Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"

Vierailija
19.10.2019 |

Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.

Kommentit (610)

Vierailija
441/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ ON

REPSIKKA ?

Nevöhööd

Repsikka on yleensä naispuolinen puoliso tai homosuhteessa se femoiniimisemmät piireet omaava. Istuu persikkansa päällä sillä etupenkilä, jossa ei ole auton hallintalaitteita ja kommentoi muiden tekemistä äänekkäästi liikenteessä ja valittaa myös maskuliinisemman kuskin paikalla olevan parisuhteen osan liikennekäyttäytymisestä.

Vierailija
442/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.

Mutta kaukaa tulleiden vielä suurempi sovinismi ei haittaa! 

(koska ruoho vihreämpääjne)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä tapahtunutta.

Mulla vapaa päivä ja lähdettiin siskon kanssa ajelemaan.. mies pyysi, että tietyllä suunnalla ajelette, niin käykää tsekkaa pari autoa. Hän on investoimassa uusiin kieseihin (3kpl).

Päästiin autoliikkeen parkkipaikalle, kun myyjä heitti systerille jonkun sikaläpän. Ei saatu selvää, mutta muiden ilmeet kerto paljon ja se omahyvänen nauru.

Hetken siinä katteltiin ympärille ja sama tyyppi tuli taas, "mitäs pikku rouville laitetaan vai tulitteko potkimaan vaan renkaita?" 😂

Kiitos, jos nyt hetken vielä katteltais.. hänellä oli siinä kuitenkin jo asiakas.

Hän lähestyy kolmannen kerran. "Onko väristä jo päätetty?" 😂

Jotenkin sitten jo käännähdin kannoillani ja systeri kipitti perässä.

En yleensä noin herkkä nahkanen ole, mutta nyt vaan joku mätti. Pitikö se noita juttujaan hauskoinakin?!

Noin surkeella huumorintajulla varustettu nuorehko mies ei ansaitse kauppoja.

Päästiin autolle, niin pyylevä vanhempi mies kiilas myyjän. "Virtanen pitää tauon NYT!" Herra kaksinkerroin pahoitteli tilannetta, että pääsikin tuommoista käymään.

Hänellä oli menossa kaupat sivusuun, kun olivat vierestä noita "läpändeeruksia" kuunnelleet.

Istuin autoon ja sanoin, että mä vaan olin kolmea autoa vailla. Käyn kattomassa naapurista, jos siellä olis parempi vastaanotto.

Sinne jäi pieni pyylevä mies kurjine ilmeineen ja kahvitarjoiluineen.

Ei mennyt mieskään sinne kauppojaan tekemään, vaan toisaalle, josta sain asiallista kohtelua.

N26

Vierailija
444/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöritän pientä yritystä ja meillä on muutamia autoja, niitä ostaessani, vaihtaessani tai huollattaessani en ole kokenut mitään vähättelyä, otin joskus myös miehen mukaan potkimaan renkaita ja silloin myyjä jutteli varovaisesti molemmille. Oletus oli varmaan että auto tulee yhteiseen käyttöön.  Asialliset kysymykset tulivat vastatuksi. 

Sitten taas toisaalta vaikka myyjä syyllistyisi kehuman "pikkurouvalle" autoa repsikan paikalla ja meikkipeilillä niin luonnollisesti omat kysymykseni vaikka moottorivaihtoehdoista ja toimitusajoista riittäisivät varmasti palauttamaan keskustelun raiteilleen. 

Ja viime kädessä, hinta ratkaisee. En odota autokaupan myyjältä muutenkaan  mitään ihmeellisiä hoksottimia tai puhelahjoja tai tilanneälyä, joten aivan sama. Faktat ja hinta ratkaisee.

Kyllä on valitettavasti myyjiä, jotka antavat naisille aivan lu

Vuosia sitten olin ostamassa ompelukonetta. Kävin yksin etukäteen katsomassa ja tutustumadsa tarjontaan. Mitään erityistä palvelua en saanut, mutta toki kysymyksiin vastattiin. Toisella kerralla menin mieheni kanssa ostamaan sen koneen, jonka olin päättänyt ostaa. Myyjä (mies) tuli innokkaasti tekemään mieheni kanssa kauppoja. Hän puhui vain miehelleni. Ilmaistiin, mikä kone ostetaan. Hän alkoi laskea sen hintaa. Siis sen jälkeen, kun olimme jo sanoneet, mikä kone ostetaan. Hinta laski lopulta kolmanneksen. Kaupantekijäisiksi saimme vielä neuloja ja puolia. En tiedä, miksi myyjä oli niin miehestäni innostunut. Kokemus oli tosi omituinen, mutta hyvät alennukset saimme! 

Vierailija
445/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo niin aina. Ja autokaupassa tietenkin taas.

Tästä tosin puuttui se käänne, jossa nainen marssii tuohtuneena BMW-kauppaan ja ostaa käteisellä sadan tonnin kiesin.

Äläpä irvistele, niin tein  ja ostin vielä myyjäharjoittelijalta kun vanhemmilla miesmyyjillä oli perse niin painava ettei noussut tuolista 😂

t. Ikinuori mummeli 

Vierailija
446/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.

Miksi pelkäät miehiä?

Miksi menee ylipäänsäkään ostamaan autoa joa on noin elämään vihamielisesti suhtautuva naisoletettu?

Miksi olla myyjänä, jos on noin vihamielisesti naisiin suhtautuva?

Vierailija
447/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama autokauppa kuin yllä jonne juurikin tänä kesänä menin asioimaan ja minuahan ei palveltu ei sitten millään. Jälkeeni tullut kyllä sai palvelua, mutta minä sain haahuilla hallissa aivan yksin. Normaalisti olisin äänestänyt jaloillani hyvinkin pian, mutta pikkupiru iski ja päätin katsoa miten tilanne etenee. Lopulta kun paikalla ei ollut enää yhtään asiakasta tuli yksi myyjistä maireasti hymyillen kysymään "minkä värisen auton Neiti haluaisi?". Ehkä hieman typerästi vastasin "Rouva haluaisi kissankusen värisen, mutta teillä niitä näemmä ei ole". Minäkin menin kilpailevaan liikkeeseen jossa luokseni tuli heti asiallinen myyjä jolta tilasin  neliveto maasturin. Kerroin myyjälle millaista kohtelua olin saanut, ja hän lupasi soittaa ja kuittailla menetetyistä kaupoista. Koiraa ei ole karvoihin katsomista ja tämäkin nuori nainen osaa koneet ja autot traktorista puimuriin ja autosta pyöröpaalaimeen. 

Vierailija
448/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies syrjäytyy kuvitellessaan, että eletään 1930-lukua.

Nyt on 2019, naiset käyvät töissä, savat palkkaa, voivat itse ostaa ja myydä omaisuutta ja tehdä oikeustoimia. Nainen pystyy kaikkeen mihin mies, mutta mies ei pysty kaikkeen mihin nainen.

Näille peräkamarin pojille ottaa koville sopeutua asiaan, etenkin kun mopokorttikin on kuivumassa ja mopo pazkana, viikkorahat peruttu.

Missä vaiheessa naisten nostamisen ja etuoikeuksien rakentamisen voisi lopettaa? Alkaako kohta riittää?

Minkä hiton etuoikeuksien ?

Vierailija
449/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten satuja ja tarinoita. Suuttuvat kun niihin ei uskota.

Mitä ihmeen satuja! Johan tämän ketjun kommentitkin osoittaa, et osa miehistä elää mentaalisesti jossain keskiajalla. Se että väheksytte naisia ketjussa ei muuta kenenkään päässä sitä tosiasiaa, miten jotkut naisiin suhtautuu. Todistatte vaan junttiuden olemassaolon.

Vierailija
450/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan myyjä puhui. Esittelikö meikkipeilin ja penkinlämmittimen ettei pylly palele? 😅

Vierailija
451/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä tapahtunutta.

Mulla vapaa päivä ja lähdettiin siskon kanssa ajelemaan.. mies pyysi, että tietyllä suunnalla ajelette, niin käykää tsekkaa pari autoa. Hän on investoimassa uusiin kieseihin (3kpl).

Päästiin autoliikkeen parkkipaikalle, kun myyjä heitti systerille jonkun sikaläpän. Ei saatu selvää, mutta muiden ilmeet kerto paljon ja se omahyvänen nauru.

Hetken siinä katteltiin ympärille ja sama tyyppi tuli taas, "mitäs pikku rouville laitetaan vai tulitteko potkimaan vaan renkaita?" 😂

Kiitos, jos nyt hetken vielä katteltais.. hänellä oli siinä kuitenkin jo asiakas.

Hän lähestyy kolmannen kerran. "Onko väristä jo päätetty?" 😂

Jotenkin sitten jo käännähdin kannoillani ja systeri kipitti perässä.

En yleensä noin herkkä nahkanen ole, mutta nyt vaan joku mätti. Pitikö se noita juttujaan hauskoinakin?!

Noin surkeella huumorintajulla varustettu nuorehko

Sitten heräsit päiväunilta? 

Vierailija
452/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti jossain toisen alan liikkeessä puhuttaisiin miehille aivan samalla tavalla. Jos mennään liike-elämä ulkopuolelle niin esim. neuvolassa/terveydenhoidossa ollaan aivan ihmeissään jos paikalla on vain mies. Että koska se äiti pääsee tulemaan? Suurin osa on tietysti asiallisia, mutta joistakin näkee, kuinka he ikään kuin pakottavat itsensä käyttäytymään asiallisesti ts. kääntämään asiat aivoissaan toiseen asentoon.

Vierailija
453/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätitkö kuitenkin auton väristä? Siihenhän ne naisen rahkeet riittää. 

Auton värilläkin on muuten aika paljon merkitystä. Tosin aina olen enemmän laittanut painoarvoa merkille ja kulutukselle. Kolme autoa ostanut ihan itse. T: eri.

Kuka viitsii maksaa ekstraa jostain auton väristä? Varsinkin jos on ostamassa käytettyä niin miten sen värin edes voi valita, kai nyt kaikki katsoo ensin ihan muita ominaisuuksia. Itsekään en tykkää harmaista autoista mutta kaksi viimeisintä on ollut harmaita kun ne on muuten ollut sopivia.

Itse  ikinä en ostaisi harmaata autoa, ei erotu varsinkaan sateisella säällä asfaltista. Varsinkaan,kun ei osata käyttää TAKAVALOJA. Tylsä väri. Itse ostin mustan auton,koska nahkasisustuksen väri miellytti, vein samantein teipattavaksi   kuparin väriseksi, tuli hieno. Edellinen oli kirkkaan punainen, näkyi ekä kesällä että talvella ja sitä ennen auringonkeltainen, mustilla tehosteilla

Vierailija
454/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on kohteliaisuus. Auton ajaminen on työtä. Vieressä matkustajan paikalla istuminen on matkasta nauttimista ilman liikenteen aiheuttamaa stressiä. Minusta on kunnia-asia, että vaimoni istuu ja minä ajan. Kyllä hän on ansainnut sen matkaaan kuluvan rentoutumishetken. Ja silloin harvoin kun vaimoni haluaa ajaa, hän tietenkin saa ajaa.

😂 Suurinta stressiä on istua vieressä, kun toinen ajaa. Siitä on nautinto kaukana. Kun itse ajaa, on homma hallussa ainakin omassa päässä. Ei ehkä apukuskilla siinäkään tapauksessa.

Jos noin kokee, voi sopia että istuu itse ratin taa ja aviopuoliso asettuu pelkääjän penkille.

Vierailija
455/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

audimies kirjoitti:

No hei kato automyyjä kyllä tietää, se ajaa autoo jolla on munat.

Kerro mitä sillä munalla tehdään, pyörittääkö rattia, vai painaako kaasua ?🤔

Vierailija
456/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset kohtaisivat yhtä paljon karhuja kuin miehiä, niin naiset ymmärtäisivät kuinka typerä heidän väitteensä on.

Naiset ovat tyhmiä lehmiä ja miehet myös kohtaavat karhun mielummin kuin tyhmän lehmän.

Epäilyttää että sinun ÄO on alle 100

Vierailija
457/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

AatunKrokotiili kirjoitti:

Ihan normisettiä jos AUTOA ollaan ostamassa isännälle. Vaimon kauppakassi on sitten erikseen.

Ha haa, täällä rouva ajaa isolla bemarilla

Samoin täällä😁

Vierailija
458/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein te oikein käytte autokaupoilla?

Tiedän että aloitus on vuodelta 2019, mutta vastaan silti että aloittaja luultavasti vain mielikuvituksessaan.

Vierailija
459/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena minua kiinnostaa autossa iso moottori, tehot, tyyppiviat jne. Jos myyjä alkaisi esittelemään auton turvavarusteita ja mihin saa lastenistuimet ja muuta liibalaabaa, niin menisin toiseen myymälään.

Vaikka olen nainen niin en ole tyhmä myöskään autojen kanssa. Ei tosiaan eletä mitään 50-lukua.

Isoja moottoreita ei viherpiipertäjien takia ole enää olemassakaan täällä Euroopassa, ne ovat vain USA:n markkinoita varten! Täällä pitää valita jostain 1,0 - 1,2 litraisista, kun USA:ssa on samassa autossa 2-litrainen kone tai isompikin!

Kyllä minulla on  ollut  1995 saakka vähintään  1,9 l ja nyt toinen autoni  on 2,3 l

ja toinen  2 l

t. eläkeikäinen nainen

Vierailija
460/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme ostamassa autoa ja miehelleni kehuttiin auton moottoria ja sen tehoa. Kun mieheni sanoi, että auto tulee pääasiassa vaimon käyttöön niin silloin aloitettiin esittelemään auton turvakaaria. Olin silloin autoillut joka päivä noin 30 vuotta ilman yhtäkään kolaria, kesät ja talvet. 

Ralliautoako olit ostamassa, siviiliautoissa ei ole mitään "turvakaaria".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi