Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vihaatte naisten kanssa asumisessa?

Vierailija
16.10.2019 |

Itellä ois nää
-hiuksia joka puolella, Viemäri täynnä niitä varmaan kuukauden välein :D
-pakko siivota aina vaikka ei olisikaan sotkuista
-juhlapyhät on kaikista p*skimpia, pitää jynssätä koti ihan tip top kuntoon kun ystävät ja perheenjäsenet tulee kylään
-ihme vege larppaus ja ramdom keittiö psykoosit
-en saa pitää alkoholia lasikaapissa, koska se häpeää mun juomista. Otan välillä pelatessa enemmän, en mä mikään alkoholisti ole.
-kuntopyörä, jumppapallo yms kuntoilu p*skaa mitä ei käytä kun kerran ja sitten menee vaan sivuun
-hamstraa tavaraa vit*sti varastoon, minne mä haluisin rakentaa salin ja äijä huoneen.
-ei osaa huoltaa autoa, ei edes perus juttuja kuten renkaiden vaihto
-käyttää omat rahansa välillä alennuksessa oleviin vaatteisiin, jolloin mun pitää maksaa kaikki jällellä olevat laskut

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisiosta joutuu näkemään niitä kaikkein huonoimpia ohjelmia. Miksi naiset vihaavat huumoria ja asia-ohjelmia?

Vierailija
2/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyä kerääävät turhat härpäkkeet vievät hermot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vihaan itseni kanssa asumisessa noita hiuksia.

Muiden naisten kanssa asumisessa vihaan sitä, etten voi olla kotona oma itseni. Nimenomaisesti en voi käydä paskalla niinkuin haluan. Haluan käyttää käsisuihkua jälkikäteen, mutten ikinä ole oppinut tekemään sitä niin ettei vettä paskahiukkasineen välillä roiskuisi pöntön pinnoille muuallekin kuin sinne kulhoon. Tämä tarkoittaa, että mun on pestävä pönttöni useammin kuin muiden tai se alkaa haista yleiseltä miestenvessalta. (Ulosteen bakteerit hajottavat virtsan urean ammoniakiksi ja tästä tulee järkyttävä haju.) Elän tämän kanssa ihan mielelläni itse, parempi saastainen vessa kuin perse, ja useimmat miehetkään eivät huomaisi mitään. Mutta en siedä sitä ajatusta, että kukaan siisteystestaisi pönttöäni, ja itsekin tarkkasilmäisenä tiedän kuinka helposti sitä tulee havainnoitua toisten taloudenpidon puutteita. En siis muuta enää ikinä kenenkään naisen kanssa yhteen.

Vierailija
4/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista mikään johdu siitä, että kyseessä on nainen.

Vierailija
5/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla sama lista mulla:

-hiuksia joka paikassa

-vieraita ei voi laskea sisälle, ennen kuin kaikki on siivottu tip top

-olut tölkkien piilottaminen pois näkyvistä (en ole juoppo, mutta kaikki sitä kuitenkin juo..)

-käytännön asioiden hahmottaminen. Jatkuvasti saa täydentää kauppaostoksia, kun puoliso ei osaa arvioita yhtään paljonko mitäkin menee viikon aikana

-hitaus kaikessa tekemisessä. Mihinkään ei voi lähteä 5 min varoitusajalla, vaan lähtöön on varattava lähemmäs tunti.

-jatkuva sellaisista asioista stressaaminen, joihin ei voi vaikuttaa

-ei syö lihaa, joten pitää monesti tehdä kaksi eri versiota ruoista

-ei tykkää toimintaelokuvista, eikä länkkäreistä

olisinpa homo :D

Vierailija
6/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän noista mikään johdu siitä, että kyseessä on nainen.

Kyllä johtuu.

Vierailija
7/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa haisee ihan karsealle eukon käynnin jälkeen. Ei se pelkkä kusipaskan haju, vaan siinä on sitten lisäksi vielä menkkapillun haju sekä tökötit joiden kaikkien pitää tietenkin olla jollain tapaa hajustettuja. Hyi helvetti.

Vierailija
8/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas ylikseltä kopioitu aloitus.

tämäkin todistaa sen, että naiset eivät keksi ikinä mitään itse

Vierailija
9/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol ootte aika veitikoita. Jotain parikymppisiä pojankloppeja täällä "ällöttää alapäähaju vessassa ja hiukset" :DDDDDDDDDD

T. N33

Vierailija
10/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol ootte aika veitikoita. Jotain parikymppisiä pojankloppeja täällä "ällöttää alapäähaju vessassa ja hiukset" :DDDDDDDDDD

T. N33

Et taida tajuta, kuinka saatanan kuvottava se lemu voi pahimmillaan olla? 

Vierailija
11/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustusvimma. Isoja huonekaluja pitäisi saada. Mähän ne tietty kannan.

Astioita pitäisi saada lisää, vaikka entisetkin vie kaappitilaa enemmän kuin ruoka.

Hiukset.

Siivoaminen ja se, että ne jutut pitäisi tehdä HETI tai se suuttuu. Siis pitäisi jättää kaikki, mitä olin tekemässä siihen ja ruveta siivoamaan. Odotetaan tämmöistä kahtia repeämistä.

Tuo stressaaminen asioista, joihin ei voi vaikuttaa. Jos voi, niin siitä pitää ensin puhua loputtomasti. Vasta sitten voi ratkaista asian. Ja kun se ei edes sano, mistä kiikastaa, vaan luulen itse tehneeni taas jotain väärin.

Aivan varmasti olen itsekin usein ärsyttävä asuinkumppani. Tässä pata soimaa kattilaa. Huvittavaa, miten samanlaisia juttuja muilla on.

Ymmärrän myös erittäin hyvin tuon käsitteen "keittiöpsykoosi". Tapahtuu täälläkin.

On tuo kuitenkin ihan ok kämppis. Ei siis olla pariskunta. Asun sukulaisnaisen kanssa.

Vierailija
12/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa johonki luostariin.

Vierailija
13/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat random keittiöpsykoosit? XD

Vierailija
14/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja taas ylikseltä kopioitu aloitus.

tämäkin todistaa sen, että naiset eivät keksi ikinä mitään itse

Tai sitten sen, että naisvihaajat haluavat levittää sanomaansa mahdollisimman laajalle (nimettömyyden salliville palstoille). Ihan sama, aloitus oli sen verran lapsellisen yleistävä näkökanta hyvin pieneen osaan naisista, etten jaksanut sitä edes kommentoida.

Vierailija
15/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: Nykyisin LAT tuntuu olevan ihan suosittu ratkaisu suhteissa. Jos ei yhdessäasuminen sovi, niin omat kämpät on ihan ok nykyisin.

Vierailija
16/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M38. kirjoitti:

-hiuksia joka paikassa

-olut tölkkien piilottaminen pois näkyvistä (en ole juoppo, mutta kaikki sitä kuitenkin juo..)

-käytännön asioiden hahmottaminen. Jatkuvasti saa täydentää kauppaostoksia, kun puoliso ei osaa arvioita yhtään paljonko mitäkin menee viikon aikana

-hitaus kaikessa tekemisessä. Mihinkään ei voi lähteä 5 min varoitusajalla, vaan lähtöön on varattava lähemmäs tunti.

Kokeile ihmeessä! Mistä sitä tietää, kuinka innostut. Siinä vain tosin vaihtaa hiukset partakarvoihin ja vauhti taitoihin pyykissä ja pöntössä.

Vierailija
17/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo miksei nykyään kannata otta nykyajan miestä.Ne luulee että nainen istuu sohvalla kuin Kim Kardashian.

-Mulla on kuntolaitteita,käytän niitä joka päivä.

-Auto on yleensä turha menoerä

-Jokainen siivoaa omat jälkensä,myös tommonen mammanpoika

-Shoppailu on enää wt-naisten harrastus

-En pelkää pimeää,mörköjä tai susia.

-Mies ei halua saastuttaa elimistöään lihalla,pelkää sydänoireita

-Hiuksia lähtee eniten lisäkkeistä joita miehet vaatii että naiset näyttää julkkishoroilta.

-Kuukautisia on harvemmin naisilla jotka syö e-pillereitä,sinun tapauksessa toiv.syö.

-Köyhillä on nurkat täynnä tavaraa,joku lohduttava tekijä.

Vierailija
18/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M38. kirjoitti:

-hiuksia joka paikassa

Ok, mutta haluaisitko sitten lyhythiuksisen ja meikkaamattoman tai hyvin vähän laittautuneen naisen? Niitäkin kyllä löytyy

Vierailija
19/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi miehet vaatii naisilta pitkiä hiuksia mutta sitten valittavat pitkistä hiuksista. Ota tuosta nyt stten selvä. MIksi kukaan nainen suostuu enää asumaan miehen kanssa kun miehet vihaavat naisia?

Vierailija
20/72 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyn dildoon kirjoitti:

MIksi miehet vaatii naisilta pitkiä hiuksia mutta sitten valittavat pitkistä hiuksista. Ota tuosta nyt stten selvä. MIksi kukaan nainen suostuu enää asumaan miehen kanssa kun miehet vihaavat naisia?

Haluan minäkin ruokaa mutta valitan silti tiskeistä. Haluan palkkaa mutta valitan kun pitää mennä töihin maanantaina.

Ei tämä mitään naisvihaa ole (muutamia asiattomiksi ilmoittamiani kommentteja lukuun ottamatta). Saavathan miehetkin kertoa mikä yhteiselossa ärsyttää.