Mitä vihaatte naisten kanssa asumisessa?
Itellä ois nää
-hiuksia joka puolella, Viemäri täynnä niitä varmaan kuukauden välein :D
-pakko siivota aina vaikka ei olisikaan sotkuista
-juhlapyhät on kaikista p*skimpia, pitää jynssätä koti ihan tip top kuntoon kun ystävät ja perheenjäsenet tulee kylään
-ihme vege larppaus ja ramdom keittiö psykoosit
-en saa pitää alkoholia lasikaapissa, koska se häpeää mun juomista. Otan välillä pelatessa enemmän, en mä mikään alkoholisti ole.
-kuntopyörä, jumppapallo yms kuntoilu p*skaa mitä ei käytä kun kerran ja sitten menee vaan sivuun
-hamstraa tavaraa vit*sti varastoon, minne mä haluisin rakentaa salin ja äijä huoneen.
-ei osaa huoltaa autoa, ei edes perus juttuja kuten renkaiden vaihto
-käyttää omat rahansa välillä alennuksessa oleviin vaatteisiin, jolloin mun pitää maksaa kaikki jällellä olevat laskut
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol ootte aika veitikoita. Jotain parikymppisiä pojankloppeja täällä "ällöttää alapäähaju vessassa ja hiukset" :DDDDDDDDDD
T. N33
Et taida tajuta, kuinka saatanan kuvottava se lemu voi pahimmillaan olla?
Mä tajuan. Olen nainen, enkä voi mennä vessaan toisen naisen jälkeen, jos siellä haisee tolta. Mutta ei kaikki naiset haise. Itse en ainakaan tunnista itsestäni.
Oon miettinyt, mistä se haju tulee. Haudutteleeko eukot menkkaverisiteitä liian pitkään alapäässään, vai onko toi haju e-pilleristien haju? Kokeilin joskus pillereitä, ja pissani alkoi haista kuin joltain mätänevältä eläimeltä. Se oli sellainen epäpuhdas, voimakas lemu josta tulee mieleen sekä sikala että eläinten sisäelimet. Lopetin pillereiden käytön saman tien.
Vai johtuuko se haju huonosta hygieniasta? Jos vessasta löytyy käsisuihku, kannattaa itsensä pestä joka pisulirunkin jälkeen. Ja jos et kärsi hiivatulehdusalttiudesta, käytä rohkeasti pesuainetta myös!
Tirsk, eihän omaa hajuaan haista, kun sen kanssa elää koko ajan.
Naisten hajuista noin kiinnostuneen lesbon elämä on tietysti hankalaa, kalkitsetko mättään ennen kuin alat nuolemaan?
Mitä tulee noihin pikkupoikiin - ei naisista tarvitse pitää, ihan reilusti voi siirtyä poikain kanssa asumaan ja terskajuustoja nauttimaan. Ehania ootte. Äippä tuo kohta voikkaleipää.
Ilmeisesti otit itseesi. Silloin kannattaa miettiä, miksi niin loukkaantuu.
Oman hajunsa kyllä haistaa, ainakin minä haistan. Siksi lopetinkin e-pillerit, kun huomasin sen muuttavan pissani hajua. Menkkaverenkin hajun haistan. Omia hajujaan kannattaa hieman nuuhkia, niin pääsee nopeammin kiinni mahdollisiin tulehduksiin ja poikkeamiin.
Naisista en ole koskaan ollut kiinnostunut seksuaalisessa mielessä, vaikka moni mies on yrittänyt tarjotella ajatusta, että kaikki naiset olisivat pohjimmiltaan biseksuaaleja (ja ilman muuta haluaisivat kolmanneksi pyöräksi naisen).
Ymmärrän joidenkin miesten kammon suuseksiin, sillä naistenvessojen käyttäjänä on joidenkin naisten puutteellinen hygienia tullut minullekin selväksi. Joskus hautumisen haju johtuu ihan anatomiastakin: paikat hinkkaa ja on poimuja, niin ettei ilma pääse kuivattamaan koskaan. Moni lisää hajuongelmaansa vielä muovitetuilla pikkuhousunsuojilla tai tekokuituisilla alkkareilla.
Pahoitteluni siitä, että tartuin hajuongelmaan. Mutta en voi mitään sille, että tässä asiassa ymmärrän miehiä erittäin hyvin.
Minäkin olen tähän hajuun törmännyt, mutta ymmärrän ettei se tietenkään koko ajan haise, joten se ei ole vaikuttanut siihen että tykkään antaa naiselle suuseksiä. Kaipa se lähinnä menkkoihin liittyy, ainakaan omissa naisissani en muissa yhteyksissä ole mitään hajuja huomannut.
Miesten listatessa ihannenaisen ominaisuuksia ihan jokaisella on vaatimuksena pitkät hiukset. Sitten parisuhteessa iso ärsytyksen aihe on juuri ne hiukset. Mitä ihmettä? Pitää olla varovainen, mitä toivoo, sen voi saada.
Keittiöpsykoosi on selkeästi jonkun turhautumisen purkamista. Ei liity varsinaisesti keittiöön mitenkään, mutta keittiötä järjestelemällä siivoaa samalla omaa päätään.
Vierailija kirjoitti:
Miesten listatessa ihannenaisen ominaisuuksia ihan jokaisella on vaatimuksena pitkät hiukset. Sitten parisuhteessa iso ärsytyksen aihe on juuri ne hiukset. Mitä ihmettä? Pitää olla varovainen, mitä toivoo, sen voi saada.
Ihmeellisesti otetaan nokkiin tästä hiusasiasta. Minulla on pitkät hiukset, ja minua itseänikin toisinaan ärsyttää se kun niitä on villasukan pohjissa, ruuassa, vaatteissa, viemärin tukkeena, per*vaossa, toisin sanoen paikoissa _mihin ne eivät kuulu_.
Jatkuva piereskely ja paskanhaju ärsyttää.
Hauska ketju :D.
Ja mielenkiintoinen katsaus toisten elämään. Tiedän että muutama kaverini on tällainen, he ovat aina parisuhteessa ja asuvat yhdessä kumppaninsa kanssa. Ja aina on jotain stressattavaa.
Itsestäni en siivous- tai keittiöpsykoosia tunnista. Olen asunut nykyisessä kämpässäni neljä vuotta, sohva on kaverilta lainassa, sänky vanha. Sisustanut olen vaihtamalle kerran verhot koko tänä aikana ja maton ostin. Kotiin kun tulen töiden jälkeen en todellakaan halua siivota, kokata, aloittaa projektia, siirtää pöytää 30cm vasemmalle, maalata kattoa tai hinkata jotain hammasharjalla... Olen aivan liian vähäenerginen ja mukavuudenhaluinen.
Asuntoni on siisti, huonekalut kauniita, ja mitä vähemmän tavaraa sitä parempi. Vaatteeni mahtuvat yhdelle rekille ja häkkivarasto on täysin tyhjä. Karsin tavaraa muuttaessani kotiani vieläkin minimalistisemmaksi, mutta hissukseen, yksi tavara kerrallaan. En todellakaan halua kuluttaa vapaa-aikaani suursiivoukseen!
Niin, olen sinkku. En ole parisuhteeseen "kelvannut" kenellekään. Ehkä olen liian tylsä ihminen - jos olisin räiskyvä keittiöpsykoosiin vaipuja, ehkä vaikuttaisin mielenkiintoisemmalta/mystisemmältä?
Mua ärsytti (olen nainen) kun asuin vähän aikaa toisen naisen kanssa kimppakämpässä. Hän määräsi ihan senttimetrilleen, missä kohtaa minun täytyy säilyttää kenkiäni eteisessä. Vessassa oli myös viivottimella vedetyt viivat, missä oli minun saippuani paikka ja missä hänen. Nämä säännöt hän oli siis jo keksinyt ennen kuin muutin sinne :D
Ei kyllä varmaan liity varsinaisesti vain naisiin mitenkään tuo edellinen.
Sama tyyppi otti iltaisin miesvieraita vastaan ja meno oli aika äänekästä.
Koko ketjua lukematta haluan kommentoida tuota hiusjuttua, suurin osa miehistä haluaa että naisella on pitkät hiukset....tytölle kalju tai siili niin ongelma ratkaistu.
Tämä ei nyt liity asiaan muuten kuin siten, että bongasin joidenkin sanovan, että nainen ei katso toimintaa ja vastaavaa, niin omasta lähipiiristä ja ystävistä oon laittanut merkille, että ne naiset, joilla on veljiä, katsovat lähes poikkeuksetta toimintaa. Ne, joilla on vain siskoja eivät katso juuri mitään toimintaa. Itse en kauheasti siedä romanttisiakomedioita ja draamakin takkuaa (minulla on isoveli).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisesti otetaan nokkiin tästä hiusasiasta. Minulla on pitkät hiukset, ja minua itseänikin toisinaan ärsyttää se kun niitä on villasukan pohjissa, ruuassa, vaatteissa, viemärin tukkeena, per*vaossa, toisin sanoen paikoissa _mihin ne eivät kuulu_.
Yökyökyök. Leikka tukkasi lyhyeksi. Pitkät irtohiukset on yököttäviä.
Hiukset todella ovat ärsyttäviä, siksi pidän hiuksia kotona letillä ja robotti-imuri siivoaa lähes päivittäin :). t. pitkähiuksinen nainen
Et taida tajuta, kuinka saatanan kuvottava se lemu voi pahimmillaan olla miesten jäljiltä?