Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies flirttaili ja yhtäkkiä lopetti

Vierailija
20.10.2019 |

Pitäisikö tässä tajuta jotain muutakin kuin että en kelpaa...?

Mies oli kiinnostuneen oloinen, piti yhteyttä ja flirttaili, juuri kun olimme etenemässä nextille levelille - hän sanoi ettei voikaan tapailla/alkaa näkemään, että nyt on parempi jättää tähän kun ”tässä ei vielä ole mitään”.

Kaikki yhteydenpito loppui kuin seinään... tähän saakka tiivistä yhteydenpitoa 5kk.

Itse keräilen täällä itsetuntoni palasia ja mietin mitä tein väärin (kuulema en mitään). Jeah. No mikä ihme sitten tähän voi olla syynä?

Mies 52, minä 37, onko tämä joku ikäkysymys...ettei halunnutkaan nuorempaa... mietin vaikuttiko ympärillä olevien mielipiteet, paine tuosta ikäerosta, tms.

Onko se vaan niin, että jos hän olisi tarpeeksi kiinnostunut, hän tulee kyllä perään?
Minähän en voi muuta kun antaa olla.

Sen kerroin, että haluaisin jatkaa kavereina ja pitää yhteyttä - hän ilmeiseti ei kun ei ole mitään kuuulunut. 3 vkoa nyt mennyt.

Jos hän haluaisi minut vielä - mikä on se aikaikkuna jossa voisi olettaa että ottaisi yhteyttä? Mennyt jo? Kaikki ohi?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö sillä tunteet liian diippiin???

Vierailija
22/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olit liian vaikeasti saatava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välit pitää katkaista? Varsinkin jos on ollut kaverilliset välit ja on juteltu vaikka mitä, miksi välit pitää täysin sanoa irti. Miksei voi pysyä edes nimellisesti kavereina? Osaako joku mies sanoa vaikka tähän jotain?

Vierailija
24/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielipidettä kaivataan...

Vierailija
26/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi vähän samantapainen juttu, mies 50 ja mä 40, synkkasi tosi hyvin, mutta tyyppi otti etäisyyttä kun alkoi mennä läheisemmäksi meidän suhde. Miettiny pääni puhki koko hommaa ja päätelly, että ehkä olikin sitten muita naisia kuvioissa ja haluu pitää jutut kevyinä. Tokikaan ei seksiä ees ollu, kaikki päättyi just ennen sitä. Outoa. Itseluottamus koki kolauksen, koska olin niin avoin hänen seurassaan, ja näytin kuinka pidän hänestä ym. Ja tässä lopputulos. Tällä hetkellä yhteydet aivan katki ollut jo pari vkoa.

Kohtalotoveri, siis...

Oletko ajatellut ottaa yhteyttä, vai odotatko kuuluuko miehestä enää koskaan(koska hänhän tämän päätti näin...)?

Ap

Mä oon päättäny olla ottamatta yhteyttä, koska tajusin tässä että taitaa olla aikamoinen naissankari ja siksi yksi nainen mitään merkannu...

Vierailija
27/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, miten jotkut voi olla noin kylmiä... yhtäkkiä vaan puff! -katoa elämästäsi... tuntuu pahalta. Tulee tunne ettei toinen koskaan edes välittänyt.

T. Kolmas kohtalotoveri

Vierailija
28/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai jo pesää.

Vierailija
29/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan roiku. Jäit kakkostilalle.

Vierailija
30/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän sinua,halunnut alunperinkään. Hänellä luultavasti useampi hoito samalla. Joku ilmoitti olevansa,raskaana ja se siitä sitten

Vierailija
31/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi toisen. Tai ehkä enää pelkkä chättäily ei kiinnostanut.

Vierailija
32/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut pettää vaimoaan.

Vierailija
33/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi vähän samantapainen juttu, mies 50 ja mä 40, synkkasi tosi hyvin, mutta tyyppi otti etäisyyttä kun alkoi mennä läheisemmäksi meidän suhde. Miettiny pääni puhki koko hommaa ja päätelly, että ehkä olikin sitten muita naisia kuvioissa ja haluu pitää jutut kevyinä. Tokikaan ei seksiä ees ollu, kaikki päättyi just ennen sitä. Outoa. Itseluottamus koki kolauksen, koska olin niin avoin hänen seurassaan, ja näytin kuinka pidän hänestä ym. Ja tässä lopputulos. Tällä hetkellä yhteydet aivan katki ollut jo pari vkoa.

Kohtalotoveri, siis...

Oletko ajatellut ottaa yhteyttä, vai odotatko kuuluuko miehestä enää koskaan(koska hänhän tämän päätti näin...)?

Ap

Anna miesparan olla ku ei sitä kiinnosta!

Vierailija
34/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kk viesteilyä? No ei tuossa ollut mitään mahdollisuutta kehittyä pitemmälle, eikä siinä iän tai sukupuolen kanssa ole mitään tekemistä.

Vierailija
35/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoi että nyt loppuu se vehtaaminen.

Vierailija
36/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo.

Vierailija
38/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti palasi vaimon luo/ei halunnut viedä pettäistä pidemmälle. Hyvä, että pääsit eroon!

Vierailija
39/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, me palattiin yhteen.

Siksi.

T. Exä

Vierailija
40/51 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä jäi vaivaamaan kun hän on ihana, erittäin hyvä tyyppi ja koin että hänelle voin aina olla oma itseni, puhuimme paljon ja hän tietää minusta vaikka mitä. Siksi onkin haikeaa, ettemme ole enää missään tekemisissä, tuntuu kuin ”hukkaan heitetyltä”, kun emme enää ole edes ystäviä. Harmi.

Ap

Tämä on muuten yksi asia mikä minua ärsyttää/ärsytti deittailussa. Pitää tutustua ihmiseen, kertoa itsestä kaikenlaista ja sitten toinen vain yhtäkkiä päättää että homma on ohi. Kaikki menee ihan hukkaan, minulle avautuminen on vielä todella vaikeaa enkä tykkää "avata itseäni" puolituntemattomille. 

T: mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi