Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla kaunis?

Vierailija
16.10.2019 |

Olen aikuisiällä saanut kuulla tätä ja se on hullua, koska lapsuuden sekä nuoruuden olin vähän sellainen nörtin näköinen ja pyöreä, tyyli oli mitä sattuu(vaatteita ostin pari kertaa vuodessa). Aikuistuessani hoikistuin ja löysin oman tyylini, monta kertaa olen kuullut olevani kaunis. En oikein tiedä, mitä pitäisi ajatella. Tykkään vaatteista ja laittautumista ylipäänsä, mutta mitä sitten jos on kaunis. Se on vain kuorta. Enkä tiedä, hyödynkö ulkonäöstäni mitenkään. Oikeastaan olen aika yksinäinen ja voihan se olla, että ulkonäköni pelottaa ihmisiä. Oon myös hieman sosiaalisesti kömpelö ja mietityttää se, pidetäänkö minua ylpeänä.

Muistan nuorempana ajatelleeni, voi kun olisin nätti, maailma olisi auki ja saisi kavereita, poikaystävän jne.

Tämmönen pieni pohdinta.. Mitä te olette mieltä ja onko jakaa kokemuksia? Maailma on aika ulkonäkökeskeinen paikka, vaikka onni oikeasti muodostuu ihan muista jutuista.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se miltään tunnu. Ei ole kauneuskipuja.

Vierailija
2/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin helppoa. Aamuisin välillä meinaa unohtua peilin ääreen. Ei välttämättä tarvitsisi meikata mutta ihan toisten iloksi korostan näitä minun parhaimpia puoliani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta se tuntuu, kun saa mitä haluaa, mutta rasittaa, kun rumat naiset on kateellisia.

Vierailija
4/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän miten sen tuo tai jättää tuomatta esille. Minulta ei liikene kovin paljon myötätuntoa naisille, jotka ovat vetäviä ja pukeutuvat paljastavasti ja meikkaavat paljon ja kuitenkin valittavat sitä, että vain heidän ulkonäkönsä noteerataan. No aijaa? Totta kai se noteerataan kun satsaat siihen niin paljon ja nostat esille.

Vierailija
5/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää että kaunis nainen on yksinäinen kuka mies viitsii jotain kullimagneettia ottaa riesakseen...

Vierailija
6/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vientiä riitä? Mietin usein että olisimpa kauniimpi (ja parempi sängyssä yms...) niin miehiä riittäisi :(

Vierailija
7/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ärsyttää se, että aina kun menen baariin, miehet alkaa iskemään. En muista yhtäkään baarireissua, etteikö joku olisi kiinnostunut. Nuorempana se ei toki ollut ongelma ja olin immarreltu, mutta nykyään se on ahdistavaa. Olen parisuhteessa. 

Vierailija
8/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää että kaunis nainen on yksinäinen kuka mies viitsii jotain kullimagneettia ottaa riesakseen...

Mikä logiikka tuossa nyt on?

Yksinäinen kullimagneetti?

Eikö seurapiiriperhonen olisi kaiken järjen mukaan todennäköisemmin kullimagneetti kuin toi yksinäinen?

Väitän kyllä, ettei miehet edes tunnista kullimagneetteja.

Vierailija
9/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se taida olla niin mahtavaa kun voisi luulla. Mun kauniilla läheisillä on jokaisella ihan sairas omakuva, ovat kokonaan riippuvaisia ulkopuolelta tulevasta validaatiosta ja sen takia hyväksikäyttäjien manipuloitavissa. Hyvän parisuhteen löytäminen on heille vielä vaikeampaa kuin mulle. Ikääntyminen on heille ihan hirveää. Jostain syystä ovat myös kaikki melko misogynistisiä ja näkevät muissa naisissa pelkkää kateutta ja kilpailijoita. 

Toki olen tavannut monta kaunista naista jotka vaikuttavat ainakin pinnallisen tuttavuuden kautta tosi onnellisilta, tasapainoisilta ja parasta elämäänsä eläviltä. He voivat olla enemmistökin.

Vierailija
10/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä se tuntuu. Ja varsinkin kun olen vielä kiva, empaattinen, hyvä itseluottamus ja huumorintajuinen. Voitte arvata että miehiä piisaa :)

Vierailija
11/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ärsyttää se, että aina kun menen baariin, miehet alkaa iskemään. En muista yhtäkään baarireissua, etteikö joku olisi kiinnostunut. Nuorempana se ei toki ollut ongelma ja olin immarreltu, mutta nykyään se on ahdistavaa. Olen parisuhteessa. 

Mitä se parisuhde vaikuttaa ei kai kukaan nainen baariin huviksensa mene sieltä haetaan peeenistä.

Vierailija
12/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä se tuntuu. Ja varsinkin kun olen vielä kiva, empaattinen, hyvä itseluottamus ja huumorintajuinen. Voitte arvata että miehiä piisaa :)

Sinä nyt et ole munaa nähnytkään, mutta ihan huvittava vastaus.

Vierailija
13/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitavat olla ns. keskitason miehiä.

Itse olen hyvännäköinen mies eikä minun tarvitse yrittää iskeä naisia.

Vierailija
14/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se parisuhde vaikuttaa ei kai kukaan nainen baariin huviksensa mene sieltä haetaan peeenistä.

Sinulla ei taida olla ystäviä. Jos olisi, ymmärtäisit myös sen vaihtoehdon baarikäynneille. 

Vierailija
15/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En montaa munaa ole nähnytkään. En harrasta yhden illan suhteita.

Olisi ehkä pitänyt kirjoittaa että miehiä piisaisi mutta kelpuutan vain harvat.

Vierailija
16/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En montaa munaa ole nähnytkään. En harrasta yhden illan suhteita.

Olisi ehkä pitänyt kirjoittaa että miehiä piisaisi mutta kelpuutan vain harvat.

Mielesi kuitenkin tekisi, mutta saat siittä paremmudentunnetta kun olet pihtari:).

Vierailija
17/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kohtelevat paremmin, naiset huonommin.

Vierailija
18/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Samat havainnot minulla.

Vierailija
19/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin on miehiä jotka kohtelevat hyvinkin huonosti varsinkin kauniita, koska itsetunto pitää romuttaa, jotta omat mahikset kasvavat tai ajattelevat että koska on kaunis on myös huono luonne.

Elämä on aika pitkälti sattumaa, oli sitten kaunis tai ruma, elämä ei ole ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
20/83 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä edes väliä? Nykyisin kun kaikki tavismuijatkin luulee olevansa suuria kaunottaria kun jatkuvasti saavat kuunnella sitä pillun puutteessa olevilta luusereilta tms valkoritareilta jotka luulee että tuolla irtoaa.

Sitten on tinderi missä lehmäkin saa mätchejä mallipojilta. Plus nämä uudet tulokkaat jotka nyt panee koiraakin ja passin toivossa tekevät mitä tahansa.

Parisuhde jossa mies on oikeasti rakastava, uskollinen ja kunnioittaa naista taas vaati muutakin kun kauniin naaman. Ei kukaan mies kestä mitään narsisti selfie tyhjäpää ilkeätä supernarttua pidemmän päälle oli naama sitten miten kaunis tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi