Kotiäitiydestä on tehty tutkimus. Kotiäitiydelle on laskettu hinta eri työnkuvien mukaan.
Taloudenhoitaja, kodinhoitajs, penninvenyttäjä, psykologi, sairaanhoitaja, sosiaalityöntekijä, autollakuljettaja, kokki, sihteeri, järjestäjäorganisoija, palvelija, suojelija, viihdyttäjä, avustaja, opettaja, inspiroija, sovittelija...
Miettikää jos kaikki tämä pitäisi ilmoittaa tulona.
Paljonko maksaisi?
Kommentit (10)
Mene oksentamaan traumojasi jollekin terapeutille sen sijaan että suollat tätä paskaa tälle foorumille.
Kotiäityiden hinta määräytyy sen mukaan minkä suuruinen palkka jäi saamatta kotona ollessa.
Yksi tärkeimmistä kotiäidin tehtävistä on olla uhriutumatta ja valittamatta. Vain aniharva jos kukaan kuitenkaan kykenee moiseen.
Kotiäiti voi olla imuroimatta siemeniä ahnaaseen römpsään niin ei tarvitse tehdä itse niin paljoa. Tai kotiäiti voi palkata apulaisia ja mennä itse töihin.
Vierailija kirjoitti:
Luoja varjelkoon verottajaa hoksaamasta tätä. Mutta jos jonkun kotiäidin mies alkaa valittaa, niin lasku kannattaa kyllä kirjoittaa. Seksipalvelut myös. Satasen/kerta.
Satanen on alihinnoittelua. Excelillä voi kaiken tämän räknätä, ja pistää vaikka ulosottoon. Kikkelipalkalla ei oikein pärjää.
Ihan asiallinen aloitus, ja perustuu amerikkalaiseen tutkimukseen.
Tutkimus =
Feministipaskaa twitteristä
Tutkimuksen voi itse kaivella netistä, jos asia kiinnostelee. Mikä tässä on feminismiä? Kannatan tasa-arvoa.
Voi miehenkin työtehtävät ekselöidä.
Perhe on ilo ja vastuu.
Luoja varjelkoon verottajaa hoksaamasta tätä. Mutta jos jonkun kotiäidin mies alkaa valittaa, niin lasku kannattaa kyllä kirjoittaa. Seksipalvelut myös. Satasen/kerta.