Asun Ullanlinnassa. Kysykää mitä vaan!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö koskaan RWCS-ravintolassa?
RWCS:n elinkaari taisi osua juuri siihen aikaan, kun asuimme Italiassa. Muistan kyllä paikan ja kävimme siellä syömässä simpukoita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vuokralla ylihintaisessa kämpässä, johon sulla ei ole varaa, ja johon saat maksimimäärän asumistukea?
Olisi tyhmää asua vuokralla, kun omistaa useita asuntoja Hgin keskustassa.
Ap
Minä asun Tehtaankatu seiskassa. Kakluunit on kunnossa.
Poikani asuu Neitsytpolulla, ja paras ystävä Kapteeninkadulla.
Hänen kotitalonsa eteen ammuttiin kaksi poliisia 90-luvulla.
Ihmiset toivat kukkia ja kynttilöitä niin paljon, että ei ollut tilaa parkkeerata autoa kadun varteen,
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitsit Ullanlinnan? Tykkäätkö asua siellä? Ovat naapurit mukavia vai epäsosiaalisia m.lkkuja? Missä päin Helsinkiä se on? Miksi muutit takaisin Suomeen? Kannattiko?
Nimim. 15 ulkomailla ja mietin paluumuuttoa
Olen asunut täällä 1980-luvun lopulta, kun tulin opiskelemaan Helsinkiin. Nykyisen kotimme saimme vuonna 2011, sitä ennen asuimme toisessa asunnossa samassa talossa. Tunnen naapurit siis 30-vuoden takaa, ja ovat aivan ihania! Sukulaisiakin löytyy samasta talosta.
Olemme asuneet ulkomailla useampaan otteeseen, viimeksi kolme vuotta USA:ssa. Aina kannattaa tulla välillä Suomeen, sitten arvostaa taas ulkomaita enemmän.
Ap
Mun sisko asui aikoinaan Ullanlinnassa. Sillä oli hirveä muurahaisongelma. Onko sua murkut piinannut ? Myös lanko asuu siellä. Sillä oli niin pieni kämppä että vessaan joutui peruuttamaan ja pöntöllä istuessa oli jalat eteisessä. Mut olihan se vissiin hauskaa, silloin nuorena. Onko sulla ollut muurahaisia ja mahdutko vessaasi ilman peruutusta?
Vierailija kirjoitti:
Mihin parkkeeraat auton?
Meillä on parkkipaikka sisäpihalla ja autotallipaikka Kampissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut vuokralla? Oletko köyhä?
En asu vuokralla ja tulen ihan kivasti toimeen pääomien tuotolla.
Ap
Ei tarvi olla köyhä, vaikka asuu vuokralla. Bulevardilla Vanhaa kirkkoa vastapäätä asunnon vuokra on noin kuustuhatta euroa.
Lauttasaaressa Purjeentekijänkujalla vuokra noin neljä tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on täydellinen elämä.
No sanotaan, että olen tyytyväinen. Parasta on taloudellinen riippumattomuus, eli voin tehdä hyvin pitkälle mitä huvittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ulriksborgs böff kirjoitti:
Miksi asuit Italiass,tulitko kumiveneellä yli sieltä Turkin puolelta?
Miksi?
Miksi semmonen slummi kuin Ullanlinna,tönöä tönön perään,ei edes kaunista.
Luuletko että ollaan kateellisia?
Italia on ihana maa, pidämme kaikesta siellä: ihmisistä, kielestä, kulttuurista, maisemista, viineistä, ruuasta. Eikö tuossa ole jo syytä tarpeeksi?
Kyllä kirjoituksesi perusteella sanoisin sinun olevan kateellinen.
Ap
Misk pitäs olla kateellinen,en ole,aikoinaan siellä asustelin,sitten muutin Kaartinkaupunkiin ja siellä oli paremmat maisemat,näkyy meri
Vierailija kirjoitti:
Minä asun Tehtaankatu seiskassa. Kakluunit on kunnossa.
Poikani asuu Neitsytpolulla, ja paras ystävä Kapteeninkadulla.
Hänen kotitalonsa eteen ammuttiin kaksi poliisia 90-luvulla.
Ihmiset toivat kukkia ja kynttilöitä niin paljon, että ei ollut tilaa parkkeerata autoa kadun varteen,
Hei! Ollaan melkein naapureita!
Muistan nuo poliisisurmat hyvin. Vieläkin kylmää joskus kun kävelen Laivanvarustajankatua, missä Christensen asui siinä huoneistohotellissa, mikä siinä oli silloin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko asui aikoinaan Ullanlinnassa. Sillä oli hirveä muurahaisongelma. Onko sua murkut piinannut ? Myös lanko asuu siellä. Sillä oli niin pieni kämppä että vessaan joutui peruuttamaan ja pöntöllä istuessa oli jalat eteisessä. Mut olihan se vissiin hauskaa, silloin nuorena. Onko sulla ollut muurahaisia ja mahdutko vessaasi ilman peruutusta?
Ei ole muurahaisongelmaa ja vessoihin mahtuu vaikka pyörätuolilla (onneksi ei tarvitse).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut vuokralla? Oletko köyhä?
En asu vuokralla ja tulen ihan kivasti toimeen pääomien tuotolla.
ApEi tarvi olla köyhä, vaikka asuu vuokralla. Bulevardilla Vanhaa kirkkoa vastapäätä asunnon vuokra on noin kuustuhatta euroa.
Lauttasaaressa Purjeentekijänkujalla vuokra noin neljä tonnia.
Vuokrasuhteissa olen mielummin saama- kuin maksumiehenä (-naisena).
Ap
Miksi valitsit Ullanlinnan? Tykkäätkö asua siellä? Ovat naapurit mukavia vai epäsosiaalisia m.lkkuja? Missä päin Helsinkiä se on? Miksi muutit takaisin Suomeen? Kannattiko?
Nimim. 15 ulkomailla ja mietin paluumuuttoa