K-Supermarket Tripla boikottiin! - Kaupassa on "Ready to eat" -kyltti eikä "Valmisruoat"!
Kommentit (126)
Miten oli auki, eiks avata vasta ylihuomenna... ellet sitten ollu hyllyttämässä ;)
No siinä korkeassa talossahan lukee jotain "Workery east" tai jotain vastaavaa käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Miten oli auki, eiks avata vasta ylihuomenna... ellet sitten ollu hyllyttämässä ;)
IS:n uutisessa oli kuvia. ;)
ap
Vierailija kirjoitti:
No siinä korkeassa talossahan lukee jotain "Workery east" tai jotain vastaavaa käsittämätöntä.
Tulee ympäristö huomioiden tuosta nimestä lähinnä mieleen jokin sosialistinen dystopia.
Antakaa palautetta kauppiaalle. Luulevat vissiin olevansa trendikkäitä mutta oikeasti tuo tuntuu niin teiniltä, "suomen kieli on junttia"...
Vierailija kirjoitti:
Kas kun et ole nillittänyt Forumin nimestä jo vuosia?
Mitä kieltä uskot sanan "forum" olevan?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kauppakeskuksen nimi on Mall of Tripla. Mitä odotat😊
Onko siellä joku maantieteellinen alue nimeltä Tripla? Vai tökerö käännösvirhe?
Voihan sitä ystävällisesti kysyä että eikö mummot ja papat ole toivottuja asiakkaita (kansakoulun käyneillä on varsin vajavainen englannin taito esim. 70 v isäni osaa ehkä n. 10 sanaa jos sitäkään).
Kaikesta ihmiset jaksavatkin loukkaantua.
Minä menen! Ihanaa kun Tripla aukeaa!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Mä en ymmärrä, mikä tuossa sinua risoo? Sano ap sille lapsellesi, ettei puhu finglishiä. Jos jokainen vanhempi pitää siitä huolen, ei suomen kieli mihinkään kuihdu.
Just tuollaista markkinointimerkonomien pelleilyä. Peruskoulusta traumoja kun enkku oli vaan seiska... Pitää näyttää että kyllä mä nyt osaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun et ole nillittänyt Forumin nimestä jo vuosia?
Mitä kieltä uskot sanan "forum" olevan?
Kyllä minä sen tiedän. Mutta eipä ole suuria protesteja nostattanut, vaikka jokusen vuoden tuossa on keskellä Helsinkiä moinen seissytkin.
Kei suupömaakit in tö mall of Triple. You no? Juuts mall in tö peisila steissön.
Jotenkin todella absurdia... että joillain on elämässään ilmeisesti kaikki sen verran loistavasti, että viitsivät loukkaantua jonkun yksittäisen kaupan osaston nimeämistavasta.
Ihan vinkkinä: maailmassa on oikeitakin ongelmia. Jos ne ei teitä kosketa, niin ehkä elämänne olisi mukavempaa, kun ette keksimällä keksisi ongelmia. Oma elämäni ainakin on ihan leppoisaa kun ei tarvitse kaikesta vetää herneitä nenäänsä.
#turhaaenglantia