Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies sanoo opiskelleensa vuosina 1983-87 yliopistossa vailla mitään lukio-opintoja

Vierailija
18.10.2019 |

Onko uskottavaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla yliopistoissa oli vuosittain muutaman henkilön kiintiöt tietyillä aloilla opistotasoisen tutkinnon ( nykyinen AMK) suorittaneille. Omallakin vuodikurssilla oli ainakin kaksi henkilöä tällä peruskoulu opistotutkinto pohjalta.

Vierailija
22/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan, mutta ihmettelen kuitenkin. Keksisin monta asiaa mistä haastella Tinderissä, mutta tuo ei kyllä olisi mun listallani puheenaiheista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 vuotias ei ole ollut koskaan 9 luokalla sillä silloin käytiin kansakoulua eikä peruskoulua ollut vielä Etelä- Suomessa. Oppikoulussa oli luokat 1-- 8 ja silloin  6,7, ja 8 kuuluivat lukioon. Varmaan puhuu pötyä.  Vielä  vuonna 1967ja 1969 syntyneet kävivät joko kansakoulun tai maksullisen vaativamman oppikoulun, nimi saattoi olla myös Lyseo tai Tyttönorssi. Äitini kävi tyttönorssin , se oli pidempi kuin tavallinen oppikoulu. Yhteiskoulu nimi tarkoitti myös oppikoulua.

Vierailija
24/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1980 olin harjoittelijana paperitehtaalla ja asuin kimppakämpässä. Kämppis teki dippatyötään. Aiempi koulutausta keskikoulu, amis, rakennusmestari rakennusinssi.

Yks. sukulainen sai 60-luvulla maisterin paperit. Hän ei ole koulun penkkiä hinkannut kuin kansakoulun. Keskikoulu ja lukio-opinnot kotiopetuksessa. Mutta kaipa hän ylioppilaskirjoitukset suoritti.

Vierailija
25/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 vuotias ei ole ollut koskaan 9 luokalla sillä silloin käytiin kansakoulua eikä peruskoulua ollut vielä Etelä- Suomessa. Oppikoulussa oli luokat 1-- 8 ja silloin  6,7, ja 8 kuuluivat lukioon. Varmaan puhuu pötyä.  Vielä  vuonna 1967ja 1969 syntyneet kävivät joko kansakoulun tai maksullisen vaativamman oppikoulun, nimi saattoi olla myös Lyseo tai Tyttönorssi. Äitini kävi tyttönorssin , se oli pidempi kuin tavallinen oppikoulu. Yhteiskoulu nimi tarkoitti myös oppikoulua.

Kaikki eivät ole kotoisin Etelä-Suomesta. Minä olen syntynyt 1965 ja kävin peruskoulun.

Vierailija
26/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoon ovat omat sisäänottokiintiöt keskiasteen opiskelijoille.

Vierailija
27/27 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen v 60 syntynyt ja käynyt peruskoulun Etelä-Karjalassa. Ensimmäisinä oltiin täällä..