Liian nopeat miehet — kokemuksia?
Onko kellään suhde kariutunut tähän?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin nopeasti tuleva mies. Seksi nyt ei ole miesten mielestä naisen nautintoa varten kuitenkaan, niin onpahan nopeasti ohi.
Mä olen se ukko joka tuossa aikaisemmin sanoi todella nopeasta krapulassa. Naiselle olen suu ja sormet yhdistelmällä antanut niin että rukoili lopettamaan. Sai yhtäsoittoa useita kertoja että aivan turha ainakaan mulle selittää ettei kiinosta naisen saaminen.
Onhan sullakin vaihtoehtoja jos ei miesten kanssa toimi. Ei sitä tarvi hävetä jos naisena tykkäät naisista.
Rukoili lopettamaan koska kyllästyi teeskentelemään. Orgasmin haluaminenhan on miesten kiusaamista ja henkistä pahoinpitelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin nopeasti tuleva mies. Seksi nyt ei ole miesten mielestä naisen nautintoa varten kuitenkaan, niin onpahan nopeasti ohi.
Mä olen se ukko joka tuossa aikaisemmin sanoi todella nopeasta krapulassa. Naiselle olen suu ja sormet yhdistelmällä antanut niin että rukoili lopettamaan. Sai yhtäsoittoa useita kertoja että aivan turha ainakaan mulle selittää ettei kiinosta naisen saaminen.
Onhan sullakin vaihtoehtoja jos ei miesten kanssa toimi. Ei sitä tarvi hävetä jos naisena tykkäät naisista.
Rukoili lopettamaan koska kyllästyi teeskentelemään. Orgasmin haluaminenhan on miesten kiusaamista ja henkistä pahoinpitelyä.
Näytteli sitten oskarin arvoisesti. Naamaa kun en nähnyt asento syystä + sillä oli tyyny mitä piteli itse. Voisin vaikka vannoa että sai oikeasti. Tietenkin pitää miehenä jättää se vara että feikkasi. Kuitenkin uskon että sai oikeasti kun on halunnut uusintoja. Painotan on naisena halunnut uusintoja.
Eka kerran kun tuota harrastettiin ihmetteli miksi pyysin ottamaan tyynyn käteen. Aika nopeesti neito tajusi miksi. Kerrostalossa voi vähän ajatella naapureitakin.