Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"
Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.
Kommentit (610)
Jos rouva näytti siltä. Monestikaan myyjät eivät tässä suhteessa erehdy. Se on kunniakseen sanottava.
Tottakai. Kuningattaret eivät itse aja, vaan heillä on kuljettaja.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Opettele ottamaan asiat huumorilla, ei tarvi turhista ottaa nokkaansa.
Aina ei vaan jaksa. Kun on 55v ottanut huumorilla, niin alkaa käpy palaa jo vähitellen, kun vastapuoli ei kehity lainkaan
Niin, myyjän olisi pitänyt sanoa, että "tässä on maksullesen naisen paikka, neiti on hyvä ja kokeilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei vaan jaksa. Kun on 55v ottanut huumorilla, niin alkaa käpy palaa jo vähitellen, kun vastapuoli ei kehity lainkaan
Menet yhä uudelleen ja uudelleen saman autonmyyjän asiakkaaksi ja sitten itket, ettei vastapuoli kehity...
Englantilaiset tuo vanha pubikansa ovat laittaneet ratinkin autoissa valmiiksi Rouvan puolelle .
Ei muijia auta takapenkkiä lähemmäksi rattia päästää.
Minä nainen, tai muija, en ole koskaan istunut kuljettajan vieressä omassa autossani. Meillä on pääasiassa auton omistaja joka ajaa. Dieseliä.
Autoliikkeissä myös miehet ovat saaneet huonoa kohtelua, varsinkin jos habitus vääränlainen. Naiset uhriutuu taas, myös miehiä voidaan kohdella huonosti.
Tänä päivänä autokauppa ei niin hyvin käy, että myyjillä olisi varaa menetää yhtäkään potentiaalista asiakasta. Jos näin tekee, niin kohta on entinen myyjä tai myyntiliike. Nykyään autokauppakin on siirtynyt paljolti nettiin ja auto tuodaan sulle vaikka kotiovelle asti. Ja myy niitä autoja naisetkin..
Tottahan tuo on. Kuskina on aina nuorempi ja arvoasteikolla alempi, kuten poliisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei olekaan hetkeen ollut palstalla. 0/5
Kaveri meni ostamaan traktoria itselleen, niin miehelleen ne myyjät alkoivat traktoreita esitellä.
Oli aika ihmeissään vaimo ja mies.
Tonttuja myyjiä.
Kerroin myyjälle, että etsin itselleni työsuhdeautoa ja millaisia ominaisuuksia olen hakemassa. Hän alkoi esitellä autoa miehelleni. Olimme molemmat hämmentyneitä ja poistuimme nopeasti. Auto olisi varmasti siitäkin kaupasta löytynyt, mutta valitsin toisen liikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.
On iin hienohipiäistä porukkaa, aivan kuten noissa Ensitreffeissäkin. Missä huumorintaju, tosikkoja kaikki tyynni. Myyjäkin on ihminen ja hänen
sanomisiaan ei tarvitse niin kirjaimellisesti ottaa. Ja minä olen nainen, jolla on myös oma auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet yhä uudelleen ja uudelleen saman autonmyyjän asiakkaaksi ja sitten itket, ettei vastapuoli kehity...
NIIN? Ei kehity. Mahdollisuudet on. Ei kehity. Olettamus on, että se yksi kehittyy. Ei se vaihtamalla se tyyppi kehity, joka on tollo.
Sama. Kysyin vain, että kukas sitten ajaa? Kuuluuko kauppaan kuskikin?
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni astetta pidemmälle kun myyjä ei ottanut minuun mitään kontaktia ja esitteli miehelleni eri autoja ja kertoi miten sillä ja sillä autolla saa seksiä. Mieheni yritti kertoa, että minäkin saan päättää, mutta myyjä vain esitteli piiskan ääniä
He he, no ihan näin se on. Sargasm.
Kai sulla on ollut nämä kuluneet vuodet intensiivistä terapiaa ja olet päässyt yli tuosta kohtaamastasi tragediasta?
Vierailija kirjoitti:
Feministiset esimerkit ovat nykyään niin vanhentuneilta kuulostavia. Ainakin tuntuu siltä. Aloitus olikin viiden vuoden takainen.
50 vuoden takainen. Kotonani 1970- luvulla -26 syntyneellä rouvalla ei todellakaan ollut ajokorttia.
Etkö siis ole naimisissa vai mikä on ongelma?