Ostin vaimolle kyseiset alushousut. Käyttäisitkö sinä palstamamma näitä?
Kommentit (38)
Voisin käyttääkkin, mutta koko ei saa sitten heittää yhtään, muuten näyttää rumalta.
Nuo on minusta tosi hienot, joten kyllä voisin. Samasta yläosasta en pitänyt.
Noin muuten en pidä siitä, että mies suoraan ostaa minulle alusvaatteita. Hän voi aina ehdottaa ja kertoa, mistä pitää ja näyttää kuvia, mutta lopullisen ostopäätöksen haluan tehdä itse.
Mulla on vähän samanlaiset mutta nätimmät! Ja mielelläni käytän. Yleensä vedän tuollaiset päälle kun haluan viestittää miehelle, että ”sinä viet, minä vikisen” ;)
Kotona, en muuten. Kai ostit nuo liivit myös mukaan?
Tuheroni näkyisi kivasti läpi :) <3
Toki, kunhan saan nämä sektiotikit pois, nuo narurimpulat tarttuisivat niihin aika kivuliaasti. En tosin tiedä, innostuisiko oma mieheni juuri näistä härpättimistä, kysäisempä.. Kommentti oli "hyi helvetti", joten empä taida meille hankkia. :D
En käyttyäisi. Tekokuitu on kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Toki, kunhan saan nämä sektiotikit pois, nuo narurimpulat tarttuisivat niihin aika kivuliaasti. En tosin tiedä, innostuisiko oma mieheni juuri näistä härpättimistä, kysäisempä.. Kommentti oli "hyi helvetti", joten empä taida meille hankkia. :D
Käytättekö miehen kanssa yhteisiä alusvatteita?
No ei noi oikein perusalushousuista käy, liian epäkäytännölliset. Petipuuhissa voisin käyttää mutta niistä puuttuu reikä haaruksista.
wau!!!!! ostaisipa mun mies joskus mulle ees jotkut alusvaatteet.....
On kyllä kauniit. Mutta epäilen, ettei oikein sopisi mulle kun oon aikalailla pehmeä lölleröpunkero 🤔
Voisiko vaimosi sitten myydä nuo minulle kun on niitä käyttänyt?
Eikö vaimosi osaa ostaa itse alusvaatteitaan ?
En. Mahamakkarani pursuisivat noista reijistä ja näyttäisin kamalalta.
Ai että olisin näky noissa, kun läskit ja karvat pullistelisi eli olisin kuin kutumatikka verkossa.
Aiemmin kun vaimo vielä pukeutui seksikkäämmin, niin ostelin mukavia fleecehapsu onepiecejä. Nyt kun käyttää vain niitä(kotona) niin ajattelin vaihtaa suuntaa. :D
Ap
En vaikka olen laiha ja näyttäisi varmaan samalle lun tolla mallilla. Ei vaan ole mun tyyliä ja näyttää epämukavilta.
En.