Sinä 40+ nainen joka annoit nuoren miehen viettelyksen viedä kerro millaista oli että muutkin uskaltaisi
Kuinka monta kertaa tapasitte, häiritsikö ikäero ja rypyt miestä sängyssä, oliko erilaista s***iä
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Miehet kun kertoisivat samaa niin taas mammat puuskuttaisivat raivosta.
Onhan ne kertoneet. Vaikka kuinka usein.
TV Mies kirjoitti:
Muistan pettyneeni nuorena miehenä siihen ettei niitä vanhempia 40+ vuotiaita koskaan tullut eteen. Luulin siis 18-19 vuotiaana että nämä naiset siis suorastaan jahtaisivat minua, ottaisivat sen ensi-askeleen esimerkiksi baarissa. Tinderissä olen antanut todella monta super-likeä mutta eivät liketä takaisin koskaan. Kiinnostavaa huomata että nuorekas ulkoinen olemus voi olla naiselle todella iso turn-off, kun taas miehet tykkäävät.
Kovin hämmästynyt olen kuinka vanhempia naisia piinaa myös tietty epävarmuus, oletin että olisivat olleet jotenkin itsevarmoja ja "dominantteja". Se on seksikästä vanhemmalle naiselle. Harmi!
Mies taas jos on runkoa ja näköä ja asemaa saa naisia sänkyyn vaikka olisivat 20v nuorempia. Puhun kokemuksesta. Aikasi tulee vielä. M46
Miksi pitäisi katsoa nuorempia, kun löytyy hyvännäköisiä omankin ikäisiä?
Joku -10 vuotta on ihan maksimi ikäraja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi katsoa nuorempia, kun löytyy hyvännäköisiä omankin ikäisiä?
Joku -10 vuotta on ihan maksimi ikäraja.
Samalla logiikalla voisit kysyä "miksi joku tykkää appelsiineista eikä omenoista!?"
Minusta esimerkiksi 10 vuoden ikäero molempiin suuntiin on todella jännittävää, kiinnostavaa ja erilaista. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, kun not happen IRL eli että 25-vuotiaat naiset kilvan haluaisivat panosuhteen +40 -vuotias miehen kanssa. Eikä ne teidän palsta-keijojen jutut ole edes totta, mitä täällä jauhatte. Ei semmoinen 40+ mies, joka siihen pystyy (niitä on toooooooosi vähän) hengailee täällä mammapalstalla kertomassa suhteistaan. Näissä 40+ nainen ja nuori mies on se nuori mies aloitteentekijä (voi, kun tämäkin on kamalaa palsta-keijojen mielestä, että jopa nuoret miehet ihan tarjoutuvat panoseuraksi)
Ja panoseuraa tarjoajia nuorissa koneissa miehissä vanhemmille naisille riittää, vaikka olisit läski ja ruma ja vaikka et edes panoseuraa olisi itse etsimässä, esim baarissa tai Tinderissä
Nuori nainen vanha mies ketjuissa on pilvin pimein naisia joilla nuoret rakastajat. Nyt kaikki kadonneet :) Olisiko fiktiivisiä tarinoita olleet
TV Mies kirjoitti:
Muistan pettyneeni nuorena miehenä siihen ettei niitä vanhempia 40+ vuotiaita koskaan tullut eteen. Luulin siis 18-19 vuotiaana että nämä naiset siis suorastaan jahtaisivat minua, ottaisivat sen ensi-askeleen esimerkiksi baarissa. Tinderissä olen antanut todella monta super-likeä mutta eivät liketä takaisin koskaan. Kiinnostavaa huomata että nuorekas ulkoinen olemus voi olla naiselle todella iso turn-off, kun taas miehet tykkäävät.
Kovin hämmästynyt olen kuinka vanhempia naisia piinaa myös tietty epävarmuus, oletin että olisivat olleet jotenkin itsevarmoja ja "dominantteja". Se on seksikästä vanhemmalle naiselle. Harmi!
Jos olet komea tai söpö, tai edes miellyttävän näköinen niin silloin epävarmuus on enemmänkin vaan plussaa.
TV Mies kirjoitti:
Moni nainen kokee itsensä tuossa iässä jo niin rupsahtaneeksi, vaikkei olisikaan, että se aiheuttaa epävarmuutta.
Olen 40+ nainen, en usko että tätä tapahtuu kovin paljon tosielämässä ts. p orno teollisuuden ulkopuolella, monestakin syystä.
Vaikea verrata. Oon ollu itteeni vanhemman kanssa viimeks vissiin 35 vuotiaana. En oo huomannut juurikaan eroa seksissä iän perusteella, enemmän yksilökohtaista. Paljon on ollu yhen kerran juttuja, muutamia sillon tällöin tavattavia, yks avomies ja yks aviomies näissä nuoremmissa.
TV Mies kirjoitti:
Ikä ei muuta kenenkään seksuaalisuutta dominoivaksi. Kun valtaosa naisista ei luotaisesti ole domina, ei sillä ole iän kanssa mitään tekemistä - vanheneminen ei tee subista dominaa. Itsevarmuus ja seksuaalinen dominoivuus eivät myöskään korreloi mitenkään keskenään.
Rypyistä. Kerran olin 50v naisen kanssa sängyssä ja ihon ryppyisyys häiritsi. Olin silloin muutaman vuoden nuorempi häntä mutta naiseni ovat olleet aina nuorempia joten en ollut asiaan tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40+ nainen, en usko että tätä tapahtuu kovin paljon tosielämässä ts. p orno teollisuuden ulkopuolella, monestakin syystä.
Suurin syy on se että nainen haluaa sängyssä olla se kauniimpi, miehen halujen kohde. Se halu ei muutu iän mukana. Vaikeampaa toki vanhempana mutta edelleen se on tyypillisin naisen seksuaalisuuden herättäjä.
Itse olen eron jälkeen harrastanut lähinnä vain näitä nuorempia miehiä, ikäero 10+ vuotta. Ja miksikö? Ehkä se huomio nuoremmalta imartelee ja plussaa on myös se, että en ole hakemassa mitään vakavaa suhdetta, kaipuu läheisyyteen pitää saada aina jotenkin tyydytettyä. Itse en voisi ajatella näin paljon nuorempaa mitenkään potentiaalisena kumppanina, eikä sen kummempia tunteistakaan suhteeseen näin liity.
Olen nyt 41- vuotias, monesta nuoremman näköinen. Ryppyjä ei vielä ole, tosin vatsanahka on vähän kärsinyt useasta raskaudesta. Kroppa on muuten kunnossa ja kasvotkin ovat ihan kauniit.
Eka kokemus oli heti eron jälkeen, minua 11 vuotta nuorempi mies lähestyi baarissa ja pienen ihmettelyn jälkeen lähdin miehen matkaan. Vietimme kiihkeän yön, mies oli todella innokas ja aamulla hän pyysi numeroni. Viestittelimme välillä ja havaittiinkin pari kertaa. Homma jäi, kun hän alkoi kehittää tunteita minua kohtaan.
Nyt olen vuoden "treffaillut" minua 10 vuotta nuorempaa miestä. Hän tuli juttelemaan ravintolassa ja siitä homma lähti. Eihän meillä keskusteltavaa ole, mutta kummallekin on selvää, että mikä on pelin henki ja se puoli toimii loistavasti. Hän pitää siitä, että tiedän mitä haluan, en takerru ja ole epävarma, toisin kuin useat hänen ikäisensä naiset. Minä pidän hänen elinvoimaisuudestaan ja halustaan kokeilla uutta.
En tiedä olenko jotenkin poikkeus, mutta useat nuoremmat miehet lähestyvät minua ravintolassa ja harrastuksissa. En kuvittele saavani heistä kumppania, mutta hauskaa seuraa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen vanha mies ketjuissa on pilvin pimein naisia joilla nuoret rakastajat. Nyt kaikki kadonneet :) Olisiko fiktiivisiä tarinoita olleet
Minulla ainakin on nuorempi miesystävä. Itse olen 35 ja miesystäväni on 22. Olemme olleet 3 vuotta vuotta yhdessä. Hän ei ole pelkkä rakastaja vaan kumppani.
TV Mies kirjoitti:
Jep se johtuu siitä että ujoja naisia on niin paljon ja sitten on niitä asennevammaisia jotka ei suostu koskaan tekemään itse aloitetta mutta vinkuu sitten miksi mies ei tee. Molemmat sukupuolet kyllä voi tehdä alotteita ja jos ei näe itse vaivaa sen eteen niin oma vika jos ei etene. Minä olen huomannut että naiset +40 v on huomattavasti rennompia ja on ollut kaikin puolin parempaa seksiä entä 20-25v kanssa. Nuoret pelailee ihmepelejä ja epävarmuus ja ujous näkyy vielä enemmän. Vanhemmista naisista on myös juttuseuraa paljon paremmin aina viihteellä. Aiemmin oli seksisuhde 47 vuotiaan kanssa kunnes muutettiin eri suuntiin niin se homma jäi mutta ikävä on niitä hetkiä
Mies26
Kyllä +40v nainen saa aina seuraa nuorista pojista jos vaan haluaa ja pitää itsensä kunnossa. Eri juttu onkin se että miehenä saat sen vanhemman naisen kiinnostuksen sieltä kilpailijoiden joukosta ja olen törmännyt sellaiseen pojitteluun ja ikäsaarnaan kun lähestynyt vanhempia naisia. Todella ärsyttävää kuulla "olet niin nuori muuten voitas panna" kommentti kun itseä ei se 20 vuotta ikäeroa haittaa pätkääkään. Toinen juttu on se ettei uskota että nuori mies tosissaan flirttailee ja haluaa lähestyä vaan luulaan että olen lyönyt vetoa tms kaverin kanssa siitä että saan hänet iskettyä vaikka näin ei ole vaan kiinnostaa oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne kertoneet. Vaikka kuinka usein.
Jep, ja yleensä ihan kysymättä...
35-40-vuotiaana oli muutama nuorempi mies, silloin eron jälkeen sytytti ajatuskin nuoresta miehestä. Ihan hyviä kokemuksia, ei valittamista. Tinderistä ja baarista löytyi, yhden kanssa (24) oli useamman kuukauden suhde, mutta lopetin kun alkoi tulla tunteita molemmin puolin; kuitenkin oltiin niin eri elämäntilanteessa. Viestittelykavereita ollaan edelleen, mutta emme ole enää tavanneet. Joitakin tapasin useamman kerran, molemmin puolin helppoa kun voi viestillä kysellä että sopisiko tavata... Pääsääntöisesti hyvää ja kiihkeää seksiä ollut tarjolla, miehiä on sytyttänyt osaamani jutut ja tapailun rentous ilman odotuksia jatkosta, minua se loputon kiihko ja uudelleenvalmius, ja onhan se söpöjä, sellaiset atleettiset lippispäät kovassa halussaan... Nyt suhteessa ikäiseni (45) miehen kanssa eikä nuoremmat muutenkaan enää hurauta moottoria käyntiin kuten silloin. Oma mies kyllä. :)