Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisit jos miehesi ilmottaisi lähtevänsä sunnuntaina Tallinnaan kaverin kanssa?

Vierailija
02.06.2006 |

olisiko asia mielestäsi ihan ok? vai suuttuisitko.

Mies ilmoitti eilen että aikoo lähetä sunnuntaina laivalla Tallinnaan jos vaan saa maanantain vapaaksi.

Minua kävi oikeasti vituttamaan. Mies on suunnitellut matkaa jo jonkun aikaa, mutta nyt vasta uskalsi kertoa.

Kiva, nyt joudun sitten taas olemaan pari päivää yksin lapsen kanssa. Mutta eipä se paljoa eroa tavallisesta arjesta. Jos mies ei ole töissä niin sitten makaa sohvalla. Ikinä ei voida yhdessä tehdä mitään.

Aikaisemmin keväällä ehdotin että oltaisiin koko perhe lähdetty yhdessä laivalle, mutta mies ei sanonut juuta eikä jaata.

Eniten ketuttaa se etten minä pääse ikinä mihinkään. Viikonloppuisin kun saisin lapsen hoitoon niin mies on yleensä töissä. Ja ketään kaveria ei asu lähistöllä tai sitten niillä on pieni vauva kotona.

Olenko nyt vaan katkera ja itsekäs ämmä kun suutuin? Tuntuu välillä vaan niin helvetin yksinäiseltä tämä elämä :(

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mikseivät menis lentämällä ja antaisin vinkkejä minne Tallinnassa kannattaa mennä. Pyytäisin tuomaan alkoholia.

Vierailija
22/41 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mies minua. Meistä ne on riskialttiita paikkoja pettämiseen.. Vaikka ollaan molemmat uskollisia, niin kumpikaan ei voi varmasti sanoa, etteikö tuollaisella risteilyllä voi käydä hassusti jos tapaa jonkun mukavan tyypin, juo vähän liikaa, hyttiin jatkoille, asia johtaa toiseen jne. Tästä syystä emme edes risteilylle kaveriporukassa halua. Riskit on liian suuret kun viina on kuvioissa ja menetettävää on niin paljon. Yhdessä voimme mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaisin hyvää matkaa ja tilaisin itselleni ja jollekin hyvälle ystävälleni ruotsinristeilyn.

Jos mies siellä laivalla on pettääkseen niin se pettäis jossain muuallakin ennemmin tai myöhemmin. Turha ottaa paineita semmosesta mitä ei ole vielä tapahtunut.

Vierailija
24/41 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä ihmetellään, kun avioerotilastot senkun suurenee. Ihmekös tuo. kun sidotaan toinen niin ettei ole tilaa edes hengittää. Löysää liekaa, niin se löystyy sinulle itsellesikin.

Vierailija:

Anna miehesi mennä ja toivota hyvää matkaa. Eihän tuo nyt ole kuin yksi yö ja jos kerran ei muutenkaan usein käy missään. Menet sitten seuraavalla kerralla itse. Ja jos pelkäät että mies pettää sinua laivalla, niin hän voi tehdä sen ihan hyvin vaikka lähibaarin vessassa jos pettää haluaa.

Vierailija
25/41 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis mies ei sinua päästä,miten hän

kuvittelee sitten itse menevänsä ilman sinua!!!

Ja nuo laiva matkat kyllä tiedetään...älä päästä!!

Vierailija
26/41 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn minä. Ja sitten ihmetellään huuli pyöreenä, miksi eukko lähti ja erosi. Hasta la vista kaikille tuollaisille ukon ketkuloille!

Vierailija
27/41 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoituksiin.

Mielestäni myös ap:n mies käyttäytyy tökerösti.

Vierailija
28/41 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se pointti nyt oo se, että mies on menossa Tallinnaan tai laivalle, vaan se, että on ilmoittanut lyhyellä varoitusajalla??? Vai ymmärsinkö ihan väärin? Jos aikatauluihinne sopii, niin anna vaan mennä, ja et ole ollenkaan vihainen siitä. Ihan turha toisen menemisistä on kiukutella, ei siitä tule kuin molempien mieli pahaksi. Nyt jo ennen miehen matkaa hyväntuulisesti juttelet minne olet itse menossa ja koska, ja sitten menet kanssa. Tarvittaessa vaikka otat nyt miehen kassa oikein puheeksi, että koska MAHD PIAN sun meno sopii miehen työaikoihin. Koska jos mies on töissä ja sä kotona, niin pakko ne miehenkin työt on ottaa huomioon - erilailla kuin kotona olevan naisen. Se on vaan totuus. Mutta onhan miehen sutkin päästettävä, ja ihan ok mielellä, tosi sekin on. Nyt vaan paha mieli romukoppaan, ja alat suunnittelemaan sekä itsellesi ETTÄ teille yhteistäaktiviteettia. Toi nimittäin kuulostaa tutulta tilanteelta, ja yhteistä aikaa ja sunkin omaa aikaa se nyt vaatii.

Meillä on niin, että mä oon talvet tosi kiireinen ja väsynyt ja mies kesät, ja aina keväällä ja syksyllä kärjistyy vähän samantapaisesti. Mua alkaa ketuttaa keväisin, kun mies on talvisin käynyt paljon yksin viihteellä, ja miestä syksyisin, kun mä oon sitä käynyt kesällä. Ja se tulee, vaikka kumpikin tietää tilanteen, ei sille vaan voi mitään. Mä aina pitkin talvea hoenkin, kun mies on taas menossa, että mene vaan, mua ärsyttää kun s meet ja mä en JAKSA, mutta en mä SULLE kiukkuinen ole. Ja että mä menen sitten kesällä. Ja kun näin on, niin sit kun kesämmällä osat vaihtuu, niin se on molemmille ok.

Vierailija
29/41 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin itsekin jonain toisena viikonloppuna jonnekin. Mutta me ollaan oltu jo niin kauan yhdessä, eikä olla mustasukkaisia, ja mies hoitaa lapsia arkena. JA jos sitä joku nainen kiinnostaisi, niin ihan rauhassa vain sitten. En mä jaksa alkaa etukäteen miettimään ja murehtimaan tollasia asioita. KAi sitä on kuitenkin luotettava ukkeliin. (ja tosiaan, ollaan oltu jo 15 vuotta yhdessä, alkuaikoina toki olin mustis jne. mutta nyt ei enää jaksa ja viitsi....)

Vierailija
30/41 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdet juhannuksena koko viikonlopuksi viihteelle,ja

että mies hoitaa sitten silloin kotona lapsia...;)

Valehtele että olet jo sopinut asiasta kavereittesi kanssa...

Vierailija
31/41 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lähdet juhannuksena koko viikonlopuksi viihteelle,ja

että mies hoitaa sitten silloin kotona lapsia...;)

Valehtele että olet jo sopinut asiasta kavereittesi kanssa...

Vierailija
32/41 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka ap:n mies voi lähteä reissuun vain ilmoittamalla,

muutaman pvän varoitusajalla,mutta ap itse ei saisi

lähteä vaikka matkaan olisi aikaa monta kuukautta???

Olkaa vaan kynnysmattona jos haluatte,mutta älkää

vaatiko sitä muilta!!!!!!!!!

Vierailija
33/41 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee aina vain töitä ja vapaa-ajalla rakentaa :) Pelkään että kaveri nyykähtää kun ei saa välillä vapaata pidettyä. Ja joo, olen sanonut.

Vierailija
34/41 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nyt tulisi joku äkkilähtö, niin eipä tuo nyt haittaisi jos itsellä ei olisi mitään suunnitelmia. Minäkin kyllä sanoisin, että tuliaisia pitää sit tuoda! =)

Vierailija
35/41 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä mies minua. Meistä ne on riskialttiita paikkoja pettämiseen.. Vaikka ollaan molemmat uskollisia, niin kumpikaan ei voi varmasti sanoa, etteikö tuollaisella risteilyllä voi käydä hassusti jos tapaa jonkun mukavan tyypin, juo vähän liikaa, hyttiin jatkoille, asia johtaa toiseen jne. Tästä syystä emme edes risteilylle kaveriporukassa halua. Riskit on liian suuret kun viina on kuvioissa ja menetettävää on niin paljon. Yhdessä voimme mennä.

Tästä sai parhaat naurut. Eiköhän se pettämisen mahdollisuus ole olemassa kaikkialla, missä on vastakkaista sukupuolta olevia ihmisiä. Työpaikalla, kaupassa, kirjastossa...

Ette varmaan käy missään muuallakaan ilman toisianne?

Vierailija
36/41 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soittaisin lukkosepän paikalle.

Miehen hallussa olevilla avaimilla ei mun ja lapsen kotiin olis enää mitään asiaa!

Vierailija
37/41 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo, mies on yhden vuorokauden pois kotoa ja liitto loppuu siihen?

Alan ymmärtää, miksi moni valiomies ei edes halua tyttöystävää/vaimoa!

Vierailija
38/41 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minimoida epäonnistumisen riski, hänellä on todella kova tarve lähtöön. Miksi? Parisuhteemme on siis hänelle liian vähäinen, menköön kokonaan muualle. Näin se vaan on. En tarvitse miestä joka ei sitoudu ja ole lojaali.

Vierailija
39/41 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niin sanoisin että Ahah, tuo sitten siideriä sieltä mulle ja joku kiva tuliainen. heippa! ;)

Vierailija
40/41 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesporukassa...?