Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vihaatte naisten kanssa asumisessa?

Vierailija
16.10.2019 |

Itellä ois nää
-hiuksia joka puolella, Viemäri täynnä niitä varmaan kuukauden välein :D
-pakko siivota aina vaikka ei olisikaan sotkuista
-juhlapyhät on kaikista p*skimpia, pitää jynssätä koti ihan tip top kuntoon kun ystävät ja perheenjäsenet tulee kylään
-ihme vege larppaus ja ramdom keittiö psykoosit
-en saa pitää alkoholia lasikaapissa, koska se häpeää mun juomista. Otan välillä pelatessa enemmän, en mä mikään alkoholisti ole.
-kuntopyörä, jumppapallo yms kuntoilu p*skaa mitä ei käytä kun kerran ja sitten menee vaan sivuun
-hamstraa tavaraa vit*sti varastoon, minne mä haluisin rakentaa salin ja äijä huoneen.
-ei osaa huoltaa autoa, ei edes perus juttuja kuten renkaiden vaihto
-käyttää omat rahansa välillä alennuksessa oleviin vaatteisiin, jolloin mun pitää maksaa kaikki jällellä olevat laskut

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessa haisee ihan karsealle eukon käynnin jälkeen. Ei se pelkkä kusipaskan haju, vaan siinä on sitten lisäksi vielä menkkapillun haju sekä tökötit joiden kaikkien pitää tietenkin olla jollain tapaa hajustettuja. Hyi helvetti.

No tämän tekstin kirjoittajan pitäis selkeesti katella kumppanikseen samaa sukupuolta olevia henkilöitä. :D

Vierailija
42/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei voi olla vain tekemättä mitään. Jos istut sohvalle juomaan vettä ja nainen tekee samalla jotain - lajittelee vaikka naistenlehtiä - niin heti pitää alkaa myös itse tekemään jotain. Jos itse olen tekemässä jotain suunniteltua esim. leikkaamassa nurmikkoa niin vaimo saa toki samalla juoda sisällä kahvia ja lukea naistenlehtiä. Kun tulen sisälle ja sanon, että nyt olen muuten valmis pihalla ja istun keittiön pöydän ääreen juomaan kahvia niin vaimo sanoo, että noniin, että nyt aletaan sitten siivoamaan. Ei ole olemassa vaimon töitä ja miehen töitä vaan miehen työt ja yhteiset työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo keittiöpsykoosi ja tunnistan sen myös itsessäni. En osaa sanoa, mistä tuo johtuu, mutta noita kohtauksia iskee pari kolme kertaa vuodessa.

Vierailija
44/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol ootte aika veitikoita. Jotain parikymppisiä pojankloppeja täällä "ällöttää alapäähaju vessassa ja hiukset" :DDDDDDDDDD

T. N33

Et taida tajuta, kuinka saatanan kuvottava se lemu voi pahimmillaan olla? 

Mä tajuan. Olen nainen, enkä voi mennä vessaan toisen naisen jälkeen, jos siellä haisee tolta. Mutta ei kaikki naiset haise. Itse en ainakaan tunnista itsestäni.

Oon miettinyt, mistä se haju tulee. Haudutteleeko eukot menkkaverisiteitä liian pitkään alapäässään, vai onko toi haju e-pilleristien haju? Kokeilin joskus pillereitä, ja pissani alkoi haista kuin joltain mätänevältä eläimeltä. Se oli sellainen epäpuhdas, voimakas lemu josta tulee mieleen sekä sikala että eläinten sisäelimet. Lopetin pillereiden käytön saman tien.

Vai johtuuko se haju huonosta hygieniasta? Jos vessasta löytyy käsisuihku, kannattaa itsensä pestä joka pisulirunkin jälkeen. Ja jos et kärsi hiivatulehdusalttiudesta, käytä rohkeasti pesuainetta myös!

Vierailija
45/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se naisten luonteen pohjavireenä oleva tyytymättömyys on joskus raskasta. Eli kaikkea pitää koko ajan muuttaa. Koko ajan pitää suunnitella muutosta, koskaan ei voi huokaista, että nyt on hyvin, ollaan tässä. 

Klassisimmillaan tämä näkyy pakonomaisessa sisustamisessa ja siivoamisessa, pahimmillaan vielä rhoittaa sen. Projekti on loputon ja nainen vatvoo ja suunnittelee ja suunnittelee. Jotkut harvat toki tekevätkin, mutta miehellä on kuitenkin se toteuttajan ja mahdollistajan rooli. Mies tyytyisi paljon vähempään, nainen ei tyydy mihinkään, koska aina voisi olla paremmin ja aina voi ympäristöä muuttaa.

Sinulle ja kaikille muillekin yleistäjille - enemmän tämä teidän valintanne kertoo teistä kuin naisista yleensä. Sinä ilmeisesti hurahdat tällaisiin dominanaisiin - jotka on hankalasti tyydytettäviä, nyrpeitä ja vaativia. Ehkä kuvittelet romanttisessa pikkupäässäsi 'parantavasi' tai tyydyttäväsi naisesi ja siten olevasi oikia alhva-uros? Jokuhan tuossa luonteenpiirteessä vetoa, kun ilmeisesti olet useammankin sellaisen naisen kanssa ollut.

T. nainen, joka on törmännyt vastaavanlaisiin naisiin muutaman kerran elämässään ja kiertänyt ne kaukaa - energiasyöppöjä 

Vierailija
46/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol ootte aika veitikoita. Jotain parikymppisiä pojankloppeja täällä "ällöttää alapäähaju vessassa ja hiukset" :DDDDDDDDDD

T. N33

Mä tajuan. Olen nainen, enkä voi mennä vessaan toisen naisen jälkeen, jos siellä haisee tolta. Mutta ei kaikki naiset haise. Itse en ainakaan tunnista itsestäni.

Oon miettinyt, mistä se haju tulee. Haudutteleeko eukot menkkaverisiteitä liian pitkään alapäässään, vai onko toi haju e-pilleristien haju? Kokeilin joskus pillereitä, ja pissani alkoi haista kuin joltain mätänevältä eläimeltä. Se oli sellainen epäpuhdas, voimakas lemu josta tulee mieleen sekä sikala että eläinten sisäelimet. Lopetin pillereiden käytön saman tien.

Vai johtuuko se haju huonosta hygieniasta? Jos vessasta löytyy käsisuihku, kannattaa itsensä pestä joka pisulirunkin jälkeen. Ja jos et kärsi hiivatulehdusalttiudesta, käytä rohkeasti pesuainetta myös!

Kuukautisverellä ja valkovuodolla on omat "hajunsa", jotka nyt ei normaalisti ole mitään erityisen voimakkaita eikä vastenmielisiä (esim. miltä nyt veri yleensä haisee). Voimakkaampia hajuja voi sitten aiheuttaa bakteeritulehdus tai jokin muu sairaus. Toi mätänevän eläimen haju kuulostaa aika huolestuttavalta.

Mua huvittaa suurettomasti tää alapäähajuvalitus. Kaikki ne kuitenkin häviää paskan hajulle, ja sitä meistä kaikista tulee hautaan asti :D

Vierailija
47/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekasat lattialla. Homssuisuus.

Vierailija
48/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N33

Kuukautisverellä ja valkovuodolla on omat "hajunsa", jotka nyt ei normaalisti ole mitään erityisen voimakkaita eikä vastenmielisiä (esim. miltä nyt veri yleensä haisee). Voimakkaampia hajuja voi sitten aiheuttaa bakteeritulehdus tai jokin muu sairaus. Toi mätänevän eläimen haju kuulostaa aika huolestuttavalta.

Mua huvittaa suurettomasti tää alapäähajuvalitus. Kaikki ne kuitenkin häviää paskan hajulle, ja sitä meistä kaikista tulee hautaan asti :D

Kai minulla on sitten miehen hajuaisti, mutta rehellinen paskanhaju ei ole ollenkaan niin hirveä, kuin joidenkin naisten vessaan jälkeensä jättämä alapäänhaju. Ja alapäänhajulla en tarkoita mitään bakteerivaginoosia, joka haisee hyvin selvästi helteeseen höyryämään jätetyiltä kalanperkeiltä. Se tietty inha haju on tympeä, jopa hieman makea lemu. Paskanhaju on paskanhajua, mutta ei vedä vertoja tuolle tympeälle kaamealle lämpimälle hajulle, jota on vaikea edes sanoin kuvata.

Vierailija
49/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että asioiden suunnitteluun käytetään enemmän aikaa kuin asian tekemiseen menee aikaa. Lisäksi tekeytyminen marttyyriksi koska joutuu ottamaan vetovastuun suunnittelusta.

Esim tunnin haravointia varten pitää järjestellä ja delegoida juttuja viisi tuntia.

Vierailija
50/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se naisten luonteen pohjavireenä oleva tyytymättömyys on joskus raskasta. Eli kaikkea pitää koko ajan muuttaa. Koko ajan pitää suunnitella muutosta, koskaan ei voi huokaista, että nyt on hyvin, ollaan tässä. 

Klassisimmillaan tämä näkyy pakonomaisessa sisustamisessa ja siivoamisessa, pahimmillaan vielä rhoittaa sen. Projekti on loputon ja nainen vatvoo ja suunnittelee ja suunnittelee. Jotkut harvat toki tekevätkin, mutta miehellä on kuitenkin se toteuttajan ja mahdollistajan rooli. Mies tyytyisi paljon vähempään, nainen ei tyydy mihinkään, koska aina voisi olla paremmin ja aina voi ympäristöä muuttaa.

Sinulle ja kaikille muillekin yleistäjille - enemmän tämä teidän valintanne kertoo teistä kuin naisista yleensä. Sinä ilmeisesti hurahdat tällaisiin dominanaisiin - jotka on hankalasti tyydytettäviä, nyrpeitä ja vaativia. Ehkä kuvittelet romanttisessa pikkupäässäsi 'parantavasi' tai tyydyttäväsi naisesi ja siten olevasi oikia alhva-uros? Jokuhan tuossa luonteenpiirteessä vetoa, kun ilmeisesti olet useammankin sellaisen naisen kanssa ollut.

T. nainen, joka on törmännyt vastaavanlaisiin naisiin muutaman kerran elämässään ja kiertänyt ne kaukaa - energiasyöppöjä 

Oletko asunut pidempään muiden naisten kanssa? Ei nuo piirteet tule esille heti, eikä se aina ole sellaista varsinaista päsmäröintiä. Kaikki ei edes vaadi mitään keneltäkään muulta. Kunhan vai puuhaavat itse ja kokevat suurta tarvetta tuohon. Ja stressaavat ja ahdistuvat. Aina pitäisi tehdä, muuttaa ja siivota, ja jos ei tee, olo on selvästi levoton. Ei tätä varmasti ole aivan jokaisessa naisessa ja näitä löytyy miehistäkin. Arvioisin, että naisista vähintään 70% on kuitenkin selvästi näitä sisustus- ja siivousvimmaisia pohjimmiltaan.

Mä olen biseksuaali mies ja asuin n. viisi vuotta miespuolisen kumppanin kanssa. Nykyään asun naisen kanssa ja olen elämäni aikana muutenkin elänyt erilaisten naisten kanssa eri syistä enemmänkin. Joskus asuin pari kuukautta mummonikin kanssa. Heillä kaikilla on ollut tämä piirre. Tuo mieskin oli semmoinen pakonomainen sisustaja ja siivooja. Jotain hyvin naismaista hänessä oli. En olisi ollut yhtään yllättynyt, jos olisi jossain vaiheessa sanonut tuntevansa itsensä enemmän naiseksi. Epäilen, ettei se kuitenkaan ole niin yleistä miehillä. Joku tosi alkukantainen juttu se kai on.

Siinäkin voi olla perää, että itse vain jostain syystä hurahdan semmoisiin ihmisiin. Meidän koko suvun naisissa on ylipäänsä tuo piirre. Aina poikkeus lähisuvussa taitaa olla mun autistinen serkku. Sukuun syntyneissä ja naiduissa on tätä yhtä lailla.

Vierailija
51/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, a... pitkät hiukset on ja viemärit/hajulukot tukossa. Myönnän. Viemärin puhdistan itse, hajulukkoa en uskalla ettei tule vesivahinko. Miehelle sen putsaaminen ei ole ollut ongelma.

Olen sisustanut kaksi vuotta sitten kun muutin nykyiseen asuntooni, vaihdellut sohvan paikkaa käytännöllisemmäksi tosin kaksi kertaa. En ole ostanut sisustukseen mitään uutta, myin itse asiassa nyt pois lipastoja ja tyhjensin kaappeja.

En tiedä keittiöpsykooseista, viittaisiko kenties muuhun stressiin, joka purkautuu sitten keittiössä vaan? Kun miesystävä tulee käymään laitan hälle ruokaa ja useimmiten istutaan sohvalla ja katsotaan Netflixiä, käydään kuntosalilla tai lenkillä. Sellasta laiskottelua tää kotoilu on, kumpikaan ei tissuttele eikä elä paheellisesti.

En tunnista tästä aloituksesta ainakaan itseäni.

t. nainen kuitenkin

Kovin massiivista vesivahinkoa et pääse aiheuttamaan putsaamalla itse sen hajulukon - siinä on vajaa desi vettä ja mistään ei siihen sitä lisää tule, kun sitä putsaat. Ämpäri alle, jos pelottaa, että kaadat lattialle tms.

Vierailija
52/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei saa olla oma itsensä; sukat, kalsarit ja jalat pöydällä, olutta ja kossua jääkaapissa ja tyhjiä tölkkejä sekä pulloja siellä missä ne ovat tyhjentyneetkin. Misukoiden vierailutkin joutuu sovittelemaan hyvin tarkasti.

Vierailija
53/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N33

Kai minulla on sitten miehen hajuaisti, mutta rehellinen paskanhaju ei ole ollenkaan niin hirveä, kuin joidenkin naisten vessaan jälkeensä jättämä alapäänhaju. Ja alapäänhajulla en tarkoita mitään bakteerivaginoosia, joka haisee hyvin selvästi helteeseen höyryämään jätetyiltä kalanperkeiltä. Se tietty inha haju on tympeä, jopa hieman makea lemu. Paskanhaju on paskanhajua, mutta ei vedä vertoja tuolle tympeälle kaamealle lämpimälle hajulle, jota on vaikea edes sanoin kuvata.

Ok, no siis täytyy kyllä sanoa että tää koko ilmiö on mulle aika lailla tuntematon, en oo koskaan tällaiseen julkisissakaan vessoissa törmännyt. Mun kokemuksen mukaan naisten alapäät ei vaan normaalisti haise niin voimakkaasti että niistä jäisi vessaan jokin haju leijumaan, muutenhan ne haisisi aika lailla vaatteidenkin läpi koko ajan (???) (vrt. esim. paskanhaju). Ehkä sulla on sitten poikkeuksellisen voimakas hajuaisti tältä osin tai jotain, jotkuthan kuulemma haistaa senkin kenellä naisella on kuukautiset. Elämä on kyllä varmaan aika rankkaa niin herkällä hajuaistilla, koska silloinhan haistaa kaikki ihmisten pienetkin epähygieenisyydet, vähänkin pettäneet dödöt, vaihtamattomat sukat ja kalsarit, ja pesemättömät hampaat ja perseet. Täytyy kyllä sanoa että jos jotakuta näin voimakkaasti kumppanin keho ällöttää, niin silloin ei kannata kyseisen henkilön kanssa olla.

(Ja tuskin oon itsekään se haisija, kun kuitenkin mua on ihan hyvällä halulla nuoltu ja mies nuolisi vapaaehtoisesti enemmänkin.) 

Vierailija
54/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N33

Tirsk, eihän omaa hajuaan haista, kun sen kanssa elää koko ajan.

Naisten hajuista noin kiinnostuneen lesbon elämä on tietysti hankalaa, kalkitsetko mättään ennen kuin alat nuolemaan?

Mitä tulee noihin pikkupoikiin - ei naisista tarvitse pitää, ihan reilusti voi siirtyä poikain kanssa asumaan ja terskajuustoja nauttimaan. Ehania ootte. Äippä tuo kohta voikkaleipää.

Vierailija
55/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N33

Tirsk, eihän omaa hajuaan haista, kun sen kanssa elää koko ajan.

Naisten hajuista noin kiinnostuneen lesbon elämä on tietysti hankalaa, kalkitsetko mättään ennen kuin alat nuolemaan?

Mitä tulee noihin pikkupoikiin - ei naisista tarvitse pitää, ihan reilusti voi siirtyä poikain kanssa asumaan ja terskajuustoja nauttimaan. Ehania ootte. Äippä tuo kohta voikkaleipää.

Ilmeisesti otit itseesi. Silloin kannattaa miettiä, miksi niin loukkaantuu.

Oman hajunsa kyllä haistaa, ainakin minä haistan. Siksi lopetinkin e-pillerit, kun huomasin sen muuttavan pissani hajua. Menkkaverenkin hajun haistan. Omia hajujaan kannattaa hieman nuuhkia, niin pääsee nopeammin kiinni mahdollisiin tulehduksiin ja poikkeamiin.

Naisista en ole koskaan ollut kiinnostunut seksuaalisessa mielessä, vaikka moni mies on yrittänyt tarjotella ajatusta, että kaikki naiset olisivat pohjimmiltaan biseksuaaleja (ja ilman muuta haluaisivat kolmanneksi pyöräksi naisen).

Ymmärrän joidenkin miesten kammon suuseksiin, sillä naistenvessojen käyttäjänä on joidenkin naisten puutteellinen hygienia tullut minullekin selväksi. Joskus hautumisen haju johtuu ihan anatomiastakin: paikat hinkkaa ja on poimuja, niin ettei ilma pääse kuivattamaan koskaan. Moni lisää hajuongelmaansa vielä muovitetuilla pikkuhousunsuojilla tai tekokuituisilla alkkareilla.

Pahoitteluni siitä, että tartuin hajuongelmaan. Mutta en voi mitään sille, että tässä asiassa ymmärrän miehiä erittäin hyvin.

Vierailija
56/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menkkaveri haisee ihan järkyttävälle: oma ja kaikkien muiden. Käynti ABC:lle ja asia todennettu. Naisilla ällöttävä tapa myös laittaa käytettyjä terveyssiteitä yms roskikseen käärimättä niitä paperiin tai siihen muoviin mistä ottaa toisen terveyssiteen. On oikeasti ällöttävää käydä naisten vessoissa. Naiset usein miehiä kritisoivat vessasiisteydestä, mutta eivät naiset paljoa korkeampia pisteitä tässä saa ja mistään tulehduksista ja hautumisista ei ole kyse: se menkkaveri haisee, jos et haista, on ongelmia hajuaistin kanssa.

-Nainen, jonka menkkaveri haisee järkyttävälle. Myös miehen mielestä.

Vierailija
57/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on tuollainen kuin Ap kuvailee.

Ärsyttävin on kyllä että koko kylppäri täynnä karvoja ihan jatkuvasti. 

Enää en edes jaksa sitä siivota, siivotkoon itse partakarvansa.

Ei juo alkoholia mikä on hyvä, mutta ei anna minunkaan juoda ei kotona eikä kylässä.

Vierailija
58/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän vois lisätä vielä sen, ettei naiset kestä yhtään kritiikkiä. Tai jos sanoo jostain epäkohdasta syyllistämättä naista, niin hän ottaa sen henkilökohtaisesti ja loukkaantuu. Mulle puoliso on esim. huomautellut pahan hajuisesta hengityksestä, tyynyyn kuolaamisesta, likavaatteiden levittelystä jne. enkä ole ottanut niitä pahalla, vaan päin vastoin, sillä eihän sitä aina itse muuten tajua mistä toinen harmistuu, mutta jos sanon samoista asioista naiselle, niin sehän loukkaantuu, vaikka ei tietenkään pitäisi. Ja sitten valitetaan kun mies ei puhu...

Tämän olen minäkin huomannut. Yhtään mitään naisen toimintatapaa ei saisi millään tapaa kyseenalaistaa, tai suhde päättyy. Tosin päin kyllä tulee kritiikkiä ihan estoitta.

Vierailija
59/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkaveri tuoreeltaan ei periaatteessa haise, jos emättimen ph-tasapaino ei ole häiriintynyt. Kymmenenkin tuntia emättimessä ollut tamponi haisee vain vereltä ja vähän limalta. Mies haluaa harrastaa tavallista seksiä menkkojenikin aikaan, ja hänen mielestään tuoksu on ihan raikas. No varmasti, kun veri on tuoretta ja tulee siinä samalla ulos. Pesuista on syytä huolehtia erityisesti kuukautisten aikaan, ja itse mieluummin kyllä harrastan jotain muuta seksiä kuin emätinyhdyntää silloin.

Eri asia on se, että juuri menkkojen aikaan ph voi muuttua. Siteet on sitten oma lukunsa: ne alkavat tietysti haista kun veri pääsee kosketuksiin siteen materiaalien ja ilman kanssa, varsinkin jos niiden antaa parikin tuntia hautua jalkovälissä.

Jos tuore menkkaveri haisee järkyttävältä, ei ph ole aivan kohdillaan emättimessä ja mahdollisesti anatomia on sellainen, että veri ei pääse kunnolla ulos, vaan on ollut pidemmän aikaa jossain poimussa kuin elatusastiassa.

Sideroskikset löyhkää hirvittävältä, ja ne pitäisi tyhjentää useita kertoja päivässä noilla ABC-asemilla tai missä hyvänsä.

Vierailija
60/72 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että asioiden suunnitteluun käytetään enemmän aikaa kuin asian tekemiseen menee aikaa. Lisäksi tekeytyminen marttyyriksi koska joutuu ottamaan vetovastuun suunnittelusta.

Esim tunnin haravointia varten pitää järjestellä ja delegoida juttuja viisi tuntia.

Nainen osaa kyllä muuttua marttyyriksi siinä, että joutuu ottamaan vetovastuun asioista, joita mies ei ole alunperinkään halunnut lähteä toteuttamaan. Ja tästä palataan taas siihen, että koko ajan pitäisi olla joku projekti päällä, ei voi koskaan olla tyytyväinen siihen mitä on.