Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian nopeat miehet — kokemuksia?

Vierailija
19.10.2019 |

Onko kellään suhde kariutunut tähän?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, ja paljon.

Vierailija
22/44 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kun kumppanin kanssa pannaan toisiamme niin käytetään kortsua. Se vie tuntoa aika paljon ja kestää pidempään. Ilman tulee tuplasti nopeammin. Parempi jos tulee heti, mutta se sotku...

-ap

No et kylläkään ole ap.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän nopeista naisista, kauniista viinasta ja kirkkaista autoista.

24/44 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jättää hommat sikseen itse lauettuaan niin varmsti on suhde kovalla koetuksella! Mies voi muuten treenata ennenaikaista siemensyöksyään jos se on ongelma.

Kannattaa koittaa myös eri asentoja. Itse en laukea jos en halua kun nainen on päällä. Pidän jalkojan haarallaan niin ei tuu. Sama juttu lähetyssaarnaaja-asennossa. Takaapäin jos paukuttaa niin tulee tosi nopsaa jos naisella on kaunis pylly ja kun vielä katselee kun kulli liukuu sinne. Aiha harva nainen saa orgasmin itse yhdynnässä ja onko se edes tärkeää kunhan mies tavalla tai toisella sen tekee naiselleen! 

25/44 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ns. nopea mies, mutta oon itsekin sellainen etten jaksa mitään jyystämistä. Sovitaan siis toisillemme erinomaisesti :)

Nautitko sitten näistä pikapanoista? Saatko niistä mitään muuta kuin spermaisen pillun?

Vierailija
26/44 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ns. nopea mies, mutta oon itsekin sellainen etten jaksa mitään jyystämistä. Sovitaan siis toisillemme erinomaisesti :)

Nautitko sitten näistä pikapanoista? Saatko niistä mitään muuta kuin spermaisen pillun?

Psyykkistä mielihyvää?

Henkinen nautintohan tuntuu parhaimmillaan yhtä hyvältä kuin fyysinenkin nautinto, ja jotkut naiset saavat syvää henkistä nautintoa kun heitä ”käytetään”.

Kumppanin seksuaalinen palveleminen tuo myös sitä henkistä mielihyvää joillekin.

Vierailija
27/44 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotona toimi tämmönen aine: https://www.shytobuy.fi/viaman-viivastyssuihke.html heti tuli lisä aikaa petipuuhiin, kolmas purkki jo meillä menossa! SUOSITTELEN 

Vierailija
28/44 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kun kumppanin kanssa pannaan toisiamme niin käytetään kortsua. Se vie tuntoa aika paljon ja kestää pidempään. Ilman tulee tuplasti nopeammin. Parempi jos tulee heti, mutta se sotku...

-ap

No et kylläkään ole ap.

Ap

Oli se, koska ap minua ja minä häntä. Peppuun.

Vierailija
29/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä meinas lasti lähteä turhan nopeaan mutta ei tässä aikuisiällä ole ollut nopeuden kanssa ongelmia.

Tunti tai parikin tulee rakasteltua yhtä kyytiä ja jos tuntuu, että tarvii nopeaa helpotusta niin ei ole ongelmaa siinäkään. Mielenhallintaa ainakin omalla kohdalla ja kun sen hallitsee ja osaa herkällä hetkellä ennakoida ja vaihtaa asentoa tai esimerkiksi hyväillä muutoin.

Paitsi kerran kun tulin kuulemma liian nopeasti ennen naiseni kolmatta orgasmia 1,5h rakastelun jälkeen.

Aina ei kannata ryskyttää kuin kani mahdollisimman nopeasti ja kovaa, antaa välillä aikaa ja hellyyttä sekä välillä kunnon kyytiä.

Luulisin, että silloin kun aidosti nauttii toisen nautinnosta ja miellyttämisestä sekä itse hetkestä , pystyy hallitsemaan oman tulemisen. Itse saan nauttia taivaallisesta seksistä, tästä kiitos ihanalle ja upealle naiselleni❤️

Vierailija
30/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä milloin tulee?

Pääasia et itselläni on ollut hauskaa...

Vierailija
31/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelen ensin käsin ,

Sitten vasta asiaan.

Vierailija
32/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta puuduttavat tuotteet ,

Kun vika korvien välissä

Vierailija
33/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aviomiehenä tahtoi tulla liian nopeasti, kun ujo ja viaton maalaispoika pääsi vuosien kosiskelun jälkeen nuoren rouvan ihanaan syleilyyn! Puudutevoide (ja karttuva rutiini) helpottivat tilannetta. Nyt vuosikymmenien liiton jälkeen paukku ei aina tahdo irrota. Silloin muistelen kumppanin nuorta alastomuutta (ei ole kovin paljoa muuttunut) - ja nalli laukeaa! 

Vierailija
34/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kestän ihan normaali ajan. Mikä sitten ikinä onkaan normaali? Joskus kestää jopa aika kauan. Kuitenkin nykyisen kanssa reilusti yli nelikymppisenä on nopein. Aika paha krapulapanetus niin laukesin oikeasti samantien kun työnsin sisälle. Se oli vain sekuntteja kun pitihän sitä tietenkin pumpata kun tuli. Onneksi sen verran monta vuotta yhdessä että mailma ei siihen kaatunut. Vitsailin vielä että et tainut ihan itse ehtiä saada.

Ps. En jättänyt silti toista puutteeseen.

Vierailija
35/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei voisi ottaa uusiksi? Keitä on nämä miehet jotka a) laukeavat alle minuutin ja b) menettävät jo ekasta laukeamisesta mielenkiinnon naista ja seksiä kohtaan? Itsellä vasta kone käynnistyy ekalla laukeamisella ja vehje löystyy vasta about vartti laukeemisesta ja jos jatketaan sisäkkäin liikettä, menee toka setti heti perään ja kestän jo puolta pidempään.

Olis kyllä jännä lukea tuollaisen miehen kuvaus miten se mielenkiinto jo ekaan orkkuunsa loppuu. Jos satun laukeamaan ennen naista, koen velvollisuudeksi antaa orkun millä keinolla vain.

Tekstissäsi vain viimeinen lause oli järkevä, vaikka yläpeukkuja muille älyttömyksille sataakin.

Miten niin et voi ymmärtää sitä että mies ei pysty saman tien uusintaan tai innostus lopahtaa? Sanoisinko itse että en ymmärrä naisia, jotka saa vain yhden orgasmin?

Eiköhän se ole nyt niin että ei tämä ole halun kysymys, vaan ihan fysiologinen juttu. Ja varmasti paljon kiinni myös iästä.

Vierailija
36/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä on nämä miehet jotka a) laukeavat alle minuutin ja b) menettävät jo ekasta laukeamisesta mielenkiinnon naista ja seksiä kohtaan?

No minulla juuri näin, mutta seksi jatkuu nyt miesten kanssa. Niin paljon enemmän voimaa ja tiukkuutta, että väkisinhän siinä tulee nopeasti.

-ap

Vierailija
37/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nopeasti tuleva mies. Seksi nyt ei ole miesten mielestä naisen nautintoa varten kuitenkaan, niin onpahan nopeasti ohi.

Vierailija
38/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin nopeasti tuleva mies. Seksi nyt ei ole miesten mielestä naisen nautintoa varten kuitenkaan, niin onpahan nopeasti ohi.

Mistä sä tällaisia miehiä oikein löydät?

Vierailija
39/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkästään tästä ketjusta, jossa oikein kehuskellaan miten nainen nauttii saadessaan olla käyttöesine ja mä.lli.rätti. Ja yleinen käsitys muutenkin on että ”kaikki ovat vastuussa omasta orgasmistaan” eli nainen antaa itsensä miehen käyttöön ja hankkii orgasminsa myöhemmin ihan yksin. Jos nainen ei kuitenkaan näyttele niitä orgasmeja miehen egon kasvattamiseksi ja ”saa” niitä orgasmeja miehen määräämillä keinoilla niin nainen on kylmä lahna.

Vierailija
40/44 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkästään tästä ketjusta, jossa oikein kehuskellaan miten nainen nauttii saadessaan olla käyttöesine ja mä.lli.rätti. Ja yleinen käsitys muutenkin on että ”kaikki ovat vastuussa omasta orgasmistaan” eli nainen antaa itsensä miehen käyttöön ja hankkii orgasminsa myöhemmin ihan yksin. Jos nainen ei kuitenkaan näyttele niitä orgasmeja miehen egon kasvattamiseksi ja ”saa” niitä orgasmeja miehen määräämillä keinoilla niin nainen on kylmä lahna.

Juuri noin eli kun mies on huono rakastaja niin silloin vähätellään seksin merkitystä naiselle. Sitten ihmettelevät kun nainen ei halua seksiä.