Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikko, 33, ei ole koskaan edes suudellut: ”Minulla ei ole hajuakaan, mistä naisille pitäisi jutella”

Vierailija
17.10.2019 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006276401.html

"Eräänä päivänä Mikko, 33, kerrankin rohkaistui. Lähestyi naista bussipysäkillä.

– Ennen kuin edes ehdin sanaa sanomaan, tuli naisen suusta jo ”painu v*ttuun rumilus”.

Tutustuminen jäi siihen.

– En ole koskaan ollut treffeillä enkä ole koskaan seukannut. En ole myöskään koskenut, halannut tai pussannut, saatika pannut naista elämäni aikana. En ole koskaan saanut halausta, kukaan ei ole halunnut minua halata, enkä ole halunnut ketään pakottaa halaamiseen, Mikko sanoo."

Nämä on surullisia totuuksia hyvin monen nykypäivän suomalaisen miehen elämästä.

Kommentit (913)

Vierailija
841/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan miesten kannattaa kuunnella YLE areenasta Aristoteleen kantapää jakso miten puhua masentuneelle. Vaikka kyseessä oli masennus niin siitä kyllä tunnistaa hyvin palstaulien ajatusmalleja. Ajattelu on musta-valkoista. Ollaan negatiivisessa kierteessä jossa kaikki kokemukset vahvistaa omaa harhaa. Havaitaan vain omaa ajatusta vahvistavat jutut. Kuvitellaan että muilla on paljon helpompaa. Moni tosiaan olisi kognitiivisen terapian tarpeessa vapautuakseen virheellisistä ajatusmalleistaan.

Entä jos negatiivinen kierre on tapahtumien eikä tulkintojen aikaan saamaa? Jos negatiivinen kierre johtuu siitä, että saa aina naisilta pakkeja eikä koskaan pääse eteenpäin. Mikä virheellinen ajatusmalli siinä esiintyy?

Jos aina saa pakit niin älykäs ihminen miettii mistä se johtuu ja toimii toisin. Selkeästi silloin joko ilmiasussa , lähestymistavassa, lähestymiskohteen valinnassa tai tilanteessa jotain vikaa

Älykäs ihminen ymmärtää, että muuttujien määrä on aivan posketon eikä lähestymisiin saa mitään labraolosuhteita, joissa yhtä tekijää voisi varioida muiden pysyessä samoina

Eli mieluummin toistat huonoksi osoittautunutta käytöstä kerrasta toiseen kuin kokeilet muuttaa edes jotain?

Vierailija
842/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin kyllä itsekin joskus parisuhteen mutta pitäisi ensin oppia puhumaan naisille eikä asettamaan niitä mielessään korkealle jalustalle. En vain oikeasti tiedä miten nuo naisten kanssa toimimiseen vaadittavat sosiaaliset taidot kuten flirttailu ym. opitaan ihan alusta alkaen 27-vuotiaana kun ikätoverit ovat valovuoden edellä näissä. Jos jollain on tähän antaa jotain neuvoa niin arvostaisin todella.

Minua hämmentää joka kerta, kun joku sanoo, että pitäisi opetella flirttailemaan. Eikös se ole jotakin, mikä tapahtuu ihan luonnostaan ja todellakin erikseen miettimättä, kun jostakusta on kiinnostunut? Ennemminkin sitä flirttailee tahtomattaan, vaikka kuinka koettaisi peitellä kiinnostusta.

Kaikesta tehdään niin hirvittävän mekaanista ja vaikeaa, että ei ihme, että naiset saavat lähinnä todella kummallisia ja ahdistavia kokemuksia yllättäen lähestyvistä miehistä.

Voin sanoa ihan rehellisesti etten tunnista flirttailua enkä osaa sitä itsekkään. Kuulen yleensä muilta jos joku on flirttaillut.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin Mikon ja samanlaisten tarinoiden taustalla tuntuu juurikin piilevän se, ettei edes yritetä sitä kumppania etsiä ja nähdä vähän vaivaa sen etsinnän eteen. Ovatko nämä miehet jotain äidin lellikkejä, jotka meinaavat, että nainen nyt vain automaattisesti pitäisi tulla vastaan kun vähän pukahtaa ja kättään ojentaa?

Jotenkin vinoutunut maailmankuva. En nyt naisena itsekään kuvittele, että automaattisesti kaikki miehet minusta kiinnostuvat jos vain vähän edes käyn juttusille. Tai että löytäisin itselleni miehen panostamatta itseeni ja elämääni kuten ulkonäköön, harrastuksiin, yleistietoon lukemalla laajalti.

Jos oma elämänpiiri on se koti ja pelaaminen, niin mitä sitä oikein kuvittelee antavansa sille mahdolliselle kumppanille? Mitä jos nainen haluaa vaikka vaeltaa tai harrastaa jalkapalloa? Miksi Mikko olisi silloin hänelle edes kumppaniehdokas, jos tarjolla ei ole mitään muuta kuin keskustelua peleistä, joita on vuosikaudet pelannut?

Itse olen testannut lähes kaikki nettideitit, tinderin, baareissakin on tullut kierreltyä. En ole edes mikään ikisinkku kuten Mikko, mutta kyllä tämä nykyään tuntuu olevan melko haastava pelikenttä itselle ainakin. Olen varmaan liian tavallinen, mikään ei kai herätä kiinnostusta.

M37

Jotkut löytävät Tinderin ja nettitreffien avulla, toiset kohtaavat töissä tai harrastuksissa. Parhaimmat kohtaamiset tulevat kyllä töiden ja harrastusten kautta. Suosittelen myös vaikka jotain vapaaehtoistoimintaa esim urheilun parissa? Tutustua pikkuhiljaa, mutta ei kiirehtiä liikaa.

Tinderissä se on myös se, että millaisia ihmisiä itse klikkaa ja valitsee. Joskus tuntuu siltä, että ihmisillä on niitä aivan mahdottomia vaatimuksia.

Töissä ei ole itseni ikäisiä vapaita naisia. Suurinosa on 20v vanhempia ja oman ikäiset varattuja. Harrastuksissa en ole myöskään kohdannut pahemmin naisia, miesvaltaisia harrastuksia. Tinderissä olen tykkäillyt mielestäni ihan tavallisista kivan oloisista naisista, harmillisen monella ei vain ole mitään kuvausta profiilissa. Varmaan noista tavallisista kivan oloisista tykkäilee kaikki muutkin.

M37

Tässä ajassa kun olet naisettomuuttasi täällä valittanut, olisit jo keksinyt semikiinnostavan harrastuksen, jossa olisi niitä naisiakin.

Pysyvä parisuhde vaikuttaa elämään yhtä paljon kun ammatti, mutta parisuhteen terveeseen etsimiseen ei panosteta yhtään.

Itse olen näiden harrastusten suhteen vähän sitä mieltä, että kyllä sen lajin tai tekemisen pitää kiinnostaa muutenkin. En kyllä pidä kovin hyvänä ideana alkaa harrastamaan jotain vain puolison toivossa. Kyllä siihen pitää olla muutenkin kiinnostusta.

Jään sitten vaikka yksin, jos se tästä on kiinni.

M37

Vierailija
844/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan miesten kannattaa kuunnella YLE areenasta Aristoteleen kantapää jakso miten puhua masentuneelle. Vaikka kyseessä oli masennus niin siitä kyllä tunnistaa hyvin palstaulien ajatusmalleja. Ajattelu on musta-valkoista. Ollaan negatiivisessa kierteessä jossa kaikki kokemukset vahvistaa omaa harhaa. Havaitaan vain omaa ajatusta vahvistavat jutut. Kuvitellaan että muilla on paljon helpompaa. Moni tosiaan olisi kognitiivisen terapian tarpeessa vapautuakseen virheellisistä ajatusmalleistaan.

Entä jos negatiivinen kierre on tapahtumien eikä tulkintojen aikaan saamaa? Jos negatiivinen kierre johtuu siitä, että saa aina naisilta pakkeja eikä koskaan pääse eteenpäin. Mikä virheellinen ajatusmalli siinä esiintyy?

Jos aina saa pakit niin älykäs ihminen miettii mistä se johtuu ja toimii toisin. Selkeästi silloin joko ilmiasussa , lähestymistavassa, lähestymiskohteen valinnassa tai tilanteessa jotain vikaa

Älykäs ihminen ymmärtää, että muuttujien määrä on aivan posketon eikä lähestymisiin saa mitään labraolosuhteita, joissa yhtä tekijää voisi varioida muiden pysyessä samoina

Eli mieluummin toistat huonoksi osoittautunutta käytöstä kerrasta toiseen kuin kokeilet muuttaa edes jotain?

Tietysti kokeilen aina muuttaa jotain, mutta ymmärrän, että menee aika monta vuosisataa ennen kuin datasta voi tehdä mitään johtopäätöksiä

Vierailija
845/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika typerää neuvoa Mikkoa menemään naisvaltaisen harrastuksen pariin vain etsimään kumppania.

Toinen typerä neuvo on et Mikon pitäisi hommata koira ihan vain sen takia kun sen kautta tapaa naisia.

Kyllä niitä naisia tapaa ihan kaupoissa,kirjastoissa tai ylipäätänsä ihan menemällä vain ulos.

Mutta kaupoissa, kirjastossa ja ulkona hyvin hyvin harva nainen haluaa ,että randomi mies tulee mitään tuttavuutta tekemään ja vastaanotto on yhtä huono kuin tuossa bussipysäkki yrityksessä . Mutta käki esim käy samassa koirapuistossa tai agilityharkoissa niin juttelemaan alkaminen on luontevampaa.

Tuo bussipysäkkijuttu oli joko kokonaan keksitty tai sitten jotain olennaista jätettiin kertomatta.

Itse en osaisi suhtautua yhtään sen luontevammin ventovieraisiin koirapuistossa kuin bussipysäkillä. En ole sellainen jänishousu kuin monet tänne kirjoittaneet naiset, olen vain niin introvertti että tuollaiset tilanteet tulevat liian yllättäen. Baarit ja nettidettailu ovat minulle ainoita tarpeeksi selkeitä tilanteita.

Mutta kun kaikki naiset eivät ole yhtä introvertteja kuin sinä. Minäkin olen mielestäni aika introvertti, mutta en silti suhtaudu samalla tavalla juttelemaan tulevaan mieheen bussipysäkillä kuin koirapuistossa.

En kyllä minäkään tokaisisi mitään noin törkeää, mutta aika kiusallinen tilanne kyllä olisi. Vastaisin todennäköisesti hyvin lyhyesti ja töksäytellen, vaikka tarkoituksena ei ole olla epäkohtelias. On vain erittäin epämukavaa, kun vieras ihminen tulee juttelemaan ihan yks kaks yllättäin jossain bussipysäkillä tai bussissa. Koirapuisto (tai muu harrastus) on ehkä vähän eri asia, siellä kuitenkin ainakin oletettavasti jossain määrin samanhenkisiä ihmisiä ja keskustelu syntyy yleensä siitä yhdestä tietystä aiheesta.

Vierailija
846/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelin jodelissa kerran "ei ole naista ei ole naista" valittajan kanssa. Sellaisen negatiivisella sävyllä valittavan kanssa. Meidän juttu pelkisty kaiken jälkeen siihen, että tämä valittaja oli haluton tekemään yhtään mitään mikä olisi voinut parantaa mahdollisuuksia löytää nainen. Tietokoneharrastuksen vähemmälle jättäminen? Ei käynyt. Tutustumaan kirjallisuuteen ja kulturellien harrastuksien hankkiminen? Ei käynyt. Vastauksena "vai että pitäisi itseään alkaa muuttamaan ja tekemään asioita joista ei pidä".

Vaikka ottaisi huomioon sen että naiset lähestyy miehiä harvemmin ja aloitetta odotetaan perinteisesti mieheltä, sen että ujoimmille miehille lankeaa vaikein rooli ja niin edespäin, on suurin ongelma joillain varmuudella jääräpäisyys ja haluttomuus olla kiinnostava. Kaikki ei voi tapahtua aina omin ehdoin. Joskus täytyy mukautua.

Naisten ehdoilla ja säännöillä tässä mennäänkin.

Mutta sitten kun ei enää jaksa mielistellä, vie nainen eropaperit kuten yleensä.

Kannattaakin ottaa Mikot tuo huomioon. Hetken hurmio saattaa olla loppuiän turmio.

Hyvin muuten luettelit  vaatimuksia, joita esitetään.  Kannattaa tosiaan ottaa ne esiin heti Mikkoja (tai yleensä miehiä) tavatessa. Joku heistä saattaa järkiintyä silmänräpäyksessä.

Miksi Mikot niin hirveästi haluaa olla ihmisen kanssa jonka kanssa ei edes yhteisiä mielenkiinnon kohteita? Mikon kanssa ei voi edes uutisista puhua.

Ihan vain siksi että pääsisi panemaan?

Mikot etsivät kumppania nääs.

Joillakin voi olla samat harrasteet ja uutiset, mutta usein tulee vastaan joku itseään sivistyneenä pitävä tärkeilijä. Mikkojen tuleekin kiireesti siirtyä seuraavaan, sillä se oikea kyllä lopulta löytyy. Tuo sivistynyt jatkakoon tietä eteenpäin. Ehkä hänelläkin vielä natsaa, jos luopuu joistakin paskantärkeilyistä.

Niin Mikolla on kaikki välineet vain omissa käsissään. Kukaan muu ei voi vaikuttaa Mikon mielenkiinnonkohteisiin tai pakottaa olemaan sosiaalinen edes alueellisesti. Mikkojen valitus on turhaa jos eivät itse aio tehdä mitään.

Kyllä Mikot tekevätkin ja löytävät sen oikean, jolle ei tarvitse mielistellä, vaan ottavat hänet ihmisenä sellaisenaan. Mutta he eivät ole korkeastikoulutettuja luokittelijoita, vaan tavismirkkuja.

Olet väärässä. Ihminen joka on yhtä älykäs ja aktiivinen kuin perunasäkki ja jota ei ole 33 v kiinnostanut mikään muu kuin pelaaminen ei todellakaan löydä ketään. Ei edes sitä tavismirkkua.

Luuletko, ettei Mikkoa muu kiinnosta? Olet jyrkkä oletuksissasi. Hän on saanut paljon kehuja asiakaspalvelutyössään mikä antaa olettaa ettei ole aivan sivistymätön juntti.

En oleta mitään. Niinhän Mikko itse kertoo haastattelussaan.

Taatusti oletat, kun et tunne ihmistä muuten.

Lainaan Mikkoa " en ole komea, pitkä, lihaksikas. En seuraa muotia. En ole kiinnostava. En käy yökerhoissa. En katso televisiota, en kuuntele musiikkia, en lue uutisia. En ole somessa. En osaa puhua."

Kerroppa miksi kukaan kiinnostuisi tällaisesta henkilöstä?

Aloittaisin tapaamisella ja tutustumalla. Se on hyvä lähtökohta. Siinä saattaisi tulla esiin hänen ajatusmaailmansa ja mielipiteensä, jotka herättäisivät kiinnostuksen.

Komeus on katsojan silmissä. Itsekin olen tuollainen Mikko, mutta niinpä vain löysin naisen, jonka kanssa olen asunut jo kaksikymmentä vuotta. Ja hän on silmissäni aina yhtä kaunis. Ja minä haluttava (ihme kumma mielestäni...)

Mutta meidän elämänarvot kohtaavatkin lähes kaikilla osa-alueilla. Se vaan natsaa, kun se natsaa! 

Kuvitellaan, että olisin saman ikäinen ja sinkku. Missä minä tapaisin Mikon? Miten tapaaminen etenisi?

Tapaat mikon samassa työhöntutustumispaikassa.

Juttelette asiakkaista ja siitä miten kiva on pakata näyden ostoksia.

yhtä äkkiä Mikko tulee liki ja kuiskaa: Mennäänks panee?

Sit meette Mikolle pelaatte pleikkaa, panette ja syötte suklaata.

Lapsenne ovat lihavia ja lyhyitä rillipäitä..eli ihan mikon näköisiä.

Vierailija
847/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelin jodelissa kerran "ei ole naista ei ole naista" valittajan kanssa. Sellaisen negatiivisella sävyllä valittavan kanssa. Meidän juttu pelkisty kaiken jälkeen siihen, että tämä valittaja oli haluton tekemään yhtään mitään mikä olisi voinut parantaa mahdollisuuksia löytää nainen. Tietokoneharrastuksen vähemmälle jättäminen? Ei käynyt. Tutustumaan kirjallisuuteen ja kulturellien harrastuksien hankkiminen? Ei käynyt. Vastauksena "vai että pitäisi itseään alkaa muuttamaan ja tekemään asioita joista ei pidä".

Vaikka ottaisi huomioon sen että naiset lähestyy miehiä harvemmin ja aloitetta odotetaan perinteisesti mieheltä, sen että ujoimmille miehille lankeaa vaikein rooli ja niin edespäin, on suurin ongelma joillain varmuudella jääräpäisyys ja haluttomuus olla kiinnostava. Kaikki ei voi tapahtua aina omin ehdoin. Joskus täytyy mukautua.

Naisten ehdoilla ja säännöillä tässä mennäänkin.

Mutta sitten kun ei enää jaksa mielistellä, vie nainen eropaperit kuten yleensä.

Kannattaakin ottaa Mikot tuo huomioon. Hetken hurmio saattaa olla loppuiän turmio.

Hyvin muuten luettelit  vaatimuksia, joita esitetään.  Kannattaa tosiaan ottaa ne esiin heti Mikkoja (tai yleensä miehiä) tavatessa. Joku heistä saattaa järkiintyä silmänräpäyksessä.

Miksi Mikot niin hirveästi haluaa olla ihmisen kanssa jonka kanssa ei edes yhteisiä mielenkiinnon kohteita? Mikon kanssa ei voi edes uutisista puhua.

Ihan vain siksi että pääsisi panemaan?

Mikot etsivät kumppania nääs.

Joillakin voi olla samat harrasteet ja uutiset, mutta usein tulee vastaan joku itseään sivistyneenä pitävä tärkeilijä. Mikkojen tuleekin kiireesti siirtyä seuraavaan, sillä se oikea kyllä lopulta löytyy. Tuo sivistynyt jatkakoon tietä eteenpäin. Ehkä hänelläkin vielä natsaa, jos luopuu joistakin paskantärkeilyistä.

Niin Mikolla on kaikki välineet vain omissa käsissään. Kukaan muu ei voi vaikuttaa Mikon mielenkiinnonkohteisiin tai pakottaa olemaan sosiaalinen edes alueellisesti. Mikkojen valitus on turhaa jos eivät itse aio tehdä mitään.

Kyllä Mikot tekevätkin ja löytävät sen oikean, jolle ei tarvitse mielistellä, vaan ottavat hänet ihmisenä sellaisenaan. Mutta he eivät ole korkeastikoulutettuja luokittelijoita, vaan tavismirkkuja.

Olet väärässä. Ihminen joka on yhtä älykäs ja aktiivinen kuin perunasäkki ja jota ei ole 33 v kiinnostanut mikään muu kuin pelaaminen ei todellakaan löydä ketään. Ei edes sitä tavismirkkua.

Luuletko, ettei Mikkoa muu kiinnosta? Olet jyrkkä oletuksissasi. Hän on saanut paljon kehuja asiakaspalvelutyössään mikä antaa olettaa ettei ole aivan sivistymätön juntti.

Jep. 33 v " opiskelija" jonka vaatteiden pakkaustaitoja on asiakkaat kehuneet. Sori, ei taida täysillä hyrrätä.

Eli nyt Mikko on jo kehitysvammainenkin?

Ei välttämättä kehitysvammainen, mutta kyllähän palaute viestii siitä, että on erilainen oppija. Olen työskennellyt heidän parissaan ja silloin, kun ei muuta positiivista löydy niin sitä etsitään pienistä taidoista ja osaamisista.

eri

Mikkohan voi olla mitä tahansa, mutta minusta on melko mautonta lähteä yhden lehtijutun perusteella tuomitsemaan ihmistä ja muutenkin mietin, että missä määrin nämä kommentit kumpuavat stereotypisestä mielikuvasta, joka yhdistetään kokemattomiin miehiin. Ei voi olla normaali tai älykäs, jos on aikuisenakin kokematon - jotakin pitää olla vialla.

Vierailija
848/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika typerää neuvoa Mikkoa menemään naisvaltaisen harrastuksen pariin vain etsimään kumppania.

Toinen typerä neuvo on et Mikon pitäisi hommata koira ihan vain sen takia kun sen kautta tapaa naisia.

Kyllä niitä naisia tapaa ihan kaupoissa,kirjastoissa tai ylipäätänsä ihan menemällä vain ulos.

Mutta kaupoissa, kirjastossa ja ulkona hyvin hyvin harva nainen haluaa ,että randomi mies tulee mitään tuttavuutta tekemään ja vastaanotto on yhtä huono kuin tuossa bussipysäkki yrityksessä . Mutta käki esim käy samassa koirapuistossa tai agilityharkoissa niin juttelemaan alkaminen on luontevampaa.

Minä ja muppe (koirani) hengaillaan koirapuistossa.

Mikko on lainannut kaverinsa susikoiraa ja saapuu paikalle.

Minä: moikka ompas hieno koira ,onko se kiltti?

Mikko . nmmmhhh ja päästää koiran irti.

Koira hyökkää muppen selkään ja alkaa ..no tiedättehän

Huudan mikolle auta nyt herranjumala!!!!

Mikko repii susikoiran irti...ja sanoo: mennääks panee?

Vierailija
849/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain tosi hankalaa silloin kun aina saa pakit ihan samantien.

Ainakin itse kun yritti esim aloittaa lavatanssiharrastusta, niin tuli kyllä kokeiltua ties mitä variaatioita, haki muiden mukana keskivaiheilla, haki ihan ekana, haki viimeisten joukossa, haki eturivistä, haki takarivistä, haki ihan seinäruusuja.

Yritti hakea vähän nuorempia tai vanhempia.

Yritti tehdä vertailua oman pukeutumisen ja muiden pukeutumisen välillä löytämättä mitään merkitykselliseksi laskettavaa eroa.

Jossain tanssipaikalla oli parvi niin yritti sieltä vielä katsoa onko varsinaisessa tanssiinhakemisessa jotain mitä voisi tehdä jotenkin eri tavalla.

Mutta kun ei saa oikein mistään reunasta kiinni kun vain sai pakit yritti miten tahansa.

Vuoden verran jaksoi, ja todella järjettömällä tahdonvoimalla yritti illan aikana hakea ainakin kolme kertaa, ja joka kerran jälkeen analysoida mitä voisi tehdä jotenkin toisin. Lopultakaan ei vaan keksinyt mitä enää voisi kokeilla ja piti luovuttaa koko hommasta ennekuin järki lähtee lopullisesti.

Vierailija
850/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain erittäin epämukavaa, kun vieras ihminen tulee juttelemaan ihan yks kaks yllättäin jossain bussipysäkillä tai bussissa. Koirapuisto (tai muu harrastus) on ehkä vähän eri asia, siellä kuitenkin ainakin oletettavasti jossain määrin samanhenkisiä ihmisiä ja keskustelu syntyy yleensä siitä yhdestä tietystä aiheesta.

Vierailija
851/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirapuisto (tai muu harrastus) on ehkä vähän eri asia, siellä kuitenkin ainakin oletettavasti jossain määrin samanhenkisiä ihmisiä ja keskustelu syntyy yleensä siitä yhdestä tietystä aiheesta.

Vierailija
852/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä yhdestä tietystä aiheesta. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirapuisto (tai muu harrastus) on ehkä vähän eri asia, siellä kuitenkin ainakin oletettavasti jossain määrin samanhenkisiä ihmisiä ja keskustelu syntyy yleensä siitä yhdestä tietystä aiheesta.

Mikäköhän se aihe on???:)

Vierailija
853/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennääks paneen kirjoitti:

siitä yhdestä tietystä aiheesta. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän se aihe on???:)

Oma kokemus. Koirapuistossa yllättäin koirista ja salilla yllättäin treenaamisesta.

Vierailija
854/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on köykäisiä ehdotuksia. Pitäisikö Mikon hommata koira, jotta jollain verukkeella pystyisi koirapuistossa aloittaa keskusteluja naisten kanssa. Kuulostaa melkoisen epätoivoiselta toiminnalta. Ehdottakaa nyt vielä ryyppäämisen ja tupakoinnin aloittamista, jotta pääsee lähiräkälöiden tupakkipaikoille iskemään pubiruusuja. Kyllähän noilla kaikilla tavoilla varmasti pääsee kosketuksiin naisten kanssa, mutta löytääkö Mikko sieltä kaltaistaan? Vähän epäilen. Kyllähän sieltä Mikko löytäisi jonkun naisen joka näkee Mikossa elämäntapansa mahdollistajan/kustantajan, mutta en usko että se tekisi Mikkoa onnellisemmaksi. Mutta tällä palstallahan parisuhteessa olevat ovat aina onnellisempia mitä sinkut ja vaimot/naisystävät ainakin omasta mielestään täydellisiä.

Vierailija
855/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin on köykäisiä ehdotuksia. Pitäisikö Mikon hommata koira, jotta jollain verukkeella pystyisi koirapuistossa aloittaa keskusteluja naisten kanssa. Kuulostaa melkoisen epätoivoiselta toiminnalta. Ehdottakaa nyt vielä ryyppäämisen ja tupakoinnin aloittamista, jotta pääsee lähiräkälöiden tupakkipaikoille iskemään pubiruusuja. Kyllähän noilla kaikilla tavoilla varmasti pääsee kosketuksiin naisten kanssa, mutta löytääkö Mikko sieltä kaltaistaan? Vähän epäilen. Kyllähän sieltä Mikko löytäisi jonkun naisen joka näkee Mikossa elämäntapansa mahdollistajan/kustantajan, mutta en usko että se tekisi Mikkoa onnellisemmaksi. Mutta tällä palstallahan parisuhteessa olevat ovat aina onnellisempia mitä sinkut ja vaimot/naisystävät ainakin omasta mielestään täydellisiä.

Ei, vaan Mikko voisi miettiä niiden omien kiinostuksen kohteiden kautta, että missä voisi tavata muita ihmisiä. Jos tykkää pelata, olisko jotain pelimiittiä tms. johon voisi mennä ja jutella, no, siitä pelaamisesta?

Tämä ei ole noin vaikeaa.

Vierailija
856/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne vedelköön kä...nsä ja ihmetelköön netin ihmeellistä maailmaa. Sitähän se on kuitenkin tähän asti tehnytkin.

Vierailija
857/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Mikon pitäisi ihan ensimmäiseksi miettiä, mihin ja miksi hän naisen/parisuhteen ylipäänsä haluaa. Jotta olisi joku, jota voisi halata? Jotta saisi kävellä käsi kädessä? Jotta saisi seksiä? Entä mitä muuta parisuhde yleensä sisältää ja onko Mikolla mitä tarjota naiselle? Onko hänen kanssaan mukavaa jakaa arki ja kantaa yhdessä vastuuta? Onko hän kiinnostavaa seuraa ja paras mahdollinen ystävä?

Parisuhteen roolikartta (http://www.vslk.fi/index.php?id=20) sisältää joitakin rooleja, joita ihmisillä parisuhteessa on, ja Mikon kannattaisi pohtia, millainen hän on/olisi. Kovin hyvänä en sitä pidä eikä se toimi ihmisillä, joilla ei ole kokemusta parisuhteesta (= siitä, millainen itse on parisuhteessa).

Vierailija
858/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain tosi hankalaa silloin kun aina saa pakit ihan samantien.

Ainakin itse kun yritti esim aloittaa lavatanssiharrastusta, niin tuli kyllä kokeiltua ties mitä variaatioita, haki muiden mukana keskivaiheilla, haki ihan ekana, haki viimeisten joukossa, haki eturivistä, haki takarivistä, haki ihan seinäruusuja.

Yritti hakea vähän nuorempia tai vanhempia.

Yritti tehdä vertailua oman pukeutumisen ja muiden pukeutumisen välillä löytämättä mitään merkitykselliseksi laskettavaa eroa.

Jossain tanssipaikalla oli parvi niin yritti sieltä vielä katsoa onko varsinaisessa tanssiinhakemisessa jotain mitä voisi tehdä jotenkin eri tavalla.

Mutta kun ei saa oikein mistään reunasta kiinni kun vain sai pakit yritti miten tahansa.

Vuoden verran jaksoi, ja todella järjettömällä tahdonvoimalla yritti illan aikana hakea ainakin kolme kertaa, ja joka kerran jälkeen analysoida mitä voisi tehdä jotenkin toisin. Lopultakaan ei vaan keksinyt mitä enää voisi kokeilla ja piti luovuttaa koko hommasta ennekuin järki lähtee lopullisesti.

Sanoisin että ongelma on usein siinä, että näillä miehillä on sellainen, etten sanoisi vähän epätoivoiseenkin kallistuva "pakko saada nainen"-asenne, mikä näkyy ulospäin. Heille ei niinkään tunnu olevan väliä kuka se lähestyttävä kohde on ja siksi täysin randomisti kokeillaan kaikkia, jos vaikka jonkun kohdalla tärppäisi. Minulle on jokunen lähestyjä sanonut että harvoin tulee kenestäkään tuntemattomasta fiilistä että haluaisi lähestyä, mutta minun kohdallani tuli. Jaksan kyllä kovasti epäillä, että samat fraasit on heitetty jokuselle muullekin.

Vierailija
859/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain erittäin epämukavaa, kun vieras ihminen tulee juttelemaan ihan yks kaks yllättäin jossain bussipysäkillä tai bussissa. Koirapuisto (tai muu harrastus) on ehkä vähän eri asia, siellä kuitenkin ainakin oletettavasti jossain määrin samanhenkisiä ihmisiä ja keskustelu syntyy yleensä siitä yhdestä tietystä aiheesta.

Mulla on kyllä tapana jutella bussipysäkillä niin miesten kuin naistenkin kanssa, enkä näe siinä mitään omituista. Tosin en ole ollut sieltä hakemassa parisuhdetta, vaan puheenaiheena on ollut yleensä sää tai jokin muu neutraali aihe.

Vierailija
860/913 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä tapana jutella bussipysäkillä niin miesten kuin naistenkin kanssa, enkä näe siinä mitään omituista. Tosin en ole ollut sieltä hakemassa parisuhdetta, vaan puheenaiheena on ollut yleensä sää tai jokin muu neutraali aihe.

Mulla ei taas ole. Yleensä seison siellä kuulokkeet korvilla ja tuijottelen kännykkää. Poikkeuksen teen, jos pitää kysyä jotain neuvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi