Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit jos miehesi ilmottaisi lähtevänsä sunnuntaina Tallinnaan kaverin kanssa?

Vierailija
02.06.2006 |

olisiko asia mielestäsi ihan ok? vai suuttuisitko.

Mies ilmoitti eilen että aikoo lähetä sunnuntaina laivalla Tallinnaan jos vaan saa maanantain vapaaksi.

Minua kävi oikeasti vituttamaan. Mies on suunnitellut matkaa jo jonkun aikaa, mutta nyt vasta uskalsi kertoa.

Kiva, nyt joudun sitten taas olemaan pari päivää yksin lapsen kanssa. Mutta eipä se paljoa eroa tavallisesta arjesta. Jos mies ei ole töissä niin sitten makaa sohvalla. Ikinä ei voida yhdessä tehdä mitään.

Aikaisemmin keväällä ehdotin että oltaisiin koko perhe lähdetty yhdessä laivalle, mutta mies ei sanonut juuta eikä jaata.

Eniten ketuttaa se etten minä pääse ikinä mihinkään. Viikonloppuisin kun saisin lapsen hoitoon niin mies on yleensä töissä. Ja ketään kaveria ei asu lähistöllä tai sitten niillä on pieni vauva kotona.

Olenko nyt vaan katkera ja itsekäs ämmä kun suutuin? Tuntuu välillä vaan niin helvetin yksinäiseltä tämä elämä :(

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ihanaa kulta kun lähdet Tallinnaan! Ota matkasänky mukaan että lapsi voi nukkua siinä. Minä pidän vapaata juuri silloin ja saat ottaa lapsen mukaasi!

Kaikkeen paskaan ei pidä suostua! Kun ollaan parisuhteessa ja perhe, niin sillon asioista pitää sopia. Eli jos huvittaa Tallinnan reissut niin olis syytä ajoissa tiedustella, että kulta eikai sulla ole mitään sitä vastaan että lähden..? jne. Ja sitten vastavuoroisesti isä hoitaa lasta ja vaimolla on vapaata risteilylle tms. Jos et sinä koskaan pääse vapaalle niin ei kai miehelläkään ole mitään syytä mennä vapaalle!

Pitää olla tiukkana ettei suhde mene epätasapuoliseksi. Ja jos sopiminen ei onnistu miehen kanssa ja hän saa sinut tuntemaan itsesi hankalaksi ämmäksi, niin aina voi miehelle todeta " ettei tämän hankalan ämmän kanssa ole pakko olla" !

Minä toteaisin vielä, että :Minä en hyväksy sitä, että lähdet Tallinnaan nyt kun et ole asiasta asiasta aiemmin sopinut ja minulle ei vastavuosoisesti ole järjestetty risteilyä tms. vapaata! Ja jos siitä huolimatta lähdet, niin lupaan sinulle, ettei sinulla ole enää mitään luottamista minuun ja siihen että olisin uskollinen! Eli jos äijä ottaa vapauden mennä ja tulla kuten haluaa niin myös sinä otat sen saman. Ja toteutat mitä lupaat. Ja kun mies palaa Tallinnasta, et ole paikalla. Mieluummin vaikka yövyt jossain kännykkä suljettuna. Miehet ovat kuin lapsia, heitä joutuu kasvattamaan, kiristämään ja uhkailemaankin joskus etteivät ala pitämään kaikkea itsestään selvänä siitä huolimatta mitä itse tekevät. Tuollaiseen mieheen en luottaisi yhtään!

Totta ainakin tuntuu olevan se että miehesi ei pahemmin kunnioita sinua, kun tekee mitä lystää ja suunnittelee vielä epärehellisesti selkäsi takana. Hän pitää sinua itsestäänselvyytenä ja luottaa että pysyt aina kiltisti kotona kun et mihinkään pääse ja on se lapsikin. Jos olet liian kiltti ja ymmärtäväinen tuollaiselle miehelle niin hän alkaa " kusta sua silmään pitkän päälle!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla