Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tuo Vain Märinää ohjelma lopetetaan kokonaan?

Vierailija
19.10.2019 |

Lauletaan ja itketään. On se jännää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat naamat kiertää vuodesta toiseeen. Kertoo ohjelmasta paljon.

Vierailija
22/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tajunnut kuka tai millaiset ihmiset tuota katsoo. Mitä ne saa tuosta? Homma on alusta asti vaikuttanut niin falskilta kuin olla ja voi. Itsekeskeiset artistinarsistit piehtaroi itsesäälissä, "kuinka vaikeeta on olla mä" -tyyliin. Välillä käydään esittämässä että esitetään joku kipale (kotikatsomoihin astihan nyt ei voi live-esitystä päästää, siinähän vois jopa taidottomuus paljastua). Ja katsojat hehkuttaa kun artistit on niiiiin aitoja. Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, eihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan tajunnut kuka tai millaiset ihmiset tuota katsoo. Mitä ne saa tuosta? Homma on alusta asti vaikuttanut niin falskilta kuin olla ja voi. Itsekeskeiset artistinarsistit piehtaroi itsesäälissä, "kuinka vaikeeta on olla mä" -tyyliin. Välillä käydään esittämässä että esitetään joku kipale (kotikatsomoihin astihan nyt ei voi live-esitystä päästää, siinähän vois jopa taidottomuus paljastua). Ja katsojat hehkuttaa kun artistit on niiiiin aitoja. Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, eihän?

Amen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän