Mitä vihaatte naisten kanssa asumisessa?
Itellä ois nää
-hiuksia joka puolella, Viemäri täynnä niitä varmaan kuukauden välein :D
-pakko siivota aina vaikka ei olisikaan sotkuista
-juhlapyhät on kaikista p*skimpia, pitää jynssätä koti ihan tip top kuntoon kun ystävät ja perheenjäsenet tulee kylään
-ihme vege larppaus ja ramdom keittiö psykoosit
-en saa pitää alkoholia lasikaapissa, koska se häpeää mun juomista. Otan välillä pelatessa enemmän, en mä mikään alkoholisti ole.
-kuntopyörä, jumppapallo yms kuntoilu p*skaa mitä ei käytä kun kerran ja sitten menee vaan sivuun
-hamstraa tavaraa vit*sti varastoon, minne mä haluisin rakentaa salin ja äijä huoneen.
-ei osaa huoltaa autoa, ei edes perus juttuja kuten renkaiden vaihto
-käyttää omat rahansa välillä alennuksessa oleviin vaatteisiin, jolloin mun pitää maksaa kaikki jällellä olevat laskut
Kommentit (72)
Se naisten luonteen pohjavireenä oleva tyytymättömyys on joskus raskasta. Eli kaikkea pitää koko ajan muuttaa. Koko ajan pitää suunnitella muutosta, koskaan ei voi huokaista, että nyt on hyvin, ollaan tässä.
Klassisimmillaan tämä näkyy pakonomaisessa sisustamisessa ja siivoamisessa, pahimmillaan vielä rhoittaa sen. Projekti on loputon ja nainen vatvoo ja suunnittelee ja suunnittelee. Jotkut harvat toki tekevätkin, mutta miehellä on kuitenkin se toteuttajan ja mahdollistajan rooli. Mies tyytyisi paljon vähempään, nainen ei tyydy mihinkään, koska aina voisi olla paremmin ja aina voi ympäristöä muuttaa.
Jaa, a... pitkät hiukset on ja viemärit/hajulukot tukossa. Myönnän. Viemärin puhdistan itse, hajulukkoa en uskalla ettei tule vesivahinko. Miehelle sen putsaaminen ei ole ollut ongelma.
Olen sisustanut kaksi vuotta sitten kun muutin nykyiseen asuntooni, vaihdellut sohvan paikkaa käytännöllisemmäksi tosin kaksi kertaa. En ole ostanut sisustukseen mitään uutta, myin itse asiassa nyt pois lipastoja ja tyhjensin kaappeja.
En tiedä keittiöpsykooseista, viittaisiko kenties muuhun stressiin, joka purkautuu sitten keittiössä vaan? Kun miesystävä tulee käymään laitan hälle ruokaa ja useimmiten istutaan sohvalla ja katsotaan Netflixiä, käydään kuntosalilla tai lenkillä. Sellasta laiskottelua tää kotoilu on, kumpikaan ei tissuttele eikä elä paheellisesti.
En tunnista tästä aloituksesta ainakaan itseäni.
t. nainen kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38. kirjoitti:
Aika lailla sama lista mulla:
-hiuksia joka paikassa
-vieraita ei voi laskea sisälle, ennen kuin kaikki on siivottu tip top
-olut tölkkien piilottaminen pois näkyvistä (en ole juoppo, mutta kaikki sitä kuitenkin juo..)
-käytännön asioiden hahmottaminen. Jatkuvasti saa täydentää kauppaostoksia, kun puoliso ei osaa arvioita yhtään paljonko mitäkin menee viikon aikana
-hitaus kaikessa tekemisessä. Mihinkään ei voi lähteä 5 min varoitusajalla, vaan lähtöön on varattava lähemmäs tunti.
-jatkuva sellaisista asioista stressaaminen, joihin ei voi vaikuttaa
-ei syö lihaa, joten pitää monesti tehdä kaksi eri versiota ruoista
-ei tykkää toimintaelokuvista, eikä länkkäreistä
olisinpa homo :D
Ok, mutta haluaisitko sitten lyhythiuksisen ja meikkaamattoman tai hyvin vähän laittautuneen naisen? Niitäkin kyllä löytyy
Kannattaako nyt noin kovasti hermostua, kun joku listaa asioita jotka ovat kumppanin kanssa hankalia?
Hermostuminen on sun tulkinta, kysyin neutraalin kysymyksen.
Siis miksi minusta tämä ketju on ihan hauska näin naisena :D otan enempi huumorilla tämän kuin naisten solvauksena. Vastaavan voisi tehdä miehistä. Ja ei, en nyt tarkoita että ihan kaikki miehet/naiset ovat just tälläsiä.
Vierailija kirjoitti:
Tyydyn dildoon kirjoitti:
MIksi miehet vaatii naisilta pitkiä hiuksia mutta sitten valittavat pitkistä hiuksista. Ota tuosta nyt stten selvä. MIksi kukaan nainen suostuu enää asumaan miehen kanssa kun miehet vihaavat naisia?
Haluan minäkin ruokaa mutta valitan silti tiskeistä. Haluan palkkaa mutta valitan kun pitää mennä töihin maanantaina.
Ei tämä mitään naisvihaa ole (muutamia asiattomiksi ilmoittamiani kommentteja lukuun ottamatta). Saavathan miehetkin kertoa mikä yhteiselossa ärsyttää.
Mun mielestä on silti typeryyttä valittaa puolisossa niistä asioista, joita itse hänelle haluat. Vähän sama kuin nainen vaatisi mieheltä lihaksia, ja sitten valittaisi siitä että miehen on toisinaan käytävä salillakin. Musta se on vain epäkunnioittavaa, jos toinen ei voi mitenkään välttää näitä valituksen aiheita.
En minä ainakaan siivoa jos ei ole sotkuista, miksi niin tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Se naisten luonteen pohjavireenä oleva tyytymättömyys on joskus raskasta. Eli kaikkea pitää koko ajan muuttaa. Koko ajan pitää suunnitella muutosta, koskaan ei voi huokaista, että nyt on hyvin, ollaan tässä.
Klassisimmillaan tämä näkyy pakonomaisessa sisustamisessa ja siivoamisessa, pahimmillaan vielä rhoittaa sen. Projekti on loputon ja nainen vatvoo ja suunnittelee ja suunnittelee. Jotkut harvat toki tekevätkin, mutta miehellä on kuitenkin se toteuttajan ja mahdollistajan rooli. Mies tyytyisi paljon vähempään, nainen ei tyydy mihinkään, koska aina voisi olla paremmin ja aina voi ympäristöä muuttaa.
Kyllä näin nelikymppisenä ei jaksa enää sisustaa,rojut vie turhaa rahaa.
Nuorilla naisilla on tarve miellyttää toisiaan, tässä iässä elää hetkessä ja on elämään tyytyväinen.
Jatkuva remointi on kilpailua ja ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol ootte aika veitikoita. Jotain parikymppisiä pojankloppeja täällä "ällöttää alapäähaju vessassa ja hiukset" :DDDDDDDDDD
T. N33
Et taida tajuta, kuinka saatanan kuvottava se lemu voi pahimmillaan olla?
NO entäs se ukoista lähtevä haju? Eipä ole hääviä, ei.
ihan hauska ketju :) kaikilla on outoja tapoja, mitä on vaikee ymmärtää :)
Mikset ap vaan eroa jos on noin kauheaa? Naisvihaa taas liikkeellä....
Joo pää hajoo tätä lukiessa.. ja viha on aika vahva sana, en itsekkään pidä miehen kakkarantupöntöstä enkä jalkahienhajusta, mutta en silti vihaa asua hänen kanssaan.
En voi puhua kuin tästä yhdestä naisesta jonka kanssa olen asunut ja asun edelleen.
Hän on toivottoman hajamielinen ja hukkaa ihan kaiken. Jos jokin asia ei ole hänen kädessään, sen voi julistaa kadonneeksi. Olen löytänyt jääkaapista shampoota, kaukosäätimen ja rahapussin, kylpyhuoneesta mehupurkin, vaatekaapista kengät jne.
Itse olen todella järjestelmällinen ja ahdistun siitä kun tavarat eivät ole koskaan omilla paikoillaan. Välillä asia naurattaa, välillä aiheuttaa lihava riidan.
Vierailija kirjoitti:
Tähän vois lisätä vielä sen, ettei naiset kestä yhtään kritiikkiä. Tai jos sanoo jostain epäkohdasta syyllistämättä naista, niin hän ottaa sen henkilökohtaisesti ja loukkaantuu. Mulle puoliso on esim. huomautellut pahan hajuisesta hengityksestä, tyynyyn kuolaamisesta, likavaatteiden levittelystä jne. enkä ole ottanut niitä pahalla, vaan päin vastoin, sillä eihän sitä aina itse muuten tajua mistä toinen harmistuu, mutta jos sanon samoista asioista naiselle, niin sehän loukkaantuu, vaikka ei tietenkään pitäisi. Ja sitten valitetaan kun mies ei puhu...
Yritä ottaa asia kokonaisuudessaan kohteliaasti puheeksi puolison kanssa. Esim. sano että negatiivisista asioista kertominen tuntuu loukkaavan häntä, mikä saa sut haluamaan olla kertomatta niistä.
Mun mielestä turhaan sanot että naiset ovat tällaisia, koska kritiikin vastaanottaminen ei ole sukupuolikysymys, olen esim. työskennellyt miehen kanssa joka lähti ovet paukkuen ulos huoneesta kun yritin antaa asiallista ja pakollistakin kritiikkiä tämän työstä. Mutta tässä kohtaa kyllä naisten itsetunto saattaa kokea isomman kolauksen kuin miesten, koska perinteisesti on ajateltu että naisten pitäisi olla siivoja ja viehkoja, ja mainitsemasi asiat saattavat tätä kuvaa rikkoessaan aiheuttaa naiselle suurempaa ahdistusta ja nolostusta kuin miehelle, joille on ollut ok olla vähän possuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vois lisätä vielä sen, ettei naiset kestä yhtään kritiikkiä. Tai jos sanoo jostain epäkohdasta syyllistämättä naista, niin hän ottaa sen henkilökohtaisesti ja loukkaantuu. Mulle puoliso on esim. huomautellut pahan hajuisesta hengityksestä, tyynyyn kuolaamisesta, likavaatteiden levittelystä jne. enkä ole ottanut niitä pahalla, vaan päin vastoin, sillä eihän sitä aina itse muuten tajua mistä toinen harmistuu, mutta jos sanon samoista asioista naiselle, niin sehän loukkaantuu, vaikka ei tietenkään pitäisi. Ja sitten valitetaan kun mies ei puhu...
Yritä ottaa asia kokonaisuudessaan kohteliaasti puheeksi puolison kanssa. Esim. sano että negatiivisista asioista kertominen tuntuu loukkaavan häntä, mikä saa sut haluamaan olla kertomatta niistä.
Mun mielestä turhaan sanot että naiset ovat tällaisia, koska kritiikin vastaanottaminen ei ole sukupuolikysymys, olen esim. työskennellyt miehen kanssa joka lähti ovet paukkuen ulos huoneesta kun yritin antaa asiallista ja pakollistakin kritiikkiä tämän työstä. Mutta tässä kohtaa kyllä naisten itsetunto saattaa kokea isomman kolauksen kuin miesten, koska perinteisesti on ajateltu että naisten pitäisi olla siivoja ja viehkoja, ja mainitsemasi asiat saattavat tätä kuvaa rikkoessaan aiheuttaa naiselle suurempaa ahdistusta ja nolostusta kuin miehelle, joille on ollut ok olla vähän possuja.
Niin ja siis että saa sut haluamaan olla kertomatta niistä, koska et haluaisi loukata.
Ennen muinoin oli liian isoja asuntoja, joka nurkkaan piti keksiä huonekalu.
Järkevillä nykyajan naisilla on vain tarpeellinen.
Meillä mies ei kestä yhtään kritiikkiä,iskee heti marttyyriviitan olkapäilleen.
Toiselle on turha silloin jatkuvaan huomautella,kun jokaisessa löytyy huomautettavaa,jos sille tielle lähtee.
Narsistit sitten erikseen,ketään niin täydellistä luonteeltaan ei löydy tälle yhteiskunnan tulipilarille: narsistille.
Nämä ovat niitä muutamia jo esiin tulleita juttuja:
- hiuksia joka paikka täynnä
- tavaran kerääminen ja hamstraaminen (vanhoja sisustusesineitä, verhoja, käytettyjä pöytätabletteja, astioita, keskeneräisiä ompeluksia, epämääräisiä askarteluja, "kierrätysprojekteja", mm. suikaleiksi leikattuja kahvipusseja ym.); vieraita varten siivotessa mitään ei voi heittää pois, vaan nopeasti kaikki sullotaan kaapin perille, vintille, sängyn alle erilaisiksi "pesiksi", jotka jäävät perkaamatta ja purkamatta
- tiettyjen juttujen tekeminen vain siten, kuin hän haluaa, tyyliin "lautaset on kuivauskaapissa oltava tässä järjestyksessä"
- sisustuksen pakonomainen muuttaminen aika ajoin; jos ei muuta, niin sohva uuteen asentoon
- Sisustus-TV-ohjelmat, joita iltaisinkin on töllötettävä, itse luen mieluummin
'Saastuttaa elimistöään lihalla' - anna mun kaikki kestää! :D
Mitenkähän niistä omista saastaisista lihoistaan vielä pääsisi eroon?
Ketju näköjään nousi vielä esiin. Kirjoitin eilen tuon kuvauksen "keittiöpsykoosista".
Tuo sistus- ja siivousvimma ja se kodin jatkuva muokkaaminen ja "parantaminen" on asia, jota en varmaan tule koskaan ymmärtämään. Koti on aina projekti ja työn alla, vaikka kaikki olisk ihan hyvin.
Kuitenkin nyt kun luin näitä viestejä, niin ehkäpä se on tosiaan joidenkin naisten tapa purkaa jotain stressiä, jota ei osaa edes laittaa sanoiksi. En kiellä sitä, että naisia ja miehiä edelleen kohdellaan eri tavalla ja kyllä kasvatus oli eri sukupuolilla erilaista kun itse olin lapsi, vaikken nyt niin vanha ole (yli 30). Ja onhan meissä nyt eroja noin jo aivotoiminnankin osalta.
Täällä rouva jäi hiljattain työttömäksi, eikä ole vielä onnistunut löytämään uutta työpaikkaa. On kuitenkin ihminen, jolla pitää olla jotain tekemistä. Tuo "kotiprojekti" ja siitä turhautuminen on kasvanut aika suureksi osaksi sen elämää tällä hetkellä. Ilman muuta tuo ja säännölliset "keittiöpsykoosit" johtuu jostain turhautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat random keittiöpsykoosit? XD
Nainen menee (yleensä) keittiöön ja sekoaa ihan täysin. Se ryhtyy touhuamaan kauhealla raivolla, järjestelee kaiken niin, ettei mistään löydä enää mitään ja jauhaa pakonomaisesti kaikesta, mitä pitäisi hankkia, korjata, viedä muualle (miehen tavarat) yms. Se on yleensä kiihtyneessä mielentilassa ja saattaa suuttua helposti pikkujutuista. Silloin on parasta vain pysyä piilossa tai lähteä ulos. Se ei ole ainakaan pariin tuntiin oikein tässä maailmassa.
Täällä tuota tapahtuu aika säännöllisesti. Jos jostain on eri mieltä, asia kannattaa nostaa esille kohtauksen varmasti päätyttyä.
Olenko kirjoittanut tämän viestin jossain blackoutissa vai asutko sä tietämättäni myös meillä? Kuin suoraan tästä huushollista. Se keittiöpsykoosi tulee myös aivan salamana..istut jossain sohvalla ja nainen pomppaa yhtäkkiä ylös ja ryntää keittiöön. Sitten alkaa selitys, että tää pitäis tehdä, tätä on suunniteltu jo kauan, miks ei mitään tehdä, nyt kyllä heitän kaiken turhan pois, miks tää suolasirotin on muuten täällä? Laitan sen nyt tänne ja kaikki muutkin mausteet. Haepa imuri niin sä imuroit ja mä heitän täältä keittiöstä kaiken pois mitä ei enää tarvita, miks täällä on näin paljon riisiä?
En mitään jos nainen on oikein rakas. Muiden kanssa en ole asustellutkaan.