Ihana tuo ingmariini mainoksen mies
Kommentit (65)
Uhh, juu kyllä siirryn ingmariiniin. Miten mies voi olla noin komea ja seksikäs ja margariinimainoksessa? Kyllä ja vielä kerran kyllä. Uuhh.
Niin näyttää Ari Mäkelältä. Täytyy olla se.
Ensi kertaa kun mainoksen näin, luulin että karhu tulee pusikosta, sellaiselta kuulosti murina. Muuten ok mainos, mutta se ääni. Karmea, ei yhtään nautinnollinen.
Tässä ajassa kyllä pitäisi olla mainoksessa etninen mies kun mainoskin viestittää valkoista ylivaltaa ja vielä niin korostetun maskuliininen.
En oikein tajua mainosta. Mies sytyttää nuotion, mutta ei paista siinä mitään, vaan syö pelkän voileivän. No, kaipa sen mainoksen voi noinkin tehdä?
Saisi olla 15 vuotta nuorempi. Vanhus mulle.
Kerrankin mainos jonka voi ja haluaa katsoa. Mut ääni pois. Kadunvarsimainoksena tuo hyvälle tuulelle :)
Vierailija kirjoitti:
Saisi olla 15 vuotta nuorempi. Vanhus mulle.
Toisin päin... mun pitäis olla 15 vuotta nuorempi 😄
Vierailija kirjoitti:
Mainos on niin hupaisan ällö, että repeän aina nauruun sen nähdessäni. Se on entisaikojen sauhuttelumainoksesta varmaankin ideoitu. Siitä m...oromiehestä....
Aina? Kyllä on nauru herkässä!
Maskuliininen mies ja mielleyhtymäksi tulee, että kun tätä levitettä käytät olet kuin hän.
Luulin, että mainos on tehty kieli poskella, mutta ovat ihan tosissaan! Mainos herättää myötähäpeää!
Ei kai kukaan oikeasti noin ääntele syödessään.
Minusta näyttää Juri Silvennoiselta? On kyllä komea mies.