Meghanin itkuhaastattelu: virhearvio vai napakymppi?
Jos et ole nähnyt, löytynee iltalehdestä jne.
Itse uskon, että tuska on todellista, tottakai se on. Meghanin aseman pimeämpi puoli ei taatusti ole helppo kestää.
Mutta kyynikko minussa sanoo heti, että tuokin avautuminen on erittäin laskelmoitu. Meghan ei missään nimessä murtunut spontaanisti, tuo oli etukäteen harkittua ja kyllä, sitä myöten näyttelemistä. Heidän omaa dokumenttiaan varten kuvattu.
Tarkoitus on varmasti vedota ihmisiin ja saada yleisön myötätunto heräämään. Ainoa vaan, että koska kyse on kuninkaallisesta perheestä ja M on jo valmiiksi "ulkopuolinen", tuo saattaa kääntää ihmisten asenteen vielä jyrkemmin häntä ja Harrya vastaan. Siellä ei valiteta, katsokaa vaikka Ellua valtaistuimellaan.
Oma mielipiteeni: virhearvio. Arvokas hiljaisuus julkisuuteen olisi ollut parempi.
Diana teki saman aikanaan, paljon suuremmalla kaavalla, mutta hänellä oli sitä ennen lähes palvottu asema kansan silmissä ja hänellä oli osoittaa selvät pahikset, Charles ja Camilla. Meghan osoittaa kansaa. Tuskin toimii.
Kommentit (46)
Meghan ei ymmärrä asemaansa. On nyt juossut täysillä päin tiiliseinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherinellä ollut tällaisia ongelmia ja luulen, että se johtuu ko. ihmisistä enemmän kuin mistään muusta.
Ei minunkaan luokallani koulussa kiusattu kaikkia tyttöjä. Minua kiusattiin, eikä taatusti ollut minun vikani.
No hyvin tiedetään, että Meghan etsi varakasta brittimiestä eikä Piers Morgankaan nyt vaikka ihan perinteisen koulukiusaajan kriteerejä täytä. Ja se perhe.
Piers Morgan on inhottava. Yritti luoda uraa USAssa mutta potkittiin pois.
Minusta tuntuu etta Meghan karsii post partum depressiosta ja siksi kyyneleet ovat herkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherinellä ollut tällaisia ongelmia ja luulen, että se johtuu ko. ihmisistä enemmän kuin mistään muusta.
Ei minunkaan luokallani koulussa kiusattu kaikkia tyttöjä. Minua kiusattiin, eikä taatusti ollut minun vikani.
No hyvin tiedetään, että Meghan etsi varakasta brittimiestä eikä Piers Morgankaan nyt vaikka ihan perinteisen koulukiusaajan kriteerejä täytä. Ja se perhe.
Eikö toi Morgan nimenomaan ole keltaisen lehdistön reportteri pahimmasta päästä.
Olen enemmän huolissani Harrysta, ei tunnu kulkevan kaikki valot päällä just nyt.
Mä toivon, että keskittyisivät vauvaan ja perhe-elämään. Esikoisen syntymä on suuri mullistus ja mieliala herkässä muutenkin.
Meghan voisi relata ja työnnellä vaunuja, Harry puoliteholla leikata avajaisnauhoja kissanristiäisissä ja muissa velvoitteissa.
Tänään ITV lähettää dokumentin, jossa Meghan kertoo, ettei hän elä, hän vain on olemassa eli MM is existing, not living
Hän on siis hyvin onneton. Harry sanoo samassa dokumentissa, että haluaa muuttaa pois Englannista, mahdollisesti lopullisesti.
Toivottavasti prinssi Harry muuttaa pian perheineen Afrikkaan ja vetäytyy pois julkisuudesta.
Rauhoittuu vähän tämäkin palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi Morgan nimenomaan ole keltaisen lehdistön reportteri pahimmasta päästä.
On.
Harry löi kätensä kunnolla paskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että keskittyisivät vauvaan ja perhe-elämään. Esikoisen syntymä on suuri mullistus ja mieliala herkässä muutenkin.
Meghan voisi relata ja työnnellä vaunuja, Harry puoliteholla leikata avajaisnauhoja kissanristiäisissä ja muissa velvoitteissa.
Tavallaan se, että Harry & Meghan muuttais pois olisi briteille ihan oikein. Saisivat siitä lähtien ihastella vain ryppyistä Katea jonka naama roikkuu vuosi vuodelta enemmän ja tympeää Williamia jonka todellinen rakkaus on jossain ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu etta Meghan karsii post partum depressiosta ja siksi kyyneleet ovat herkassa.
Ensin olis pitämyt olla raskaana...
Missä on nyt se paljon puhuttu voimakas, itsenäinen feministi
Kehtaa itkeä piipittää, vaikka elää ylellistä elämää. Näyttäytyy silloin tällöin tunnin pari.
Englannissa pahastuttiin siitä, että Afrikassa tehty haastattelu on täynnä valitusta.
Kaksi tasapainotonta itkupilliä yhdessä. Archie parka
Vähän sama juttu kun Hillary Clinton purskahti itkuun vaalikampanjan aikana. Hetken taisi lämmittää.
Meghanin pitäisi totutella olemaan yksi perheen jäsenistä. Unohtaa se jatkuva vellominen julkisuudessa. Hänen ja Harryn meininki on ollut ihmeen poukkoilevaa vauvan syntymän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Missä on nyt se paljon puhuttu voimakas, itsenäinen feministi
Kehtaa itkeä piipittää, vaikka elää ylellistä elämää. Näyttäytyy silloin tällöin tunnin pari.
Englannissa pahastuttiin siitä, että Afrikassa tehty haastattelu on täynnä valitusta.
Sinne mentiin äärimmäisen köyhyyden, sairauden, väkivallan ja toivottomuuden keskelle brittien verorahoilla edustamaan kuningashuonetta ja Britanniaa, Rolls Royceb sponssaamana...
Ja itkettiin omaa kurjuutta ja tietoisesti pilattiin Williamin et co työ.
Siis niin törkeää että henki salpautuu. Luokatonta.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että ajojahti vain pahenee, kun käyttäytyy näin, antaa itsestään tämmöistä matskua.
Diana teki tätä myös, flirttasi lehdistön kanssa, haki sääliä kun halusi.
Paras olla kylmä ja etäinen ja kannattaa hyväntekeväisyyttä tekemättä itsestään numeroa.
Kuten kuningatar ja Cambridget sekä muut vähäisemmät kuninkaallisen perheen jäsenet.
Olla siis seinäkukkanen. Kaikki eivät sitä ole ja jos ihmisellä on persoonaa ja mielipiteitä ei hänestä saa seinäkukkasta tekemälläkään. Muutoksen saa aikaan vain ne, jotka eivät jää seinäkukkasiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ITV lähettää dokumentin, jossa Meghan kertoo, ettei hän elä, hän vain on olemassa eli MM is existing, not living
Hän on siis hyvin onneton. Harry sanoo samassa dokumentissa, että haluaa muuttaa pois Englannista, mahdollisesti lopullisesti.
Ta, ta! Good riddance!
H&M ilmoitti juuri pitävänsä kuuden viikon loman joulun jälkeen.
Loma vaiko sittenkin hyllytys?