Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eliittikumppanit -kokemuksia?

Vierailija
20.10.2019 |

Olen 40 v eronnut nainen ja liityin eliittikumppaneihin. Täytin alun luonnetestin puolihuolimattomasti, ja ihmettelen, miten vähän ja epäsopivia ehdokkaita algoritmi minulle esittelee.
Päivässä tulee pari uutta ehdokasta, nekin kriteerien ulkopuolella. Itsehän siellä ei voi etsiä omien kriteerien mukaan, etkä siis voi lähestyä muita kuin tietokoneen ehdottamia.
Ikäiseni naiset, kuinka monta ehdokasta teille tulee?
Olen korkeakouluttu, hyvätuloinen, lapset on ja uusia en halua. Onko ikä tai haluttomuus saada lapsia se, joka rajaa esim. ikäiseni eronneet ja lapselliset pois. Vai luonnetestin tulokset? Introvertille ehdotetaan toista introverttiä jne? Naamakerrointahan kone ei arvioi.
Niiden harvojen ehdokkaiden kanssa olen sitten saanut hyvin sovittua treffejä, mutta kun 2 kk aikana vain viisi ehdotettua miestä on oikeasti ollut kiinnostavia, niin aikamoista ajanhukkaa.
Onko toista, tasokasta maksullista palvelua, jossa saa itse päättää, ketä lähestyy? Mikä on paras vakavaa suhdetta etsivälle?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillut Eliittikumppanit, e-kontaktit yms, mutta kokemuksesta voin sanoa, että Tinder on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä