Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työssäoppiminen

Vierailija
15.10.2019 |

Juu meillä on ihan yleisenä ohjeena että aamut alkaa joko klo 9 tai 10, tai tietysti jos paikka aukeaa myöhemmin niin sitten silloin. Mutta ilta- ja viikonlopputyötä ei ole ilman palkkaa.

No eräästä paikasta järjestyisi top-paikka, mutta yrittävät saada minut aloittamaan SEITSEMÄLTÄ tai ihan viimeistään KAHDEKSALTA aamulla. Ilman palkkaa, tietysti!

Mitäs teen??? Ohjaajaan en saa enää yhteyttä tähän aikaan. Voi vttu, kun se työaika on se hemmetin 9-15 tai 10-16 eikä se ole minun keksimäni juttu. Minkä takia minä suostuisin menemään aamuseiskaan ilmaiseksi??

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun lasten koulussa työssäoppiminen alkaa seiskalta tai kasilta, vaikka normaali koulupäivä onkin 9-15

Tässä ei ole kyse mistään koulupäivästä, olen aikuisopiskelija ja opintoni ovat joustavia. Työssäoppimisjakson päivät ovat 9-15 tai 10-16. Ap

Miten aikuisopiskelija voi olla noin pihalla työelämän perusasioista?

Vierailija
22/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäoppimisessa ei ole kysymys palkasta, vaan työnoppimisesta käytännössä.

Miten opit sitä hommaa kunnolla, jos et tiedä mitä tekevät ne työntekijät jotka tulevat töihin jo aamulla.

Kun aina olet samassa vuorossa opit vaan ne työt, mitä silloin tehdään.

Taidat olla melkoinen laiskiainen, veltto ja vetämätön ihminen, joka haluaa päästä vain mahdollisimman vähällä työnteolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? Klo 7 ja 8 ovat aivan normaaleja työaikoja.

Idiootti. Minä en ole työntekijä vaan TYÖSSÄOPPIJA. AP

Lapsi pieni; työssäoppimisessa on kyse myös työaikojen noudattamisesta. Joissain paikoissa työt alkaa jo klo 7 eikä oppimisen kannalta ole järkevää tulla paikalle kaksi tai kolme tuntia myöhemmin.

En ole lapsi, muuten hyvä.

Uskon sua, lapset ei käyttäydy noin typerästi.

Vierailija
24/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menet töihin klo 7 pääset sieltä pois jos klo 13, koska sinulla näyttää olevan vain 6 tunnin päivä.

Miksi se klo 7 työhön meneminen on niin vaikeaa?

Ööö no varmaan siksi että en saa palkkaa?? Joudun heräämään viideltä, jotta ehdin käydä suihkun ja valmistautumaan. Sitten joudun lähteä 6.30 palkattomaan työhön. Joo en todellakaan mene.

Varmaan tosiaan parempi ettet mene, vaan etsit jonkun toisen paikan.

Vierailija
25/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menet töihin klo 7 pääset sieltä pois jos klo 13, koska sinulla näyttää olevan vain 6 tunnin päivä.

Miksi se klo 7 työhön meneminen on niin vaikeaa?

Ööö no varmaan siksi että en saa palkkaa?? Joudun heräämään viideltä, jotta ehdin käydä suihkun ja valmistautumaan. Sitten joudun lähteä 6.30 palkattomaan työhön. Joo en todellakaan mene.

Vaikka se olisi palkallista, niin tuskin menisit sittenkään.

Vierailija
26/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? Klo 7 ja 8 ovat aivan normaaleja työaikoja.

Idiootti. Minä en ole työntekijä vaan TYÖSSÄOPPIJA. AP

Lapsi pieni; työssäoppimisessa on kyse myös työaikojen noudattamisesta. Joissain paikoissa työt alkaa jo klo 7 eikä oppimisen kannalta ole järkevää tulla paikalle kaksi tai kolme tuntia myöhemmin.

En ole lapsi, muuten hyvä.

Käyttäydyt kuin teini.

Miten ihmeessä aikuisopiskelijalla on noin lyhyet päivät? Yleensä päivät ovat 7h palkattomissakin harjoitteluissa.

Vierailija
27/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten opit sitä hommaa kunnolla, jos et tiedä mitä tekevät ne työntekijät jotka tulevat töihin jo aamulla.

Taidat olla melkoinen laiskiainen, veltto ja vetämätön ihminen, joka haluaa päästä vain mahdollisimman vähällä työnteolla.

MITEN VAIKEAA ON YMMÄRTÄÄ, ETTÄ OHJAAJA SANOI TYÖAIKOJEN OLEVAN 9-15 TAI 10-16????

Vierailija
28/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti ymmärtänyt väärin. Ja tuo 6 tunnin päivä on aivan liian lyhyt.

Se on niin ylsinkertaista, että ellet mene, et valmistu.

Voit kyllä etsiä paljallisenkin harjoittelun, se sopii varmasti koululle.

Vierailija
29/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voitteko nyt jo ymmärtää, että TYÖSSÄOPPIJA EI OLE TYÖNTEKIJÄ, vaan OPISKELIJA. En hae TÖIHIN, vaan OPISKELEMAAN työpaikalle. Ap

Vierailija
30/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN VAIKEAA ON YMMÄRTÄÄ, ETTÄ OHJAAJA SANOI TYÖAIKOJEN OLEVAN 9-15 TAI 10-16????

Ei varmasti ole sanonut.

Vierailija
31/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD Liian lyhyt. Mikä Hitto sinä olet sanomaan, mikä on oikea aika olla työssäoppimassa? :'D Se on 6 tuntia ja piste, sinun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä. Aamu alkaa joko klo 9 tai 10.

Vierailija
32/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voitteko nyt jo ymmärtää, että TYÖSSÄOPPIJA EI OLE TYÖNTEKIJÄ, vaan OPISKELIJA. En hae TÖIHIN, vaan OPISKELEMAAN työpaikalle. Ap

Ja siellä työpaikalla toimit työpaikan sääntöjen mukaan, tai sitten olet menemättä. Voit valita ihan itse.

Vierailija
33/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäoppija tekee työpaikan työvuoroja.

Sinä tosin tuskin koskaan valmistut.

Vierailija
34/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole sanonut.

No kyllä varmasti on sanonut, miten vaikeaa on ymmärtää että kuulen kyllä mitä minulle sanotaan :DDDDD

Vierailija
35/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDDDD Liian lyhyt. Mikä Hitto sinä olet sanomaan, mikä on oikea aika olla työssäoppimassa? :'D Se on 6 tuntia ja piste, sinun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä. Aamu alkaa joko klo 9 tai 10.

Sinulla ei ole kovin valoisa opiskeluennuste.

Voi opettajaraukkoja.

Vierailija
36/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole itse keksinyt työssäoppimisjakson sääntöjä. Miten vaikeaa on ymmärtää, että TYÖSSÄOPPIJA EI OLE TYÖNTEKIJÄ.

Vierailija
37/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäoppimispaikka sitoutuu KOULUTTAMAAN TYÖPAIKALLA. Minä olen OPISKELIJA ja menen työpaikalle OPPIMAAN.

Vierailija
38/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, päivä voisi alkaa jo klo 6.

Vierailija
39/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä oikeita töitä kuitenkin tehdään. Sillä tavoin oppii. Päivässä ei tietenkään ole yhtä paljon vastuita kuin työntekijöillä, mutta siitä huolimatta ne työtehtävät ovat ihan todellisia.

Onko työelämä sinulle tuttua..? Mitä olet tehnyt ennen tätä? Vaikeaa uskoa, ettei aikuinen ihminen ymmärrä työelämästä perusasioita.

Vierailija
40/102 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lukevat ihan LAISSA, mutta olette liian ääliöitä YMMÄRTÄMÄÄN mitään. Ja minulle SANOTTIIN ETTÄ AAMU ALKAA KLO 9 TAI 10. Aivan samantekevää, mitä joku random palstalainen uskoo tai on uskomatta. Tiedän mitä minulle on koulussa sanottu.