Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväperhe tulossa kylään ja kysyivät onko meillä jo vauvanvaunuja,

Vierailija
25.07.2008 |

Tai laittaisin toisen kantokopan tai jotain suojaa siihen siksi aikaa,

jos lainaisin.

Kommentit (312)

Vierailija
1/312 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KESKUSTELUIHIN..

TERV. av-mami joka on just aloittanut uransa täällä

Vierailija
2/312 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua täysin. Meillä oli vähän vastaavanlainen tilanne, tosin laittoivat lähes 1-vuotiaan vauvan sänkyyn. No, sänky näytti jälkeenpäin kuin huoneelta, jossa on ollut lastenkutsut. Sanokaa hölmöksi, mutta itku tuli. Mitä väärää siinä, että haluat "säästää" vaunut käyttämättöminä omalle vauvallesi..-EI mitään!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/312 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä täällä palstailee. Olisipa hienoa nyt saada kaikkien kirjoittajien nimet viesteihin, niin kyllä aika moni mamma vajoaisi maanrakoon. Ja miten hölmöä porukkaa mm. joku väittää, ettei ole materialisti jos tavara on tärkeää ja sillä on suurta tunnearvoa vaan materialisti onkin se, joka ei välitä tavarasta. HÄH? Aika käsittämätöntä ajatuksenjuoksua sanoisin.

Vierailija
4/312 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuja kellekkään. Jos ei yhtä tai kahta vuorokautta pärjäää ilman vaunuja, niin ottakoon sitten omat mukaansa.

Vierailija
5/312 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tavallaan ymmärrän jos vaunut ovat vielä uudet (en lukenut koko ketjua). Ehkä mäkin haluaisin vastaavassa tilanteessa "korkata", ne vaunut omalla vauvalla ja jos vauva vielä esikoinen.

Näin ajattelen vaikka omat lapset on jos isoja ja niitä on kaksi. Vieraanvarainenkin koen olevani, enkä mitenkään pihi tai nipo. Mutta ihmismieli on välillä vähän kummallinen :)

Vierailija
6/312 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täällä tarkkaa porukkaa, kun vaunuissa ei saa kukaan muu nukkua ennen sitä omaa armasta nicopetteriä. Huh, saahan sitä tietysti elämänsä tuollakin tavoin kulumaan, maalaisjärkeä kyllä toivoisi monelle ja PALJON

Vierailija
7/312 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla, mitä ap nyt ajattelee vaunujen lainaamisesta?

Vierailija
8/312 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla ystävän vauva nukkumaan uusin vaunuihin kyläreissulla ihan milloin vaan, lapsihan siinä on tärkeämpi, eikä jotkut hemmetin vaunut! Olen myös lainannut matkasänkyä kaverille lomareissulle enne kuin oma ehti sitä käyttää.

Vierailija
9/312 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä olisi antanut uusia vaunuja kenenkään vuoden ikäisen käyttöön, joka ehkä vielä likaa niitä vaunuja.

Mutta muuten olen antanut vaikka mitä.

Vierailija
10/312 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mä haluaisin että oma vaavi korkkaa nää. voihan sen yksivuotiaan laittaa muuallekkin nukkuu ku toisen käyttämättömiin vaunuihin. t. yks vuotiaan äiti+papu rv 12

Vierailija
11/312 |
06.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhdessä vaiheessa sellainen tilanne, että olin hankkinut uuden Haltin rinkan ja käyttänyt sitä kerran viikon reissulla. Ystäväni pyysi sitä lainaksi ja annoin. Sama alkoi toistumaan ja hän käytti sitä lopulta useammin ja enemmän kuin minä. Kerran sanoin, että kannattais varmaan hankkia oma rinkka, jos sille on kerran niin usen tarvetta. Eipä kysynyt sen jälkeen lainaksi. Haluan, että oma rinkkani on omassa käytössäni ja kuluu omassa käytössäni eikä kaverin reppureissuilla Aasiassa...

Samoin meidän pora ja muut työkalut on jatkuvasti muilla lainassa... No joo, ihan mielellään lainaillaan tavallaan, mutta kuluuhan ne käytössä.

Vierailija
12/312 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ettei tarvisi ottaa omia mukaan. Meille siis tulossa vauva ja vaunut on kyllä jo hankittu, mutta en niihin kyllä haluaisi yksivuotiasta laskea... Olenko ihan hölmö?

Vierailija
13/312 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kun oma lapsesi on syntynyt niin huomaat kuinka niitä vaunuja ei viittis aina ottaa mukaan.

Vierailija
14/312 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän, että haluat "säästää" vaunuja oman lapsesi käyttöön, mutta... Olet kyllä aika hölmö jos kehtaa kieltäytyä lainaamasta niitä.

Vierailija
15/312 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkälaiset vaunut teillä on mutta luultavasti niissä on joku ratasosa mihin ette vauvaa laita kuitenkaan niin ihan hyvin voit antaa lainata niitä. Siinä vaiheessa kun sun vauvasi on ratasikäinen et enää jaksa hössöttää samalla lailla.

Vierailija
16/312 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muistan itsekin olleeni vähän ylihysteerinen. Voihan niitä vaunuja lainata, laitat jonkun lakanan tms. sinne jos likaantuminen tai pöpöt pelottavat.

Tai jos et halua niitä lainata, niin sanot reippaasti, että vaunut on "huollossa" tms... ja viet ne varastoon...

Vierailija
17/312 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. huutonetistä tms. ostettuja tai sisaruksen vanhoja...Tottakai niihin laitetaan puhtaan pussit/peitot. Ei kai se 1-vuotias muutenkaan enää siinä kantokopassa nuku, eli vain sitä vaunujen ratasosaa käyttäisi...

Aika noloa, jos et anna vieraittesi laittaa lastansa vaunujenne vaunuosaan, jota oma vauvanne käyttää sitten joskus puoli vuotiaana...Mikä sille olisi peruste?

Vierailija
18/312 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin kylään, ja en omista matkasänkyä.

heillä oli jo pinnasänky koottuna valmiiksi ja eivät millään olisi halunneet minun lapsen nukkuvan siinä.

naurettavaa.

Vierailija
19/312 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten toivoo että joku antaa vaunuja tai rattaita kylässä lainaan kun tarvis

Vierailija
20/312 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tiedän perheen tavat, ja eivät ole mitenkään tarkkoja puhtaudesta. Eli en viitsisi heti ruveta uusia kankaita pesemään. Lapsi juo usein maitoa rattaissaan ja sitä on ympäriinsä...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi