Onko täällä jollain aito Canadan Goose takki?
Kommentit (21)
Minulla on aito Sonya Rykielin takki. Olen itse Pariisista ostanut vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aito Sonya Rykielin takki. Olen itse Pariisista ostanut vuosia sitten.
En ole koskaan kuullutkaan ko merkistä.
Mulla on PUMAN 20 vuotta vanha verkkatakki ja risat lenkkarit sekä alkon muovikassi kädessä jossa kossupullo,
-tyylikäs olla pitää
terv. kassi alma
Olen nähnyt kaupassa sellaisen ja koskenutkin, joten vastaus on melkein kyllä.
Olen kuullut merkistä. Millaisia ne ovat, eli mikä tekee niistä erityisiä? Sonya Rykielin taas muistan jo lapsuudestani neulemallilehtien tyyliesikuvana.
Junttien takkeja. Kojootti karvareunus eläimeltä joka on kitunut jalkaraudoussa päiviä ja untuvat revitty irti eläviltä hanhilta.
Vierailija kirjoitti:
Junttien takkeja. Kojootti karvareunus eläimeltä joka on kitunut jalkaraudoussa päiviä ja untuvat revitty irti eläviltä hanhilta.
Ei mun takissa ole mitään karvaa näkyvissä. Niitä takkeja on aika paljon erilaisia. Se on vaan merkki.
On. Sain lahjaksi reilu 10 vuotta sitten. Sillä kyllä tarkenee kelillä kuin kelillä. Suomessa on vain niin leudot talvet, että harvoin tulee käytettyä. Onneksi on kestävää laatua.
Mulla välikausitakki on canada goose. Hinta alle 700€ uutena.
Vierailija kirjoitti:
Ruma nimi. Rykiel. Tulee mieleen joku ysköksiä rykivä mummo.
Ei mitään takkia missä on hyväksikäytetty mitään eläintä tai lintua!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun takissa ole mitään karvaa näkyvissä. Niitä takkeja on aika paljon erilaisia. Se on vaan merkki.
Untuvaa kuitenkin? Vakkei omassa talossasi olisi karvaa niin ymmärrät kai että ostamalla kyseisen merkin tuotteita tuet kyseistä toimintaa?
Minula olla moni kappale eri varisia.
Varmaan omalla nimellä ei kannata ilmoittautua, että on malsanut untuvarotsista tuplahinnan ominaisuuksiin nähden?
Mut jos sitä käyttää vaan ostoshelvetissä notkumiseen, niin eihän se haittaa.
Mulla on valkoinen helly haisie takki
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut merkistä. Millaisia ne ovat, eli mikä tekee niistä erityisiä? Sonya Rykielin taas muistan jo lapsuudestani neulemallilehtien tyyliesikuvana.
Sanoiko joku merkin olevan jotenkin erityinen?😂
Kyllä on.