Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin miehen kanssa katsomassa uutta autoa ja myyjä esitteli repsikan penkkiä "Ja tässä olisi rouvan paikka"

Vierailija
19.10.2019 |

Mistä hän kuvitteli päättelevänsä kumpi meistä sitä autoa ajaa? Emme maininneet asiasta sanallakaan, pyysimme vaan esittelemään tietyn auton.

Kommentit (610)

Vierailija
421/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysittekö paikalle toista myyjää? Itse olisin lopettanut kaupanteot siihen paikkaan ja pyytänyt esimiehen paikalle. Jos kaikki vaan nielee tyrmistyksensä, niin tuo sovinismin viljely vaan jatkuu.

Miksi pelkäät miehiä?

Miksi menee ylipäänsäkään ostamaan autoa joa on noin elämään vihamielisesti suhtautuva naisoletettu?

Vierailija
422/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokaupassa se menee noin. Sovinistisesti. Itse olin tuonut auton huoltoon tähän paikkaan jossa oli myös autokauppa samassa. Katselin ja kiertelin autoja samalla kun odottelin. Sain kiertää kaikki autot ihan rauhassa, ei tullut kukaan myyjä esittelemään. Kun olin toista kertaa veljeni kanssa, heti tuli miesmyyjä kyselemään että voiko auttaa? Törkeetä! Tästä syystä annoin myös veljeni myydä myöhemmin autoni, koska en varmasti naisena olisi saanut yhtä hyvää hintaa, jonka veljeni siitä lopulta sai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori on vaikea laji. On minullekin näin sanottu, mutta mitä sitten. Ostimme auton.

usein ostamme vielä ihan ajamattoman auton.

Vierailija
424/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on 5 vuotta vanha ketju, mutta kai tällaisia perämettässä kasvaneita äijiä on vieläkin olemassa. He vaan eivät ole kuulleetkaan, että pitäisi varmaan laskeutua sieltä puusta. Katsovat peiliin ja näkevät kurttuisen, vanhan gorillan. 

Oletpa sivistymätön moukka, kuvittelet että sinun elitistisen kuplasi sisältö on koko maailma etkä ymmärrä miten erilaisia ihmiset oikeasti ovat.

Vierailija
425/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvahan sitä ajaa...repsikan paikalta.

Vierailija
426/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esitellyt.

Varmaan moni iäkkäämpi noin ajattelee mutta aika lyhyeksi jää ura autonmyyjänä jos tuollaista heittää.

Vierailija
427/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumori on vaikea laji. On minullekin näin sanottu, mutta mitä sitten. Ostimme auton.

usein ostamme vielä ihan ajamattoman auton.

Mieheni olisi luultavasti todennut, että ok, pitääkin katsoa, että penkissä on mukavat säädöt. 

Vierailija
428/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te miehet pelkäätte naisissa? 

Vierailija
429/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ostetaan hyundai i20, kia rio tai esim toyota, niin sillon rouvan paikka on kuskin puolella, jos taas oikeaa merkkiä kuten audi, bmw tai mercedes, niin rouva istuu repsikkana. Näin se maailma pöyrii ja tulee pyörimään. On naisten autot ja miesten autot.

Vierailija
430/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli ostetaan hyundai i20, kia rio tai esim toyota, niin sillon rouvan paikka on kuskin puolella, jos taas oikeaa merkkiä kuten audi, bmw tai mercedes, niin rouva istuu repsikkana. Näin se maailma pöyrii ja tulee pyörimään. On naisten autot ja miesten autot.

Onneksi olen ikisinkku niin saan ajaa itse perheen ykkösautolla. 

Vierailija
431/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kasikymppinen täti ajelee mustalla edustusmersulla Helsingissä =D

Vierailija
432/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritän pientä yritystä ja meillä on muutamia autoja, niitä ostaessani, vaihtaessani tai huollattaessani en ole kokenut mitään vähättelyä, otin joskus myös miehen mukaan potkimaan renkaita ja silloin myyjä jutteli varovaisesti molemmille. Oletus oli varmaan että auto tulee yhteiseen käyttöön.  Asialliset kysymykset tulivat vastatuksi. 

Sitten taas toisaalta vaikka myyjä syyllistyisi kehuman "pikkurouvalle" autoa repsikan paikalla ja meikkipeilillä niin luonnollisesti omat kysymykseni vaikka moottorivaihtoehdoista ja toimitusajoista riittäisivät varmasti palauttamaan keskustelun raiteilleen. 

Ja viime kädessä, hinta ratkaisee. En odota autokaupan myyjältä muutenkaan  mitään ihmeellisiä hoksottimia tai puhelahjoja tai tilanneälyä, joten aivan sama. Faktat ja hinta ratkaisee.

Vierailija
433/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöritän pientä yritystä ja meillä on muutamia autoja, niitä ostaessani, vaihtaessani tai huollattaessani en ole kokenut mitään vähättelyä, otin joskus myös miehen mukaan potkimaan renkaita ja silloin myyjä jutteli varovaisesti molemmille. Oletus oli varmaan että auto tulee yhteiseen käyttöön.  Asialliset kysymykset tulivat vastatuksi. 

Sitten taas toisaalta vaikka myyjä syyllistyisi kehuman "pikkurouvalle" autoa repsikan paikalla ja meikkipeilillä niin luonnollisesti omat kysymykseni vaikka moottorivaihtoehdoista ja toimitusajoista riittäisivät varmasti palauttamaan keskustelun raiteilleen. 

Ja viime kädessä, hinta ratkaisee. En odota autokaupan myyjältä muutenkaan  mitään ihmeellisiä hoksottimia tai puhelahjoja tai tilanneälyä, joten aivan sama. Faktat ja hinta ratkaisee.

Kyllä on valitettavasti myyjiä, jotka antavat naisille aivan luokattoman huonoja tarjouksia, koska kuvittelevat varmaan, että naiset eivät tajua mistään mitään tai eivät osaa tinkiä tai maksavat kiltisti. Kyllä sitä on tullut törmättyä monenlaisiin myyjiin. Toisaalta, kun mies osti taannoin auton, seisoskelin mukana tyhmän tyttöystävän näköisenä, itsetunto kestää, kun tietää itse mitä on eikä kiinnosta pätkääkään, mitä joku automyyjä minusta ajattelee. 

Vierailija
434/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ ON

REPSIKKA ?

Nevöhööd

Vierailija
435/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuski?

Vierailija
436/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÄTÄ SE SIKA!

Se autokauppiasko? Eihän sanottu, että heillä on suhde!!!!

Vierailija
437/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain viime viikolla autoani huollosta Helsingissä ja vilkuilin ohimennen kahden esittelyauton kojelautaa, niin kyllä minua heti tervehdittiin viereiseltä myyntitiskiltä vaikka olenkin nainen. 

Vierailija
438/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten satuja ja tarinoita. Suuttuvat kun niihin ei uskota.

Vierailija
439/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme ostamassa autoa ja miehelleni kehuttiin auton moottoria ja sen tehoa. Kun mieheni sanoi, että auto tulee pääasiassa vaimon käyttöön niin silloin aloitettiin esittelemään auton turvakaaria. Olin silloin autoillut joka päivä noin 30 vuotta ilman yhtäkään kolaria, kesät ja talvet. 

Vierailija
440/610 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ollut se joka puhuu?

Jos mennään miehelle ostamaan autoa yhdessä niin miehelle puhutaan. En mä siitä vedä hernettä nenään. Myyjä varmaan päättelee sen kumpi ajaa siitä kumpi on enemmän äänessä.

Hassua olisi jos mies puhuisi ja kyselisi ja myyjä selittäisi vain minulle.

Kun ostetaan autoa minulle niin minä olen se joka puhun ja minulle myyjäkin puhuu.

Ei sitä joka asiasta tarvitse mieltään pahoittaa. Mun naiseus ei koe kolausta vaikka joku automyyjä sanoisikin että tuossa on rouvan paikka. Jos ei ole niin korjaan että tämän rouvan paikka on kuskin puolella ja mies voi tulla repsikaksi. Tämänkin totean pilke silmäkulmassa. Kaikki säilyttävät kasvonsa ja tilanne jatkuisi normaalina eikä kiusallisena sen takia että rouvalla paloi pinna ja rouva alkoi vaatia esimiestä, poliisia ja palokuntaa paikalle!

Just näin. Ottaa sen oman roolins

Menin moottoripyöräkaupoille. Ei tullut ketään, jolle olisin puhunut. Sain olla aktiivinen ihan itekseni. Pyörää en sillai kyl saanu ostettua. Näin kävi useammassa liikkeessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän