Löytyykö sinulta thigh gap ja/tai bikini bridge?
Kommentit (35)
On molemmat. Rakenteellinen seikka ja oli tai ei, niin sinällään ihan se ja sama, en viihdy bikineissä tai tuijottele reisiäni sen pahemmin, että jaksaisin muodostaa sen suurempaa mielipidettä asiasta.
Joo löytyy, jos se jokin saavutus mukamas on.
Piti ihan googlettaa tuo toinen. Molemmat löytyy. Olen hoikka luonnostaan, joten en koe mitään "paremmuutta".
Ei löydy enkä näe mitään syytä, miksi haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Rakenteellinen seikka
Pyylevän naisen puhetta.
Ei, vaan vitjapallit ja kaljamaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakenteellinen seikka
Pyylevän naisen puhetta.
Juu, olen ihan hirmuisen pyylevä kahden kirjoittamani sanan perusteella (ei, ne kaksi sanaa eivät olleet "olen pyylevä") . Mistäs moinen kuningasoivallus päähäsi oikein eksyi? :D
T. N33 175/55
Vieläkö näitä ikivanhoja juttuja jaksaa joku miettiä?
Lyödäänpä sitten pökköä pesään: kuinka monen vyötärö jää piiloon pystysuunnassa olevan A4- arkin taakse? Montako kolikkoa saat ladottua solisluiden päälle? Jääkö polvesi kokonaan piiloon pystysuunnassa olevan iphonen taakse? Pystytkö kiertämään kätesi selkäsi takaa ja koskemaan sillä napaasi?
Toinen löytyy, toista ei. Ehkä molemmat sitten kun pääsen "takaisin mittoihin".
Thigh gappi löytyy, bikini bridgeä verten pitäisi dietata.
Ällöttäviä kuvia pulleista häpykummuista muuten löytyi tuolla jälkimmäisellä haulla. Jos oma anatomia olisi tollainen, niin todellakin mieluummin hankkisin lihaksia ja vaikka rasvaakin vatsaan sitä peittämään.
Suomenkieli ihmetyttää tai oikeastaan sen puute kansan keskuudessa.
Kuinka monen vyötärö jää piiloon pystysuunnassa olevan A4- arkin taakse?
- en ole kokeillut mutta tuskin
Montako kolikkoa saat ladottua solisluiden päälle?
- en ole edes ajatellut moista
Jääkö polvesi kokonaan piiloon pystysuunnassa olevan iphonen taakse?
- ei ole iPhonea, minkä mallin iPhonen? IPhone 4 löytyy, nykyinen puhelin myös pienempi kuin uusimmat iphonet
Pystytkö kiertämään kätesi selkäsi takaa ja koskemaan sillä napaasi?
- en pysty mutta tää johtuu ihan siitä että olen kauhean jäykkä. Pitäisi venytellä.
Ghostataannyksääeksää kirjoitti:
Suomenkieli ihmetyttää tai oikeastaan sen puute kansan keskuudessa.
Mall of Tripla 😂
Vierailija kirjoitti:
mikä on bikini bridge?
Lantion luiden ja joillakin myös p*llun päälle muodostuva "silta" bikinihousuista.
Noup. Ei löydy. Mut jos löytyisi niin miten se sun elämääsi vaikuttaisi?
Minulla ei ollut reisivakoa edes silloin, kun painoin 40 kg. Ei mitään mielikuvaa, oliko tämä bikini bridge. Aivan sama. Ihme juttuja sitä ihmiset miettivät.
Semiohiksena voisin mainita, että esimerkiksi ballerinoilla ei saa olla reisivakoa. Kaipa hekin ovat sitten hirveitä läskejä.
Molemmat löytyi, ei löydy enää. Ei mitään merkitystä.
Mitä ne on?