Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 40+ nainen joka annoit nuoren miehen viettelyksen viedä kerro millaista oli että muutkin uskaltaisi

Vierailija
15.10.2019 |

Kuinka monta kertaa tapasitte, häiritsikö ikäero ja rypyt miestä sängyssä, oliko erilaista s***iä

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen eron jälkeen harrastanut lähinnä vain näitä nuorempia miehiä, ikäero 10+ vuotta. Ja miksikö? Ehkä se huomio nuoremmalta imartelee ja plussaa on myös se, että en ole hakemassa mitään vakavaa suhdetta, kaipuu läheisyyteen pitää saada aina jotenkin tyydytettyä. Itse en voisi ajatella näin paljon nuorempaa mitenkään potentiaalisena kumppanina, eikä sen kummempia tunteistakaan suhteeseen näin liity.

Olen nyt 41- vuotias, monesta nuoremman näköinen. Ryppyjä ei vielä ole, tosin vatsanahka on vähän kärsinyt useasta raskaudesta. Kroppa on muuten kunnossa ja kasvotkin ovat ihan kauniit.

Eka kokemus oli heti eron jälkeen, minua 11 vuotta nuorempi mies lähestyi baarissa ja pienen ihmettelyn jälkeen lähdin miehen matkaan. Vietimme kiihkeän yön, mies oli todella innokas ja aamulla hän pyysi numeroni. Viestittelimme välillä ja havaittiinkin pari kertaa. Homma jäi, kun hän alkoi kehittää tunteita minua kohtaan.

Nyt olen vuoden "treffaillut" minua 10 vuotta nuorempaa miestä. Hän tuli juttelemaan ravintolassa ja siitä homma lähti. Eihän meillä keskusteltavaa ole, mutta kummallekin on selvää, että mikä on pelin henki ja se puoli toimii loistavasti. Hän pitää siitä, että tiedän mitä haluan, en takerru ja ole epävarma, toisin kuin useat hänen ikäisensä naiset. Minä pidän hänen elinvoimaisuudestaan ja halustaan kokeilla uutta.
En tiedä olenko jotenkin poikkeus, mutta useat nuoremmat miehet lähestyvät minua ravintolassa ja harrastuksissa. En kuvittele saavani heistä kumppania, mutta hauskaa seuraa ainakin.

Voi kulta, et ole poikkeus. :DD

Vierailija
42/49 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Eihän meillä keskusteltavaa ole”

Oletteko tosi erilaisia ihmisiä, vai miksi ei ole keskusteltavaa?

Iän puolesta (41v ja 31v) ei pitäisi olla mitään ongelmaa keskustelun sujuvuudessa, jostain muusta siis kiikastaa.

Mutta liekö sillä edes väliä, kun ette haluakaan keskustella.

Kiinnitin vaan huomiota tuohon, kun ei oikein saanut selvää mitä seikkaa pidät syynä sille ettei teillä ole keskusteltavaa.

Ikä siihen ei ainakaan syynä ole, se olisi ihan absurdi ajatuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40+ nainen, en usko että tätä tapahtuu kovin paljon tosielämässä ts. p orno teollisuuden ulkopuolella, monestakin syystä.

Suurin syy on se että nainen haluaa sängyssä olla se kauniimpi, miehen halujen kohde. Se halu ei muutu iän mukana. Vaikeampaa toki vanhempana mutta edelleen se on tyypillisin naisen seksuaalisuuden herättäjä.

Tämä. Naisille ja ilmeisesti etenkin vanhemmille polville on ollut ominaista sellainen äärimmäisen epävarmuuden ja narsistisen ihailun janon sekainen seksuaalisuus, jonka suurimmat häviäjät on ne naiset itse.

Minä pidän kaikkia niitä ”haluan olla miestä kauniimpi ja kokea itseni pieneksi ja nuoreksi ja siroksi ja sössönsöö”-naisia heikkoina ja epäviehättävinä naisina, aika noloinakin tyyppeinä.

Itse en koe mitään samaistumispintaa sellaiseen ajattelutapaan ja asenteeseen, enkä jaksa oikeastaan edes kaveerata sellaisten naisten kanssa, koska ollaan kokonaisvaltaisesti niin eri maailmoista - tuo asenne määrittää suuressa määrin koko ihmisen persoonaa.

Omaan ystäväpiiriin on luontaisesti valikoitunut pitkälti toisia itsevarmoja naisia, joiden minäkuva ei ole heijaste jonkun miehen olemuksesta, vaan itsenäinen ja eheä kokonaisuus.

Vierailija
44/49 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ei kiihota. Oman ikäisillä miehillä vain ei ole riittävästi haluja, joillain ei kykyjäkään.

Yksi rakastajani on 30-vuotias. Tavattiin muissa merkeissä ja olin varma, ettei tule olemaan seksiä, että olen ikäni takia turvassa. Täytyy kyllä sanoa, että vaikka hän on erittäin halukas ja viriili, niin seksi on aika perussettiä. En oikeastaan ole enää kiinnostunut.

Vähän alle nelikymppiset rakastajani ovat ihan parhaita. Haluavat joka päivä, seisoo herkästi ja kovana, ja todellakin osaavat koskea naista.

Tuommoisia 19 v olisi koko ajan tarjolla, mutta he ovat silmissäni aivan lapsia, eli ei. Ei muutenkaan kiinnosta alkaa opettamaan, mistä nainen nauttii. (Joka nainen tietysti vielä eri asioista.)

Kovin nuorilla on myös usein toiveita äiti-poika-leikeistä, jotka eivät kiinnosta itseäni yhtään. Samoin halutaan olla subeja, jopa orjia. :D. Hyvä kommentti jollain, ettei naisesta tule iän myötä domina. Näin se on. Sen sijaan ainakin itse olen hyvin estoton ja sovussa itseni kanssa, eli vapautuneempi seksissä kuin nuorena.

Pahoittelen, ettei tämä kommenttini nyt ole sellainen, mitä otsikossa toivottiin. Kovin nuoret miehet nyt eivät vain osaa yhtä hyvin kuin 30 - 40-vuotiaat.

Vierailija
45/49 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä rietas Puuma 49 v jolla on oikeasti kokemusta nuorista kolleista.  Aivan mahtavaa seksiä.  Metsästän  gang bangeissä jotka suunnittelen itselleni ja paikkana mulla on Wildclub.

Vierailija
46/49 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että siellä voi järjestää omiakin GB iltoja ?

Vierailija
47/49 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Ikäero ei kiihota. Oman ikäisillä miehillä vain ei ole riittävästi haluja, joillain ei kykyjäkään.

Yksi rakastajani on 30-vuotias. Tavattiin muissa merkeissä ja olin varma, ettei tule olemaan seksiä, että olen ikäni takia turvassa. Täytyy kyllä sanoa, että vaikka hän on erittäin halukas ja viriili, niin seksi on aika perussettiä. En oikeastaan ole enää kiinnostunut.

Vähän alle nelikymppiset rakastajani ovat ihan parhaita. Haluavat joka päivä, seisoo herkästi ja kovana, ja todellakin osaavat koskea naista.

Tuommoisia 19 v olisi koko ajan tarjolla, mutta he ovat silmissäni aivan lapsia, eli ei. Ei muutenkaan kiinnosta alkaa opettamaan, mistä nainen nauttii. (Joka nainen tietysti vielä eri asioista.)

Kovin nuorilla on myös usein toiveita äiti-poika-leikeistä, jotka eivät kiinnosta itseäni yhtään. Samoin halutaan olla subeja, jopa orjia. :D. Hyvä kommentti jollain, ettei naisesta tule iän myötä domina. Näin se on. Sen sijaan ainakin itse olen hyvin estoton ja sovussa itseni kanssa, eli vapautuneempi seksissä kuin nuorena.

Pahoittelen, ettei tämä kommenttini nyt ole sellainen, mitä otsikossa toivottiin. Kovin nuoret miehet nyt eivät vain osaa yhtä hyvin kuin 30 - 40-vuotiaat.

Tässä sitä vaan yleistetään nuoria miehiä ettei osaa ja ole tietoa muka sen perusteella että olet itse valikoinut ja sattunut ne epävarmat osaamattomat tapaukset kohdalle. Sama kun sanois että " sun ikäset on kaikki paskoja sängyssä ja ottamaan suihin koska sinä ja sun 2 kaveria ootte ollu". Kauheeta paskaa tuollanen

Mulla ollu paljon vanhempia naisia panokavereina ja melkein kaikki on olleet silmät pyöreänä ihmeissään hyvästä seksistä ja osalla oma mies ei osaa nuolla pillua yhtään niin hyvin. Toki näissä asioissa miestä pitää kans huomioida ja tyhmiä nämä naiset joille se näkemys seksistä on ikäänku sellanen että kaikki on naista ja naisen mielyttämistä ja vaan naisen nautintoa. Täällä palstalla se on usein just sitä että miehen nautinto ei kiinnosta p askaakaan vaan puhutaankin vaan naisesra. Se on just sitä paskaa seksiä että nainen ei anna takaisin muuta kuin vähän runkkaa ja olettaa että se riittää. Kyllä se koskettelu ja kiusaaminen yms monipuolinen seksi on tärkeää miehellekkin eikä pelkkä mekaniikka...

Vierailija
48/49 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vaimo valikoiva mun suhteen..kieltää kiinnostuksen nuorempiin nekuihin ja tuplapenetraatioihin mutta fantasioi silti prkln ärsyttävää kun 9 kertaa kymmenestä kieltäytyy

hommista kanssni millokn milläkin syyllä. kerran kieltäydyn hommista periaatteessa niin heti kuulen että kostan hälle no sen teenkin

Vierailija
49/49 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa nuorista miehistä huonoja kun ei ne vielä osaa mitään muuta kuin panna kun ei ole kokemusta Jos se riittää että aina seisoo kovana ja nopeat panot ja seksi loppuu kun nuori mies saa niin sitten hyvä. Kai jotkut naiset siitäkin nauttii että toinen on valmis monta kertaa perätysten ja saa helposti. Onhan siinä eroa siihen jos vanhat miehet on löysiä ja niillä voi olla ongelmia ruiskia. Mutta osaa tyydyttää naisen muuten. Kanssa moni nuori äitiä ja poikaa leikkisi ja haluaisi että käskytetään. Ei ollenkaan kaikkia naisia tämä kiinnosta. Ei tämä otsikko ollut mitä miehet saa seksistä kun että joku toivoi että naiset rohkaisee toisia naisia antamaan nuorille miehille mutten minä kyllä halua. Nainen joka on kokeillut mutta ei se ollut niin hyväå.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän