Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"
Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.
Kommentit (610)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.
Mutta kaukaa tulleiden vielä suurempi sovinismi ei haittaa!
(koska ruoho vihreämpääjne)
Jep, niitä palstamammat syöttäisi lusikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena minua kiinnostaa autossa iso moottori, tehot, tyyppiviat jne. Jos myyjä alkaisi esittelemään auton turvavarusteita ja mihin saa lastenistuimet ja muuta liibalaabaa, niin menisin toiseen myymälään.
Vaikka olen nainen niin en ole tyhmä myöskään autojen kanssa. Ei tosiaan eletä mitään 50-lukua.
Isoja moottoreita ei viherpiipertäjien takia ole enää olemassakaan täällä Euroopassa, ne ovat vain USA:n markkinoita varten! Täällä pitää valita jostain 1,0 - 1,2 litraisista, kun USA:ssa on samassa autossa 2-litrainen kone tai isompikin!
Kyllä minulla on ollut 1995 saakka vähintään 1,9 l ja nyt toinen autoni on 2,3 l
ja toinen 2 l
t. eläkeikä
Kyllä Euroopassa tehdään vielä isoja V12-koneita joissa on satoja hevosvoimia. Se on sitten toinen juttu että onko sulla sääliöllä sellaiseen varaa ja pysyykö edes lapasessa. Siinä asiassa ei viherpipertäjät valitettavasti pysty auttamaan että et rassu saa irti kuin sen pienimmän säästöpossukoneen ja senkin käytettynä
En ihmettele. Sain tosi huonoa palvelua, kun menin ostamaan uutta autoa. Mulle on tärkeää millä ajan, sillä kilometrejä tulee reilusti. Mulla oli malli jo mielessä, mutta ostoaikeet tyssäsivät tympeään miesmyyjään, joka kyseli onko mieskin tulossa mukaan kaupoille. Mihin mä sitä miestä tarvin jos ostan autoa omaan työmatka-ajoon...
Menin seuraavalla viikolla toiseen liikkeeseen ja sain auton ostettua.
Meillä meni astetta pidemmälle kun myyjä ei ottanut minuun mitään kontaktia ja esitteli miehelleni eri autoja ja kertoi miten sillä ja sillä autolla saa seksiä. Mieheni yritti kertoa, että minäkin saan päättää, mutta myyjä vain esitteli piiskan ääniä
Olen kierrellyt mieheni kanssa tosi paljon autokauppoja. Aina on myyjät puhuneet myös minulle. Ehkä jopa enemmän, kuin miehelleni. Koska keksin aina jotain kysyttävää. Yksi vuosi etsimme vähän vanhempaa edullisempaa autoa tyttärelle. Silloin tuntui, ettei jotkut myyjät edes halua myydä mitään. Niin vaivalloiselta tuntui esitellä mitään. Mies oli mukana kaupoilla, eikä sillä ollut mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kärpix kirjoitti:
Mies tekee kuitenkin ostopäätöksen autosta, kun auton huollot, katsastukset, verot, vakuutukset ja muut menot maksetaan kuitenkin miehen rahoista. Nainen saa päättää auton värin.
Seuraavaksi ostat pinkin auton.
Mun pojantyttärellä oli nuorena upouusi pinkki Vespa-skootteri. Oli niin upee, että kyl päät käänty ja suut loksahti auki. Kynis.mi
Oletko varma, että tarkoitti "rouvalla" Sinua?
Olin etsimässä pikkuketterää kaupunkiautoa itselleni. Myyjä yritti koko ajan myydä jotain tankin kokoista miehelle. Muuten hyvä, mutta miehellä ei ollut tarvetta käytetylle autolle ja minä taas en isoa autoa yksin ajeluun tarvitse. Jäi ilman kauppoja.
Seuraavasta liikkeestä lähdin pienellä autolla kotiin ja mies seurasi omalla autollaan perässä.
Yhdessä jos liikutaan, niin ajovuorot menee kokolailla tasan. Minä nautin ajamisesta, kuten mieskin.
Feministiset esimerkit ovat nykyään niin vanhentuneilta kuulostavia. Ainakin tuntuu siltä. Aloitus olikin viiden vuoden takainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena minua kiinnostaa autossa iso moottori, tehot, tyyppiviat jne. Jos myyjä alkaisi esittelemään auton turvavarusteita ja mihin saa lastenistuimet ja muuta liibalaabaa, niin menisin toiseen myymälään.
Vaikka olen nainen niin en ole tyhmä myöskään autojen kanssa. Ei tosiaan eletä mitään 50-lukua.
Isoja moottoreita ei viherpiipertäjien takia ole enää olemassakaan täällä Euroopassa, ne ovat vain USA:n markkinoita varten! Täällä pitää valita jostain 1,0 - 1,2 litraisista, kun USA:ssa on samassa autossa 2-litrainen kone tai isompikin!
Kyllä minulla on ollut 1995 saakka vähintään 1,9 l ja nyt toinen autoni on 2,3 l
ja t
Aika ressun sepustusta tuokin
Miksi ei pysyisi " lapasessa" Ajokortissakin on kirjaimia enemmän kuin monella keskivertomiehellä ja mikä olet arvailemaan varallisuuttani. Uutena autot kaupasta haen 😁
Vierailija kirjoitti:
Miesparka. Vaikka maksaa sen.
Minkä maksaa? Auton? Minullekin?
Håkan och Åke.
Teillä oli nyt peruukit sekaisin.
Opettele ottamaan asiat huumorilla, ei tarvi turhista ottaa nokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Feministiset esimerkit ovat nykyään niin vanhentuneilta kuulostavia. Ainakin tuntuu siltä. Aloitus olikin viiden vuoden takainen.
Pätevät tänä päivänäkin
Vierailija kirjoitti:
No kaikille aika selkee kuka siinä kuskin paikalla on 😂
kun toinen on aina kännissä tai krapulassa...
naisia aina aliarviodaan autokaupoissa ... kerran miesoletettu yritti intona myydä surkeaa autoa jolloin pidin eräästä moottorityypistä esitelmän .... johan ukko hiljeni ja ilme kertoi enemmän kuin 1000 sanaa ... mite toi muija voi tietää jotain autoista :D
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele. Sain tosi huonoa palvelua, kun menin ostamaan uutta autoa. Mulle on tärkeää millä ajan, sillä kilometrejä tulee reilusti. Mulla oli malli jo mielessä, mutta ostoaikeet tyssäsivät tympeään miesmyyjään, joka kyseli onko mieskin tulossa mukaan kaupoille. Mihin mä sitä miestä tarvin jos ostan autoa omaan työmatka-ajoon...
Menin seuraavalla viikolla toiseen liikkeeseen ja sain auton ostettua.
💩💩💩💩
Kissankusen värinen 😸 Kiitos päivän parhaasta 😹
Kauheaa patriarkaalista sortoa, julistettava kansallinen hätätila. Miten voimme jatkaa tästä eteenpäin?