Eikö Karita Tykän tai Shiloh Pittin vanhemmat osaa sananmuunnoksia?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kyllä miettii, eikö vanhemmat oikeasti tule ajatelleeksi, miten vääntyy vaikkapa Olli Kuhta?
Toiset vaan ei osaa kääntää. Olen asiakaspalvelutyössä ja tavannut mm. Hilkka Sirviön ja Kalle Pekkasen. Mutta työni hoidan rautaisella ammattitaidolla.
Ei tuota sananmuunnosjuttua kukaan harrastanut ennen kasaria.
Äitini kertoi, että isäni isä (savolainen) höhötti kyllä jo 50-luvulla Pavosen Heskasta ja pyyteli mukeloita vellikulhojen ääreen kun oli ruoka-aika.
Voi luoja miten repesin Hilkka Sirviölle :D :D :D
Ja kyllä tehtiin ennne 80-lukuakin, mun isällä (syntyi 40-luvulla) on käännettävä hassu nimi ja siitä piikiteltiin jo lapsena.
Jokin aikaa sitten luin Pekka Karvosen haastattelun. Pekan vanhemmat eivät olleet kuulleet sananmuunnoksista mutta Pekalle se tuli esiin inttiaikana. Mies tykkäsi itsekin niistä, nimestään huolimatta.
Minä tiedän yhden Pentti Hirvosen.
Arvo Pentti oli suomalainen keskustalainen poliitikko, sotilas ja Mannerheim-ristin ritari numero 29. Mannerheim-ristin ritariksi Arvo Pentti nimitettiin 19. lokakuuta 1941. Sotilasarvoltaan Arvo Pentti oli everstiluutnantti. Myöhemmin Arvo Pentti toimi myös puolustusministerinä ja suojelupoliisin päällikkönä.
Naisten futiksen Ykkösen maalikuningatarhan on Piipa Kämppi...olikohan HPS:n riveistä.
Teksti tv:n joku sivu about 250.
Totta, kuuluuhan siihen myös vähän juomista ja naimista.