Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies flirttaili ja yhtäkkiä lopetti

Vierailija
20.10.2019 |

Pitäisikö tässä tajuta jotain muutakin kuin että en kelpaa...?

Mies oli kiinnostuneen oloinen, piti yhteyttä ja flirttaili, juuri kun olimme etenemässä nextille levelille - hän sanoi ettei voikaan tapailla/alkaa näkemään, että nyt on parempi jättää tähän kun ”tässä ei vielä ole mitään”.

Kaikki yhteydenpito loppui kuin seinään... tähän saakka tiivistä yhteydenpitoa 5kk.

Itse keräilen täällä itsetuntoni palasia ja mietin mitä tein väärin (kuulema en mitään). Jeah. No mikä ihme sitten tähän voi olla syynä?

Mies 52, minä 37, onko tämä joku ikäkysymys...ettei halunnutkaan nuorempaa... mietin vaikuttiko ympärillä olevien mielipiteet, paine tuosta ikäerosta, tms.

Onko se vaan niin, että jos hän olisi tarpeeksi kiinnostunut, hän tulee kyllä perään?
Minähän en voi muuta kun antaa olla.

Sen kerroin, että haluaisin jatkaa kavereina ja pitää yhteyttä - hän ilmeiseti ei kun ei ole mitään kuuulunut. 3 vkoa nyt mennyt.

Jos hän haluaisi minut vielä - mikä on se aikaikkuna jossa voisi olettaa että ottaisi yhteyttä? Mennyt jo? Kaikki ohi?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että löysi jonkun toisen. Lopeta asian märehtiminen ja etsi uusi.

Vierailija
2/51 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vain olla, kyllä hän takaisin tulee jos on tullakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Eikös tuo tavallaan ole ihan hyvä kohta päättää noin?

Siis ennen next leveliä. Ei ainakaan tarvi pohtia että vastapuolella olisi ollut se yksi asia vain tavoitteena.

Totta. Ajattelen hänestä hyvää, mielestäni suoraselkäistä kun sanoo suoraan ja asiallisesti, muutenkin toimi rehellisesti mielestäni. Nostan hattua ja kunnioitan hänen toivettaan.

Itseä jäi vaivaamaan kun hän on ihana, erittäin hyvä tyyppi ja koin että hänelle voin aina olla oma itseni, puhuimme paljon ja hän tietää minusta vaikka mitä. Siksi onkin haikeaa, ettemme ole enää missään tekemisissä, tuntuu kuin ”hukkaan heitetyltä”, kun emme enää ole edes ystäviä. Harmi.

Ap

Vierailija
4/51 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/51 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varapatja.

Vierailija
6/51 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Siis ennen next leveliä. Ei ainakaan tarvi pohtia että vastapuolella olisi ollut se yksi asia vain tavoitteena.

Totta. Ajattelen hänestä hyvää, mielestäni suoraselkäistä kun sanoo suoraan ja asiallisesti, muutenkin toimi rehellisesti mielestäni. Nostan hattua ja kunnioitan hänen toivettaan.

Itseä jäi vaivaamaan kun hän on ihana, erittäin hyvä tyyppi ja koin että hänelle voin aina olla oma itseni, puhuimme paljon ja hän tietää minusta vaikka mitä. Siksi onkin haikeaa, ettemme ole enää missään tekemisissä, tuntuu kuin ”hukkaan heitetyltä”, kun emme enää ole edes ystäviä. Harmi.

Ap

Aika erikoinen tapa sinulla ajatella "ystävyydestä". 

Vierailija
7/51 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollutkaan valmis pettämään.

Vierailija
8/51 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nextille levelille" AARGH! Ehkäpä aikuinen mies kyllästyi aikuiseen naiseen, joka ei osaa suomea tai sitten käyttää sitä kuin pahainen teini.

Vierailija
9/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvaan kuulostaa siltä, että eksän kanssa yhteys palautui ja tahto panostaa siihen on nyt ajankohtaista, toki ihan uusikin ehdokas on saattanut tulla kuvioihin, mutta sitä lasten äitiä enemmän veikkaan tms.

Ei sun pidä odotella tätä miestä ollenkaan. Ikään ja mihinkään muiden mielipiteisiin tämä ei kaatunut.

Vierailija
11/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ap

Aika erikoinen tapa sinulla ajatella "ystävyydestä". 

No kyllä minuakin harmittaisi, jos olisin jollekin elämäntarinan sepustanut ja yhtäkkiä toinen ei halua enää olla tekemisissä...🤔

Vierailija
12/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi vähän samantapainen juttu, mies 50 ja mä 40, synkkasi tosi hyvin, mutta tyyppi otti etäisyyttä kun alkoi mennä läheisemmäksi meidän suhde. Miettiny pääni puhki koko hommaa ja päätelly, että ehkä olikin sitten muita naisia kuvioissa ja haluu pitää jutut kevyinä. Tokikaan ei seksiä ees ollu, kaikki päättyi just ennen sitä. Outoa. Itseluottamus koki kolauksen, koska olin niin avoin hänen seurassaan, ja näytin kuinka pidän hänestä ym. Ja tässä lopputulos. Tällä hetkellä yhteydet aivan katki ollut jo pari vkoa.

Vierailija
13/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi vähän samantapainen juttu, mies 50 ja mä 40, synkkasi tosi hyvin, mutta tyyppi otti etäisyyttä kun alkoi mennä läheisemmäksi meidän suhde. Miettiny pääni puhki koko hommaa ja päätelly, että ehkä olikin sitten muita naisia kuvioissa ja haluu pitää jutut kevyinä. Tokikaan ei seksiä ees ollu, kaikki päättyi just ennen sitä. Outoa. Itseluottamus koki kolauksen, koska olin niin avoin hänen seurassaan, ja näytin kuinka pidän hänestä ym. Ja tässä lopputulos. Tällä hetkellä yhteydet aivan katki ollut jo pari vkoa.

Kohtalotoveri, siis...

Oletko ajatellut ottaa yhteyttä, vai odotatko kuuluuko miehestä enää koskaan(koska hänhän tämän päätti näin...)?

Ap

Vierailija
14/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans..tää on taas sama aloittaja eli jankkaa eri aloituksia parisuhteista joissa vanhempi mies ja nuorempi nainen... ja miehellä on niiiiin paljon vientiä ja se on niiiin ihana ja charmantti ja ja ja… lopeta jo!

Vierailija
15/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impotentti. Ei halua tositoimiin koska ei pysty.

Vierailija
16/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos viiteen kuukauteen ei ole mitään tapahtunut niin ei kyllä ollut koskaan tapahtuakseenkaan.

Vierailija
17/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on muuten yksi asia mikä minua ärsyttää/ärsytti deittailussa. Pitää tutustua ihmiseen, kertoa itsestä kaikenlaista ja sitten toinen vain yhtäkkiä päättää että homma on ohi. Kaikki menee ihan hukkaan, minulle avautuminen on vielä todella vaikeaa enkä tykkää "avata itseäni" puolituntemattomille. 

T: mies. 

Vierailija
18/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahans..tää on taas sama aloittaja eli jankkaa eri aloituksia parisuhteista joissa vanhempi mies ja nuorempi nainen... ja miehellä on niiiiin paljon vientiä ja se on niiiin ihana ja charmantti ja ja ja… lopeta jo!

Olisko ikis vai Hopeakettu?

Vierailija
19/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Impotentti. Ei halua tositoimiin koska ei pysty.

Tai ikuinen impi. Ei uskalla. Suojautuu pakenemalla kun on läheisyyttä odotettavissa.

Vierailija
20/51 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on muuten yksi asia mikä minua ärsyttää/ärsytti deittailussa. Pitää tutustua ihmiseen, kertoa itsestä kaikenlaista ja sitten toinen vain yhtäkkiä päättää että homma on ohi. Kaikki menee ihan hukkaan, minulle avautuminen on vielä todella vaikeaa enkä tykkää "avata itseäni" puolituntemattomille. 

T: mies. 

Sosiaalinen voi olla ihan ilman että avaa sielunsa. Harjoittele lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme