Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?

Vierailija
18.10.2019 |

Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?

Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.

Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.

Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.

Kommentit (1543)

Vierailija
1241/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä uskonut näihin, mutta vähän aikaa sitten mies tuli töistä ja käveli autolta tervehtimään minua pihassamme olevaan työhuoneeseen. Juttelimme hetken, sitten hän lähti, kävi postilaatikolla ja käveli suoraan sisälle taloon. Näin kaiken ikkunasta työpöytäni äärestä, enkä noussut mihinkään. Kun noin tuntia myöhemmin nousin lähteäkseni myös talolle, yrityksen sen päivän postit lojuivat toimiston toisella pöydällä. En ollut hakenut niitä, en ollut edes poistunut työhuoneelta koko päivänä, eikä mieskään ollut tuonut niitä, muistan kun katsoin hänen kävelevän laatikolta suoraan talolle postien kanssa.

Mikronukahdus

1242/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika paljon noita "glitchejä" mutta mulla on myös psykoosisairaus.

Sairaalassa eivät tosin osanneet oikein vastata, että mikä se psykoosi oikeastaan on. Tärkeintä oli vain, että lähtisi pois nopeasti. Itsehän jäin asiaa vähän tutkimaan ja ihan täysin olis tässä tilanteessa mahdotonta töissä käydä. Sen verran siistejä asioita tapahtuu ympärillä koko ajan (en ole käyttänyt mitään huumeita muuten ikinä, ainoastaan lääkärin määräämiä laillisia aineita).

Niin että jos haluat tutkia mielen sopukoita liikaa, voi käydä lopulta niin, että menet oikeasti lopulta psykoosiin.

Ja sitten oletkin kohta ihmettelemässä psykiatrisella osastolla, että mitä ihmettä tapahtui. Esim. hypnoosikokeiluilla saattaa olla sellainen vaikutus, hypnoosi kun ei sovi kaikille, ja voi olla vaarallista.

Tarkoitan vain, että mielen rikottuaan saattaa päätyä melkoiseen "kaninkoloon" ja siinä ei sitten käydäkään välttämättä töissä enää ikinä. Niin että ennen kuin kaivelee liikaa, kannattaa kuitenkin miettiä ja harkita muutaman kerran, mitä arvostat elämässä eniten; ihmeellisiä taikamaailman asioita vaiko niitä normaalin, tavallisen ja kuitenkin ihan ok:n elämän tuomia pieniä iloja, joista onnellinen elämä kuitenkin lopulta koostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki olemme pelkkää energiaa ja osa universumia, jossa se energia sinkoilee joka suuntaan ihan älyttömän kirkkain värein ja kaikki on yhteydessä kaikkeen. Tämän kaiken voi myös nähdä, mutta ei selvinpäin. Kun hapoissa/sienissä voi jättää materia- ja aika ulottuvuuden pois, voi nähdä ja jopa tuntea mistä kaikesta oikeastaan on kyse. Voit jopa keskustelulla samassa tilassa olevan kaverisi kanssa ajatuksen voimalla. Moni voi sanoa, että se on harhaa tai pakoa todellisuudesta mutta oikeasti se on sukellus todellisuuteen. Katsokaa netflixin dokumentti Tuntematon mieli. Erittäin hyvä ja totuudenmukainen minisarja ammatti-ihmisten kertomana.

Huomattu on myös samassa ns tilassa olevat henkilöt näkevät samoja asioita. Ei pysty perusjärjellä selittämään.

Vierailija
1244/1543 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki olemme pelkkää energiaa ja osa universumia, jossa se energia sinkoilee joka suuntaan ihan älyttömän kirkkain värein ja kaikki on yhteydessä kaikkeen. Tämän kaiken voi myös nähdä, mutta ei selvinpäin. Kun hapoissa/sienissä voi jättää materia- ja aika ulottuvuuden pois, voi nähdä ja jopa tuntea mistä kaikesta oikeastaan on kyse. Voit jopa keskustelulla samassa tilassa olevan kaverisi kanssa ajatuksen voimalla. Moni voi sanoa, että se on harhaa tai pakoa todellisuudesta mutta oikeasti se on sukellus todellisuuteen. Katsokaa netflixin dokumentti Tuntematon mieli. Erittäin hyvä ja totuudenmukainen minisarja ammatti-ihmisten kertomana.

Huomattu on myös samassa ns tilassa olevat henkilöt näkevät samoja asioita. Ei pysty perusjärjellä selittämään.

Toisaalta joskus on jännää sekin, kuinka kaikki läsnäolijat voivat nähdä tilanteen ihan eri tavalla.

Vierailija
1245/1543 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelutyössä Helsingin keskustassa. Meille tuli asioimaan tässä joitain viikkoja sitten Fredi vaimonsa Eva-Riitan kanssa ja mainitsin tästä myöhemmin äidilleni. Äiti muistutti, että Fredi kuoli viime vuonna. Oli hyvin hämmentävää, koska tunnistin hänet satavarmasti.

Vierailija
1246/1543 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen virhe Matrixissa tai sitten rahanpesua / korruptiota / sisäpiiri keikkoja. - Suomessa - se että mukamas Siilinjärvelle (pieni paikkakunta) olisi mennyt peräkkäin valtava Eurojackpot voitto - lähes maksimisummalla ja sitten perään valtava lottovoitto - lähes maksimisummalla...

Nämä vain eivät ole mitään tuuria vaan järjestettyjä asioita tai sitten virheitä Matrixissa muuten mikään ei näitä selitä... eikö?

Vierailija
1247/1543 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut. Sen tarkemmin en kerro, kuin että esine ilmestyi ja katosi, noin puolen vuoden välillä. En tosiaan vieläkään ymmärrä miten. Ei ole sen jälkeen tapahtunut vastaavaa.

Vierailija
1248/1543 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämmekö virtuaalitodellisuudessa?

Vierailija
1249/1543 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä nuorempana parikymppisenä tekemässä sähköhommia ja katsoin kelloa että voi helkutti kun tämä pitäisi saada valmiiksi ennen iltapäivän kahvitaukoa. Katsoin kelloa ja se oli juuri mennyt ohi puoli kahden ja muut kävivät tauolle. Minä jatkoin vielä töitäni jonkun mitä lie ollut puoli tuntia. Sain homman tehtyä ja menin sanomaan työnjohtajalle että tulihan se edes pois lähtöön valmiiksi. Hän sanoi että mitä horiset vastahan tuo on kohta kahvitunti. Katsoin samaa kelloa joka oli hieman vaille puoli kaksi ja kaverit kävivät tauolle ottaen termarit esiin kuten oli jo nähnyt. Vähän siinä suu loksahti. Työnjohtaja katsoi jännästi ja kysyi että mitä nyt. Sanoin että tuota noin, eeei tuota mitään, juonpa kahvit minäkin. Hän meni koppinsa ovelle ja vilkaisi takaisin, sanoisin oudosti sillä lailla että katse on jäänyt mieleeni.

Vierailija
1250/1543 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo hissipeli ole lähtöisin Elisa Lamin tapauksesta? Toki en uskaltaisi sitä silti kokeilla, sillä jos se onkin portti tuonpuoleiseen, niin sinnehän sitten jäisin, koska en todellakaan muistaisi palautumisjärjestystä.

Ja on itselläkin ollut niin paljon näitä glitchejä elämän aikana, että uskon kyllä simulaatioon.

Vierailija
1251/1543 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sattui toisen poikani kanssa useamman kerran hänen ollessaan alle kouluikäinen, että ajattelimme jotain satunnaista asiaa yhtä aikaa ja tavallaan aloitimme siitä ääneen keskustelun keskeltä keskustelua. Olin pojan kanssa hyvin läheinen ja meillä on samanlainen ajatuksenjuoksu, joten pistin sen vain telepatian piikkiin. Joskus tosin hätkähdin kun poika alkoi puhua aivan kuin olisi kuullut ajatukseni.

"Vain telepatiaa"? Eikö telepatia itsessään ole jo aika ihmeellistä :D

Vierailija
1252/1543 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein auton muutama päivä sitten huoltoon. Huoltoliikkeen pihalta otin keskikonsolista muutaman tavaran talteen ja nousin pois autosta. Huomasin sitten, että puhelin on vielä jäänyt autoon ja aloin ottamaan sitä autosta. En kuitenkaan enää mistään löytänyt puhelinta, vaikka mulla oli varmasti ollut puhelin mukana. Etsin kaikki paikat läpi, omat taskut, auton kaikki lokerot, istuimet, auton ulkopuolen ja kävin jopa tarkistamassa tavaratilan vaikka olin aika varma että en käynyt tavaratilassa ennen puhelimen katoamista. Ei auttanut muuta kuin laittaa auto lukkoon ja marssia huoltoneuvojan luokse. Kerroin tilanteen huoltoneuvojalle ja pyysin häntä soittamaan puhelimeeni, niin kuulen missä puhelin on. Tulimme autolla, avasin etuoven ja ennen kuin ehdin tehdä mitään muuta, huoltoneuvoja sanoi että tuossahan se puhelin on etuistuimella!

Vierailija
1253/1543 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, todella kiinnostavaa! Mielestäni taikasienet pitäisi laillistaa, tai edes pienen määrän hallussapito.

Vierailija
1254/1543 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli joskus tosi voimakas henkinen tuska päälle ja ajatuksia että "voi ei, läheinen on kuollut, joudun hautajaisiin". Olin poikaystävän kanssa ajelemassa ja sanoin hänelle asiasta ja ihmeteltiin, että miten voi tyhjästä tulla tuollainen olo.

Viikon päästä perhetuttu teki itsemurhan.

Ihan kuin olisin saanut tunteet viikkoa etukäteen.

Vierailija
1255/1543 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin lapsena hyvin syrjäisessä paikassa, vanha kyläkoulu. Koululla oli oma pururata, joka kiersi metsässä lenkin. Oli satanut uutta lunta ja katsoin, että joku aikuinen on lähtenyt lapsensa kanssa kiertämään kuntopolkua. Lähdin itsekin kiertämään lenkkiä ja keskellä ei mitään askeleet päättyivät yhtäkkiä. Eli kävelijät olivat "kadonneet savuna ilmaan".

Samassa paikassa katsoin lapsena ulos ikkunasta, kuten olin katsonut jo tuhansia kertoja. Metsästä tuli siihen kohtaan polku. Näin kaksi lasta historiallisissa vaatteissa eli pukeutumistyyli oli vuosikymmenien takaa. Lapset näkivät minut ja lähtivät äkkiä karkuun. Jotenkin tuli ja on edelleen näin vuosien jälkeen olo, että eivät olleet tästä maailmasta vaan heijastus jostain historiasta. Muutoinkin tuossa paikassa tapahtui outoja asioita, niin sanoivat muutkin, jotka asuivat paikassa aikojen saatossa. 

Vierailija
1256/1543 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut kun en käytä huumeita ja alkoholiakin käytän kohtuudella.

Vierailija
1257/1543 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin kerran bussiin utössä ja hetken päästä totesin meneväni kyseistä linjaa ihan väärään suuntaan.

Painoin pysäytysnappulaa ja nousin linja-autosta. Huomasin olevani karilla. Kävelin tien yli toiselle puolelle ja saman tien sieltä tulikin eri linjaa toiseen suuntaan kulkeva linja-auto. Näytin pysäytysmerkkiä ja nousin linja-auton kyytiin, jota ajoi Kari. Olin minäkin kuljettajana ja ajoin sitä bussia, josta olin juuri noussut.

Vierailija
1258/1543 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, paljonkin. Täällä ei vaan viitsi kirjoitella, kun saa shittiä niskaan.

N62v

Vierailija
1259/1543 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
1260/1543 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosii sitten ajoin töistä kotiin ja näin kun minuu vastaan ajoi minä itse, mut se toinen "minä" näytti keskaria mulle. En vielä tänä päivänäkään tajua, oliko toinen "minä" vain minun kaksoisolento, oma harhanäky vai mikä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan