Asun Ullanlinnassa. Kysykää mitä vaan!
Kommentit (85)
Onkohan mulle tulossa vatsatauti? Hieman kiertää ja kuplii suolessa, mutta muuta ei tule ulos kuin hajuja. Eilen olisi tullut mahdollinen tartunta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut vuokralla? Oletko köyhä?
En asu vuokralla ja tulen ihan kivasti toimeen pääomien tuotolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä asun maalla, minulla on hehtaari omaa tonttia ja erittäin iso omakotitalo. Ja ajattele tätä - siellä on ikioma sauna ja uima-allas!
Ja ajattele sitten tätä - se maksaa vähemmän kuin koirankoppisi Ullanlinnassa. Pidä siis tunkkisi.
Miksi sinun pitää heti kokea ap:n kanssa kova kilpailutilanne? Miksi sinun täytyy yrittää kynsin hampain voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulle tulossa vatsatauti? Hieman kiertää ja kuplii suolessa, mutta muuta ei tule ulos kuin hajuja. Eilen olisi tullut mahdollinen tartunta.
Toivottavasti ei. Vatsatauti on ikävä riesa.
Ap
Onko talo vanha? Tiedätkö, oliko siinä sähkönä tasavirta vielä silloin kun monessa muussa paikassa Hgissä oli jo vaihtovirta?
Onko siellä vanhat kakluunit vielä paikallaan? Onko keskuslämmitys alkuperäinen?
Miksi asuit Italiass,tulitko kumiveneellä yli sieltä Turkin puolelta?
Miksi?
Miksi semmonen slummi kuin Ullanlinna,tönöä tönön perään,ei edes kaunista.
Luuletko että ollaan kateellisia?
No, itsekö ostit asuntosi?
Vai sugardaddykö maksaa vuokrasi?
Eikö Ullanlinnassa olekin ihana tunnelma, sellainen wanhan Helsingin ja merellinen tunnelma? Varmaan ihana asua siellä. Helsingissä käydessäni tykkään kävellä just siellä sinun kulmillasi. Huvilakatu on lempikatuni, mutta onhan siellä vaikka kuinka paljon ihastuttavia muitakin. Tykkään katsoa asuntoilmoituksia kulmiltasi ja haaveilla... Sinä onnekas!
päästäkää se ulla ny vihdoin pois sieltä linnasta
ulla ansaitsee elämän vapaudessa
free ulla!
Vieläkin harmittaa, etten 80-luvulla ostanut sitä pikku yksiötä Ullanlinnasta, oi miksi en?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko körtti?
En ole. Olen roomalaiskatolinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko talo vanha? Tiedätkö, oliko siinä sähkönä tasavirta vielä silloin kun monessa muussa paikassa Hgissä oli jo vaihtovirta?
Onko siellä vanhat kakluunit vielä paikallaan? Onko keskuslämmitys alkuperäinen?
Rakennettu 1910-luvulla. Sähköistä en tiedä, kakluunit löytyy.
Ap
ulriksborgs böff kirjoitti:
Miksi asuit Italiass,tulitko kumiveneellä yli sieltä Turkin puolelta?
Miksi?
Miksi semmonen slummi kuin Ullanlinna,tönöä tönön perään,ei edes kaunista.
Luuletko että ollaan kateellisia?
Italia on ihana maa, pidämme kaikesta siellä: ihmisistä, kielestä, kulttuurista, maisemista, viineistä, ruuasta. Eikö tuossa ole jo syytä tarpeeksi?
Kyllä kirjoituksesi perusteella sanoisin sinun olevan kateellinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, itsekö ostit asuntosi?
Vai sugardaddykö maksaa vuokrasi?
Tämän nykyisen asuntomme perin tädiltäni.
Ap
Kävitkö koskaan RWCS-ravintolassa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Ullanlinnassa olekin ihana tunnelma, sellainen wanhan Helsingin ja merellinen tunnelma? Varmaan ihana asua siellä. Helsingissä käydessäni tykkään kävellä just siellä sinun kulmillasi. Huvilakatu on lempikatuni, mutta onhan siellä vaikka kuinka paljon ihastuttavia muitakin. Tykkään katsoa asuntoilmoituksia kulmiltasi ja haaveilla... Sinä onnekas!
Rakastan tätä seutua, meren läheisyyttä, puistoja, kaikkea täällä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on neliöjuuri neljästä?
2
Ap
Vuokralla ylihintaisessa kämpässä, johon sulla ei ole varaa, ja johon saat maksimimäärän asumistukea?
En. Ihan omistusasunnossa asumme.
Ap