Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 40+ nainen joka annoit nuoren miehen viettelyksen viedä kerro millaista oli että muutkin uskaltaisi

Vierailija
15.10.2019 |

Kuinka monta kertaa tapasitte, häiritsikö ikäero ja rypyt miestä sängyssä, oliko erilaista s***iä

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa!

Vierailija
2/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta monista nuoremmista miehistä. Seksiä oli ja halusivat kaikkea ja annoin. Moni jätti vielä puhelinnumeronkin. Olin silloin alle 40 vee. Mut ihan kaunis ja hoikka. Mullapa kaksi lastakin. Itse baarissa tutustuin heihin ja jatkoille mentiin mun kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä rypyt?

Vierailija
4/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä rypyt?

Vanhan naisen vatsassa, pepussa, rinnoissa jne on ryppyjä

Vierailija
5/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailtimme muutaman kuukauden ajan silloin tällöin. Lähinnä kyse oli seksistä. Ikäero häiritsi todella paljon. Elimme aivan eri maailmoissa. Hänellä oli nuoruudelle tyypillinen haihatteluvaihe meneillään. Ei suhteellamme olisi ollut tulevaisuutta.

Tunsin oloni upeaksi hänen kanssaan. Hän ei koskaan arvostellut mitään asiaa ulkonäössäni vaan päin vastoin sai minut tuntemaa itseni pitkästä aikaa kauniiksi ja haluttavaksi.

Seksi oli kuin olikin erilaista. Hän oli innokas, mutta siihen ne hyvät ominaisuudet jäivätkin. Koko ajan oli kiire. Kiire edetä itse yhdyntään ja se yhdyntä kesti vain hetken. Hän oli myös todella yhdyntäkeskeinen, joskin vastaanotti mieluusti suuseksiä. Antamisen koki tylsäksi, samoin kuin pitkät esileikit. Oli siis sanalla sanoen todella itsekäs sängyssä.

Vierailija
6/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen +45 ikäinen ja olen jo vuosia deittaillut (ollut seksisuhteita) pelkästään nuoria miehiä. Pääsääntöisesti hyvää seksiä.

Kukaan ei ole koskaan kommentoinut negatiivisesti ulkonäköäni, päinvastoin. Pidän kyllä itsestäni huolta monin tavoin. Elämän jälkiä kasvoissa toki jo näkyy, muttei se haittaa itseäni tai näitä nuoria miehiä -näköjään. 

Vierailija
7/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kun kertoisivat samaa niin taas mammat puuskuttaisivat raivosta.

Vierailija
8/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 40 ja mies 25. Tapasimme baarissa ja siitä alkoi kiihkeä suhde. Muutettiin melkein heti yhteen ja vuoden sisällä kihloihin ja myöhemmin naimisiin. Siitä on nyt 17 vuotta ja vieläkin ollaan yhdessä.

Vierailija
9/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä rypyt?

Hyi helvetti

Vierailija
10/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon.

Vierailija
11/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä rypyt?

Joku nelikymppinen ei ole vanha nainen, ja harvalla ryppyjä vielä.

Vierailija
12/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuttavia tarinoita!

Vierailija
13/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä rypyt?

Joku nelikymppinen ei ole vanha nainen, ja harvalla ryppyjä vielä.

Ainahan täällä toistellaan kuinka nelikymppinen mies on papparainen. Ja peukkua tulee.

Joten 40v nainen on vanha eukko.

Vierailija
14/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole kyse nuoren miehen viettelyksestä vaan tätinaisen saalistuksesta. Ihan yhtä hyväksyttävää kuin setämiehen rakkaus nuoreen naiseen.

Vierailija
15/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lihavakin nainen nuoria miehiä?

Vierailija
16/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole kyse nuoren miehen viettelyksestä vaan tätinaisen saalistuksesta. Ihan yhtä hyväksyttävää kuin setämiehen rakkaus nuoreen naiseen.

Iso alapeukku tälle

Vierailija
17/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, löpö esim linda lampenius 49v näytti nuorelle veitolassa, jotain pientä tuunattu mutta edelleen hyvässä kunnossa. Paljon löytyy itsestään huolehtivia +40v naisia, vientiä riittää. Hyvät "the telomeerit" pitää nuorena pitään.  :)

Vierailija
18/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset niitä nuoria miehiä just saavatkin. Ylipainoisilla on menekkiä miesmarkkinoilla noissa asioissa,

ne kun hoidetaan pääasiallisesti vain yhdessä paikassa.

Vierailija
19/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako katsella miehiä alle 20v jolla intoa riittää, kolmekymppiset alkaa varmaan jo valikoimaan enemmän kun tarjontaa heillä paremmin

Vierailija
20/49 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailtimme muutaman kuukauden ajan silloin tällöin. Lähinnä kyse oli seksistä. Ikäero häiritsi todella paljon. Elimme aivan eri maailmoissa. Hänellä oli nuoruudelle tyypillinen haihatteluvaihe meneillään. Ei suhteellamme olisi ollut tulevaisuutta.

Tunsin oloni upeaksi hänen kanssaan. Hän ei koskaan arvostellut mitään asiaa ulkonäössäni vaan päin vastoin sai minut tuntemaa itseni pitkästä aikaa kauniiksi ja haluttavaksi.

Seksi oli kuin olikin erilaista. Hän oli innokas, mutta siihen ne hyvät ominaisuudet jäivätkin. Koko ajan oli kiire. Kiire edetä itse yhdyntään ja se yhdyntä kesti vain hetken. Hän oli myös todella yhdyntäkeskeinen, joskin vastaanotti mieluusti suuseksiä. Antamisen koki tylsäksi, samoin kuin pitkät esileikit. Oli siis sanalla sanoen todella itsekäs sängyssä.

Ikävän negatiivinen tarina, ilmoitin asiattomaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä