Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielialasi nyt?

Vierailija
18.10.2019 |

G

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ja siksi stressaantunut ja masentunut. Yritiän päivän aikana tehä, jotain joka edistäisi työllistymistä mut tää kaikki menee niin persiillee. En ole oikeutettu mihinkään tukiin ja karenssi TE-toimistosta, koska lähdin puhelinmyyjän työstä pois jatkuvien paniikkikohtauksien takia. Kohta vuokrasopimuski loppuu ja se siitä sitte. Toisaalta vois mennä paskemminki.

Vierailija
22/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin matala, masentunut. Joudun varaamaan eutanasia-ajan parikymppiselle kissalleni :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin valittaa flunssastani, mutta tajusin miten monella on asiat täällä paljon huonommin. Voimia teille, joilla on ikävät ajat, älkää luovuttako <3

Vierailija
24/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava! Uusi verenpainelääke tuntuu toimivan ilman sivuvaikutuksia. Kävin kiinalaisessa ravintolassa syömässä. Illaksi hankin pari stout-olutta ja lukemiseksi Kauko Röyhkän muistelmat osa I - Marjatan Poika.

Vierailija
25/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava. En siis oikein tiedä mikä olo on. Toisaalta vituttaa, toisaalta todella hyvä musiikki tuo hyvää oloa, paleleminen ei ole mieliala, mutta palelee kuitenkin. Tekisi mieli heittää tuoli ikkunan läpi, mutta älkää pelätkö, en tee niin, alkaisi vain palella enemmän. Sen verran sentään järki vielä juoksee.

t. hullu ja hullummaksi tulossa

Vierailija
26/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin matala, masentunut. Joudun varaamaan eutanasia-ajan parikymppiselle kissalleni :(

Voi ei! Lohduttaudu sillä, että eli pitkän elämän. Olen usein nähnyt edesmenneen kissani unessa ja uskon, että on merkki siitä, että kissa on onnellinen tuonpuolisessa.

Vierailija
27/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta löytääkin syyn siihen miksi tämä koko palsta on sellainen kuin se on...

Vierailija
28/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun köysi kädessä sängyllä ja mietin tapanko itseni jo tänään. Ja ei ole trolli, mulla on ollut jo 20 vuotta aivan helvetin paha olla ja mikään määrä terapiaa, lääkkeitä tai sähkömagneettihoitoa ei auta.

Älä kiltti tapa itseäsi. Olet kyllä tärkeä!

Vierailija
29/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupunut.

Vierailija
30/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Lohduttaudu sillä, että eli pitkän elämän. Olen usein nähnyt edesmenneen kissani unessa ja uskon, että on merkki siitä, että kissa on onnellinen tuonpuolisessa.

Kiitos <3 Järkyttävän surullista tämä, mutta se tosiaan helpottaa oloa, että tiedän rakkaan saaneen elää pitkän ja hyvän elämän.

Vierailija
31/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa <3

Vierailija
32/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivulias, muuten ihan ok. Vasemmassa olkanivelessä jyllää taas tulehdus. Odotin vähän turhan pitkään lääkäriin menoa  ja nyt on viikonloppu edessä. Ensi viikolla kortisonipiikille. 

Vierailija
33/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on kauhea, taisin suututtaa naisen, vaikka en tiedä miksi.

Vierailija
34/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä. Hyvässä nousussa ja kohta känninussitaan kuin eläimet!WUHUU!

Vierailija
35/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut. En meinannut päästä sängystä ylös. Nyt käynyt suihkussa, syönyt, pyykännyt ja imuroinut. Ikävä tytärtä ja huoli kun olen niin surkea äiti. Aloitin uuden mielialalääkkeen ja sen takia pää käy kierroksilla ja toisaalta masentaa ja itkettää. Päätin juuri, etten ota enää lääkettä. Vedin sitten rauhoittavia ja ehkä siksi hieman parempi olo. Yöllä hirveät syyllisyyskelat pyörii päässä koko ajan. Pelottaa tulevaisuuskin koko ajan. Alan olla tätä myöden pikkuhiljaa laitoskamaa.

Aina jaksaa ihmetyttää, mistä niitä rauhoittavia saatte? Kun ei niitä nykyään enää määrätä, vaikka kuinka oikein joku käyttäisi.

Vierailija
36/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen! 

Vierailija
37/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen, etenkin nyt kun luin tuosta kissasta joka sairas.

Muuten ollut olo aika ankea. Vihainen, pettynyt, alakuloinen.

Vierailija
38/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistunut ja levoton.

Olen alkanut epäröimään parisuhdettani. Olen myös ihastunut, ilman vastakaikua.

Tekisi mieli juosta baariin ja löytää joku hetken helpotus, päästä karkuun tästä kaikesta.

Mutta makaan sohvalla ja juttelen hymyillen: niin minäkin sinua.

Ja samalla mun pään sisällä mieli huutaa.

Vierailija
39/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun köysi kädessä sängyllä ja mietin tapanko itseni jo tänään. Ja ei ole trolli, mulla on ollut jo 20 vuotta aivan helvetin paha olla ja mikään määrä terapiaa, lääkkeitä tai sähkömagneettihoitoa ei auta.

Älä kiltti tapa itseäsi. Olet kyllä tärkeä!

Mistä tiiät sen?

Vierailija
40/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa <3

Lämmin kiitos <3