ne 15-vuotiaat pojat (tai tytöt :D) eivät nyt silti ajattele että Hyi toi vanha pervo täti kyylää. :'D

Olen siis sitä mieltä että joo, kyllä monilla aikuisilla miehillä menee yli, mutta suurin osa kyllä ihailee teinityttöjä kaukaa, mutta teinit ottavat tämän eri tavalla että kaikki sedät jotka vähänkin katsovat päin fantasioivat heistä. Ja ei siinä mitään, se kuuluu siihen ikään, ollaan todella tietoisia itsestä, omasta ulkonäöstä ja oma seksuaalisuus alkaa heräillä henkiin ihan kunnolla.

Vierailija
562/569 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydän toisinkin päin, paneskelin aikoinaan kaikki äitini kaverit jotka tyrkyttivät itseään.

Tästä vaan ei puhuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/569 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi käydän toisinkin päin, paneskelin aikoinaan kaikki äitini kaverit jotka tyrkyttivät itseään.

Tästä vaan ei puhuta.

Joo, tiedän erään todella, siis todella komean nykyään jo 19-vuotiaan pojan, mutta aikoinaan hänen ollessa nuorempi, vanhemmat naiset saattoivat katsoa ja hymyillä ihan missä vaan ja jotkut jopa alkoivat juttelemaan. Eivät ne mitään pervoja jutelleet mutta silti pilke silmäkulmassa. Tätä usein vaan pidetään sellaisena viattomana kun tädit nyt vähän juttelee, eihän ne nyt mitään seksuaalista ajattele. No eipä, heh.... Ja siis edelleenkin hän saa paljon huomiota mutta nyt sentään täysi ikäinen...

Vierailija
564/569 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 90luvulla ukko miehet ahisteli teinejö. 

Vierailija
565/569 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulussa oli tosi mukava vanhempi miesopettaja josta kaikki oppilaat pitivät. Vuosien päästä törmäsimme ohimennen baarissa jossa hän alkoi yhtäkkiä kertoilla kuinka tunneillaan oli katsellut meitä nuoria oppilaita sillä silmällä ja halunnut riisua katseellaan luokassa kaikki naispuoliset. Muistot mukavasta opettajasta särkyivät ja tuli karmiva olo.

Vierailija
566/569 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisteli naispuolinen uskonnonopettaja lukiossa.

M49

Vierailija
567/569 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin syytettä nostamaan

ja vaaatia  korvauksia 

Vierailija
568/569 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhaan noita enää ällistelemään, mennyttä turha laahata painolastinaan.

Vierailija
569/569 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muulla ole käynyt näin päin, että omien teini-ikäisten lasten kaverit pyrkivät iholle kaikista torjumisyrityksistä huolimatta? Oman teini-ikäisen pojan kavereista (16-20v) liian moni yrittää päästä lähikontaktiin toistuvasti. Tämä on todella häiritsevää. Mikään torjunta tai edes suuttuminen ei saa heitä lopettamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi