Mielialasi nyt?
Kommentit (43)
Hyvä, mutta hieman väsynyt tämän viikon yövuoroista johtuen.
Istun köysi kädessä sängyllä ja mietin tapanko itseni jo tänään. Ja ei ole trolli, mulla on ollut jo 20 vuotta aivan helvetin paha olla ja mikään määrä terapiaa, lääkkeitä tai sähkömagneettihoitoa ei auta.
Alakuloinen. Koko viikon ollut tällainen olo, en oikein tiedä miksi mikään ei oikein tunnu nyt iloa/hyvää oloa tuovalta asialta.
Ihan ok, mutta mulla on hyvin erikoinen ongelma. En siis tiedä miten päin uusi paitani kuuluu päälle. Koirakin on ihmeissään kun pyörin hyrränä paidan sisällä.
Alakuloinen / surullinen, yritän toipua särkyneestä sydämestä...
70% hyvällä päällä. Ihan ok fiilis.
Väsyttää ja stressaa, tekee mieli mässyä. Työpäivä 9/9 menossa, 18.30 pääsee kotiin. Viikonloppu vapaata ja sitten kymmenen työpäivää edessä.
Joitakin päiviä sitten oli ikävästi ummetusta ja perse on sen takia arka jokaisen ulostuksen jälkeen. Tämä vaikuttaa mielialaan epäsuorasti. Suunnittelin kuitenkin meneväni jokeen uimaan vaikka vielä ei olekaan oikea talviuintikausi alkanut. Piristää se silti.
Ihan jees. Lasken tunteja etta paasen viikonlopun viettoon (viela 3 jaljella). Kaikki tyohommat on tehty eli loppupaiva menee aaveella ja muuten netissa. Vahan tylsa iltapaiva tulossa siis.
Masentunut. En meinannut päästä sängystä ylös. Nyt käynyt suihkussa, syönyt, pyykännyt ja imuroinut. Ikävä tytärtä ja huoli kun olen niin surkea äiti. Aloitin uuden mielialalääkkeen ja sen takia pää käy kierroksilla ja toisaalta masentaa ja itkettää. Päätin juuri, etten ota enää lääkettä. Vedin sitten rauhoittavia ja ehkä siksi hieman parempi olo. Yöllä hirveät syyllisyyskelat pyörii päässä koko ajan. Pelottaa tulevaisuuskin koko ajan. Alan olla tätä myöden pikkuhiljaa laitoskamaa.
Apea, häpeilevä, syyllinen. Haastoin riitaa huppelissa alkuviikosta. Tajusin juovani liikaa. Ylipäänsä kaikki tuntuu kaatuvan niskaan. Olen paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Masentunut. En meinannut päästä sängystä ylös. Nyt käynyt suihkussa, syönyt, pyykännyt ja imuroinut. Ikävä tytärtä ja huoli kun olen niin surkea äiti. Aloitin uuden mielialalääkkeen ja sen takia pää käy kierroksilla ja toisaalta masentaa ja itkettää. Päätin juuri, etten ota enää lääkettä. Vedin sitten rauhoittavia ja ehkä siksi hieman parempi olo. Yöllä hirveät syyllisyyskelat pyörii päässä koko ajan. Pelottaa tulevaisuuskin koko ajan. Alan olla tätä myöden pikkuhiljaa laitoskamaa.
Tääkin kuin minun suustani. T. Toi humalassa riitaa haastanut.
Vätystynyt. Pieraisin juuri muttei sekään piristänyt.