Liian nopeat miehet — kokemuksia?
Onko kellään suhde kariutunut tähän?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on liian nopea? Minuutti, viisi vai kymmenen?
Sanotaan että 10 sek ehkä maksimi.
Ap
Mulla ns. nopea mies, mutta oon itsekin sellainen etten jaksa mitään jyystämistä. Sovitaan siis toisillemme erinomaisesti :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ns. nopea mies, mutta oon itsekin sellainen etten jaksa mitään jyystämistä. Sovitaan siis toisillemme erinomaisesti :)
Saatko?
Oli samaa ongelmaa n. 30-vuotiaaksi asti ja sitten kävin silpasemassa esinahan veke. Nyt on kestävyyttä eli tuntoherkkyyttä lähti.
Täällä oli tulla aviokriisi kun oli eilen 2 min mies. Ongelma ei tosin ollut aika, vaan se etten itse kerennyt mukaan. Meillä oli kehityskeskustelu ja tänään oli jo vallan mainio kehitys huomattavissa.
Mutta että alle 10 sek! Kerran näin kun mun lapsuuden lemmikki kani pääsi myös tuohon aikaan. Mietin jo silloin että tuosta on romantiikka kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli tulla aviokriisi kun oli eilen 2 min mies. Ongelma ei tosin ollut aika, vaan se etten itse kerennyt mukaan. Meillä oli kehityskeskustelu ja tänään oli jo vallan mainio kehitys huomattavissa.
Mutta että alle 10 sek! Kerran näin kun mun lapsuuden lemmikki kani pääsi myös tuohon aikaan. Mietin jo silloin että tuosta on romantiikka kaukana.
Niinpä. :(
Ap
Taidan olla ihan kunnon hehtaari-Hilma, sillä ainoastaan yksi mies on tullut nopeasti ja sillä oli aivan järkyttävä halko.:D
Ei kerennyt mennä edes pohjaan saakka, kun jo tuli. Siis oli vaan kullinkärki sisällä ja tuli (ja juoksi täysillä pois sängystä vessaan paniikissa huutaen ”KENELLE TAHANSA VOI KÄYDÄ NÄIN, KENELLE TAHANSA VOI KÄYDÄ NÄIN!” eli häpesi ilmeisesti tuota heti tulemista).
Me kun kumppanin kanssa pannaan toisiamme niin käytetään kortsua. Se vie tuntoa aika paljon ja kestää pidempään. Ilman tulee tuplasti nopeammin. Parempi jos tulee heti, mutta se sotku...
-ap
Minä olen ajoittain aika nopea, sanotaan nyt 1-2 min. Mutta hetken päästä kun ottaa uusinnan niin jo kestääkin paljon paremmin. En oikein ymmärrä niitä miehiä, jotka jättää homman pisto, kasto ja ravistus-asteelle. Jos minä tulen "liian pian" niin hetken päästä panettaa taas. Parasta on se että on pantu niin monta kertaa tai pitkään, että penis on jo hieman arka.
Aloitin tästä ketjun mutta kopioin tekstini tähän kun tämä ketju samaa asiaa.
Olen tapaillut jo jonkin aikaa miestä ja hän laukeaa lähes heti. Siis muutaman työnnön jälkeen. On kuulemma minun kanssani niin herkässä.
Onko näin ja tuleeko asia muuttumaan kun aikaa kuluu?
Ikää 44-47v.
Reseptitön Emla- puudutusvoide apteekista hätiin. Ja neljän tunnin päästä uusintakierros palkkioksi miehelle. Silloin hän tuntee taas jotain. Näin meillä ongelma ratkesi puolessa vuodessa. Nyt ei voidetta enää tarvita, mutta kaksi kertaa illassa on yhä vakio.
Miten niin ei voisi ottaa uusiksi? Keitä on nämä miehet jotka a) laukeavat alle minuutin ja b) menettävät jo ekasta laukeamisesta mielenkiinnon naista ja seksiä kohtaan? Itsellä vasta kone käynnistyy ekalla laukeamisella ja vehje löystyy vasta about vartti laukeemisesta ja jos jatketaan sisäkkäin liikettä, menee toka setti heti perään ja kestän jo puolta pidempään.
Olis kyllä jännä lukea tuollaisen miehen kuvaus miten se mielenkiinto jo ekaan orkkuunsa loppuu. Jos satun laukeamaan ennen naista, koen velvollisuudeksi antaa orkun millä keinolla vain.
Kaksi pidempää ihmissuhdetta, ja molemmat nopeita miehiä.
Ei voi olla näin huono säkä:(
Ap