Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghanin itkuhaastattelu: virhearvio vai napakymppi?

Vierailija
20.10.2019 |

Jos et ole nähnyt, löytynee iltalehdestä jne.

Itse uskon, että tuska on todellista, tottakai se on. Meghanin aseman pimeämpi puoli ei taatusti ole helppo kestää.

Mutta kyynikko minussa sanoo heti, että tuokin avautuminen on erittäin laskelmoitu. Meghan ei missään nimessä murtunut spontaanisti, tuo oli etukäteen harkittua ja kyllä, sitä myöten näyttelemistä. Heidän omaa dokumenttiaan varten kuvattu.

Tarkoitus on varmasti vedota ihmisiin ja saada yleisön myötätunto heräämään. Ainoa vaan, että koska kyse on kuninkaallisesta perheestä ja M on jo valmiiksi "ulkopuolinen", tuo saattaa kääntää ihmisten asenteen vielä jyrkemmin häntä ja Harrya vastaan. Siellä ei valiteta, katsokaa vaikka Ellua valtaistuimellaan.

Oma mielipiteeni: virhearvio. Arvokas hiljaisuus julkisuuteen olisi ollut parempi.

Diana teki saman aikanaan, paljon suuremmalla kaavalla, mutta hänellä oli sitä ennen lähes palvottu asema kansan silmissä ja hänellä oli osoittaa selvät pahikset, Charles ja Camilla. Meghan osoittaa kansaa. Tuskin toimii.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Toivottavasti saavat asiansa järjestykseen.

Vierailija
2/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 000 lankesi noihin krokonkyyneliin ja lähetti tsemppausviestejä Meghanille. En kuulu tuohon joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sen verran vanha että muistan, miten lehdistön julmuutta itkettiin 1997, ja myös sen kuinka Dianaa ennen tuota jahdattiin.

Nyt on taas samanlainen ajojahti menossa, Meghania kohtaan. Toivottavasti tämä perhe saa elää turvassa ja heidän liittonsa kestää tämän kaiken. Harry menetti jo äitinsä.

Vierailija
4/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkelliset tsemppiviestit eivät välttämättä heijasta yleistä ilmapiiriä.

Vierailija
5/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sen verran vanha että muistan, miten lehdistön julmuutta itkettiin 1997, ja myös sen kuinka Dianaa ennen tuota jahdattiin.

Nyt on taas samanlainen ajojahti menossa, Meghania kohtaan. Toivottavasti tämä perhe saa elää turvassa ja heidän liittonsa kestää tämän kaiken. Harry menetti jo äitinsä.

Nykyään se ei ole vain lehdistö vaan hullut netissä.

Vierailija
6/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan aito mimmi on, sellainen kuin on. Ei se täydellinen ole, muttei myöskään mikään jääkylmä bitch niinkuin oudon monilla on kova tarve hänet nähdä.

Vierailija
7/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin nolo ja typerä temppu.

Vierailija
8/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkelliset tsemppiviestit eivät välttämättä heijasta yleistä ilmapiiriä.

Itse toivon että heijastaa.

Vierailija
9/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen sitä mieltä, että ajojahti vain pahenee, kun käyttäytyy näin, antaa itsestään tämmöistä matskua.

Diana teki tätä myös, flirttasi lehdistön kanssa, haki sääliä kun halusi.

Paras olla kylmä ja etäinen ja kannattaa hyväntekeväisyyttä tekemättä itsestään numeroa.

Kuten kuningatar ja Cambridget sekä muut vähäisemmät kuninkaallisen perheen jäsenet.

Vierailija
10/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajankohta oli laskelmoitu Williamin tärkeään ulkomaan vierailuun.

Vierailija
11/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit ovat saaneet aivan tarpeekseen. Ja kuningatarhan hyllytti heidät nyt.

Vierailija
12/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistäkääs linkkien kanssa Megin viimeiset missä itki ja miten Ellu hyllytti muka heidät?

Mielestäni huolehditte turhaan sillä Charles hoitaa tän kaiken kotiin ja settaa noille hyvän roolin.

Vierailija
13/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherinellä ollut tällaisia ongelmia ja luulen, että se johtuu ko. ihmisistä enemmän kuin mistään muusta.

Vierailija
14/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni jatkuva kiusaaminen on paljon nolompaa ja typerämpää kuin kiusaamisesta itkeminen.

Vierailija
15/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catherinellä ollut tällaisia ongelmia ja luulen, että se johtuu ko. ihmisistä enemmän kuin mistään muusta.

Ei minunkaan luokallani koulussa kiusattu kaikkia tyttöjä. Minua kiusattiin, eikä taatusti ollut minun vikani.

Vierailija
16/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catherinellä ei ollut tällaisia ongelmia ja luulen, että se johtuu ko. ihmisistä enemmän kuin mistään muusta.

Vierailija
17/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni jatkuva kiusaaminen on paljon nolompaa ja typerämpää kuin kiusaamisesta itkeminen.

Kate ja Williamin kiusaaminen krokotiilin kyynelin oli säälittävä temppu.

One senior figure told the newspaper: "This move has certainly overshadowed the Pakistan visit and what has been achieved here during the last few days, as well as a lot of work by an awful lot of dedicated people here on the ground as well as back home for months.”

According to the Standard, there is a decades-long unwritten rule that members of the royal family do not overshadow official overseas visits by more senior royals.

https://www.thesun.ie/news/4675764/prince-harry-and-meghan-markles-inte…

Vierailija
18/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan luokallani koulussa kiusattu kaikkia tyttöjä. Minua kiusattiin, eikä taatusti ollut minun vikani.

No hyvin tiedetään, että Meghan etsi varakasta brittimiestä eikä Piers Morgankaan nyt vaikka ihan perinteisen koulukiusaajan kriteerejä täytä. Ja se perhe.

Vierailija
19/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Catherinella on ollut omat ongelmansa varmasti. Ei ihminen tuollaiseksi ihan muuten vaan laihdu.

Brittilehdistöhän taas pari päivää sitten nosti esiin sen Williamin ja Katen seurusteluaikaisen eron ja miten Katen piti hyväksyä Williamin toiset naiset jos aikoi mieliä vaimoksi. Miltähän Katesta tuntuu kun tuotakin on toisteltu julkisesti vuosikymmenen verran.

Vierailija
20/46 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso virhearvio. Meghan on hyvin etuoikeutetussa asemassa ja itkee, että kun on niin vaikeaa. Englannissakin on paljon köyhiä yksinhuoltajaäitejä, joiden pitää pärjätä lapsiensa kanssa, vaikka eivät ole tienanneet miljoonia näyttelemällä ja eivät ole naimisissa prinssin kanssa. Ja juuri samaan aikaan William ja Kate olivat tehneet erittäin hyvin sujuneen ja kehutun vierailun Pakistaniin. Jotenkin vaan tuntuu, että Meghan ja Harry haluavat aina julkistaa jotain juuri kun William ja Kate tekevät jotain tärkeää.