Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa miestä mäessä naisasiassa

Vierailija
20.10.2019 |

Olen tavannut siis töissä ikäiseni naisen (~25v) ensimmäistä kertaa tällä viikolla ja pariin kertaan viikon aikana istuimme kahdestaan kahvilla noin puolen tunnin ajan juttelemassa kaikenlaista ei-työhön liittyvää. Yhteisiä mielenkiinnonkohteita vaikutti olevan ja tuntui synkkaavan tämän naisen kanssa ihan hyvin. Keskustelu oli ihan molemminpuoleista ja ainakin itselleni tuli kuva että kuuntelin häntä ja hän kuunteli minua keskustelun lomassa eli vastavuoroisuutta oli kyllä ilmassa ja mielestäni keskustelu oli ihan hedelmällistä molemminpuolin ja mukava tunnelma. Ja tasoteoreetikoille olemme "samalla tasolla" koulutuksen ja työnkuvan suhteen, teemme samaa työtä mutta eri yksiköissä kylläkin eli emme ole samassa tiimissä varsinaisesti työkavereita, samalla työpaikalla muuten.

En ole varma onko tämä nainen vapailla markkinoilla enkä sitä nyt kehtaa suoraan töissäkään kysyä koska olisi varmaan melko tungettelevaa uudelta työkaverilta mennä kysymään onko hän sinkku, mutta ei hän ainakaan mistään puolisosta ikinä puhunut ja puhui itsestään aina yksikössä eikä "meistä" kuten yleensä parisuhteessa olevat puhuu. Tämä ei tietysti tarkoita ettei hänellä voisi olla puolisoa, monethan haluaa kyllä pitää tuollaiset asiat yksityistietona töissä.

Onko töissä ok kysyä naista ulos ja miten olisi hienovaraista ehkä selvittää onko hän sinkku ja ehkä halukas lähtemään käymään kahvilla tms? Töissä en kehtaa ihan suoraan mennä mitään treffejä ehdottamaan kun jos hän onkin vaikka naimisissa tai seurustelee niin voisi tulla kiusallinen tilanne jatkossa. Tykkään hänestä ja olisin ehkä halukas tutustumaan häneen paremmin ja tuntui että tunne oli molemminpuolinen sillä nainen itse hakeutui seuraani kahvipöydässä ja jäi vielä kanssani juttelemaan pitkään sen jälkeen kun muut olivat jo pöydästä lähteneet.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisikö joltain toiselta työkaverilta utelemaan kautta rantain tuon naisen parisuhdestatusta?

Ei todella aloite mikään häpeä ole, vaikka nainen ei olisikaan sinkku!

Vierailija
22/25 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa toimia, ettei jää jossiteltavaa. Fiksu nainen hoitaa homman asiallisesti, vaikka olisikin varattu. Seuraasi hakeutuminen on hyvä merkki.

Itselläni on vastaava tilanne, mutta olen se nainen tuossa. Ja sinkku olen

Olen samaa mieltä, olen aiemmin vastaavissa tilanteissa töissä menettänyt tilaisuuden kun en ole toiminut. Mikä mielestäsi olisi sellainen askel jonka voisi ottaa? joku mainitsi kyllä tuon koirien kanssa lenkkeilyn jos sinne pääsisi mukaan mutta muuta. Siitä on tietysti hyvä lähteä, lenkkeily on hyvin neutraali tapa ottaa ensiaskel vapaa-ajalla ja siitä saa keskusteluakin aikaan. Mutta miten voisin saada selville onko nainen sinkku?

ap

Lenkkeily koirien kanssa kuulostaa hyvin neutraalilta ehdotukselta, mutta minusta kahville tai kliseisesti leffaan pyytäminen olisi ok. Älä tee tuosta turhaan ongelmaa, rohkeasti kysymään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naiselle pitää antaa mahdollisuus perääntyä myös, mikäli hän ei ole kiinnostunut ja/tai ei halua työpaikkaromanssia. Mukavaa tietysti jos molemminpuolista kiinnostusta on, mutta tämä kannattaa ottaa huomioon, ikävä tosiasia.

Eli et suoraan pamauta kysyä onko sinkku ja myöntävän vastauksen jälkeen että ”Hienoa! Sittenhän sä voit lähteä mun kanssa treffeille!” Ennemmin esittää sen kysymyksen lenkkeily-/leffa-/kahvitteluseurasta.

Tsemppiä! :)

Vierailija
24/25 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkäät niin kauheasti tehdä aloitetta jos nainen ei olekaan sinkku? Jos hänellä on jo joku niin ei se maata kaada tai ole mikään veret pysäyttävä häpeä.

No lähinnä töissä ongelma on se että joudun sitten jokatapauksessa töissä tätä ihmistä tapaamaan ja tulisi ehkä kiusallinen tilanne jos toinen ei suostukkaan treffailemaan. Ehkä tämä on oman pään sisällä kun järjellä tiedän kyllä, että aloitteet ovat osa elämää ja pitäisi olla ihan normaali asia eikä sen kummemmin asiaa pitäisi edes pohtia.

no, katselen ensi viikolla asiaa uudelleen miten viikko lähtee käyntiin :) toivotaan parasta, vaikuttaa ihan kivalta naiselta kuitenkin.

Vierailija
25/25 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita esim

1. Rita Hayworth - avain pakoon (1994)

2. Kummisetä (1972)

3. Kummisetä osa II (1974)

4. Yön ritari (2008)

5. Pulp Fiction: Tarinoita väkivallasta (1994)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme